kolíska
Moderátor: Moderátoři
kolíska
Neviem či ste sa s tým už stretli, otec mal raz od niekoho požičanú tzv. kolísku na Žigu.
Montovalo sa to snáď na náboje a ešte niekde, možno na výstuže karosérie, boli to také masívne železné kruhy, teda 1/3 kruhu. Po namontovaní sa auto jednoducho silnejším postrčením "překulilo", zaistilo a zostalo asi v 60stupňovom uhle podvozkom smerom nahor.
Vyborná vec, s podvozkom sa takto dalo pracovať, ako na rysovacom prkne.
Dodnes som sa nedozvedel či to bola svojpomocne vyrobená vecička, alebo normálne servisné orig. príslušenstvo.
Pán od ktorého sme to mali sa niekam vyparil a kolíska s ním.
Pozná to niekto z Vás? Alebo to dokonca niekto aj má?
Montovalo sa to snáď na náboje a ešte niekde, možno na výstuže karosérie, boli to také masívne železné kruhy, teda 1/3 kruhu. Po namontovaní sa auto jednoducho silnejším postrčením "překulilo", zaistilo a zostalo asi v 60stupňovom uhle podvozkom smerom nahor.
Vyborná vec, s podvozkom sa takto dalo pracovať, ako na rysovacom prkne.
Dodnes som sa nedozvedel či to bola svojpomocne vyrobená vecička, alebo normálne servisné orig. príslušenstvo.
Pán od ktorého sme to mali sa niekam vyparil a kolíska s ním.
Pozná to niekto z Vás? Alebo to dokonca niekto aj má?
Kolíska - (kolébka) se vyráběla "seriově" za komunismu a dá se sehnat dodnes (na inzerát) . Auto ovšem můžeš "zvrhnout" na bok i bez kolíbky .(známá věc)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Záleží jaké auto, na Ladu stačí dva silnější, anebo tři slabší (lidé). Jinak mezi nami, mnohem veselejší je spouštění zpět na zem - tam existuje různojazyčný povel "uskoč, kdo mužeš" a na ten všichni (oba, či tři) pustí auto a uskočí do předem připravených pozic za sebou , proto by za nimi neměla být žádná překážka.Little Red Riding Hood píše:hele kolik lidi je potreba ke zvednuti auta na kolibce??...
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11033
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Auto převracím bez kolíbky i když i tu jsem vlastnil ale práce s nasazováním nevyváží výhody . Jedinná výhoda je že se dá auto na kolíbce "otočit" i v úzké garáži za pomoci válečků , což jinak nejde .
PS: Stáhnu okna !(na straně kam auto převracím , položím na zem dvě obutá kola na ně jednu gumu bez ráfku a ve čtyřech převrátíme auto . Gumy musí bejt v místě "B"sloupku a střechy . Zpátky to opravdu pouštíme ! Není proč se s tím dřít .Nic se nestane .
Pozor na baterku , olej (měrka) nádrž a pod víčka brzdovky igelit (bez plováčků).
PS: Stáhnu okna !(na straně kam auto převracím , položím na zem dvě obutá kola na ně jednu gumu bez ráfku a ve čtyřech převrátíme auto . Gumy musí bejt v místě "B"sloupku a střechy . Zpátky to opravdu pouštíme ! Není proč se s tím dřít .Nic se nestane .
Pozor na baterku , olej (měrka) nádrž a pod víčka brzdovky igelit (bez plováčků).
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Laďuša
- Příspěvky: 12118
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No to mě povídej....jsem se rozšvíkal o hydraulickej hever.... Bych nevěřil, že auto nakloněný je o tolik užší než položený Je to celkem fofr, no..Wolf píše:Jinak mezi nami, mnohem veselejší je spouštění zpět na zem - tam existuje různojazyčný povel "uskoč, kdo mužeš" a na ten všichni (oba, či tři) pustí auto a uskočí do předem připravených pozic za sebou , proto by za nimi neměla být žádná překážka.
Saša píše:Pozor na baterku , olej (měrka) nádrž a pod víčka brzdovky igelit (bez plováčků).
Vidíš, olej a brzdovky jsme nechali a nic nevyteklo
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Mi tekl olej přes palivové čerpadlo.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Není, ale v okamžiku, kdy se při spouštění někomu začnou smekat ruce a nemůže to již udržet, je lepší po předchozí domluvě (před počátkem spouštění) na signál auto pustit na kola. Obvykle je to jenom ta konečná fáze a to auto bez problémů vydrží. On je asi největší problém v tom, že se to již hůře drží, než když se to zvedá, protože obvykle se v mezidobí dělá nástřik, ať již čímkoliv, málokdy se auto zvedá kvůli něčemu jinému (snad jen vyvařování) a nástřik je ještě živý. Ono se to asi jistě ulehčí i demontáží všeho, co se odmontovat dá, aby to bylo co nejlehčí, ale já na nástřik vyndavám jenom baterku. Zajímavé je, že se při tom spouštění na zem obvykle nezačnou smekat prsty majiteli vozu, ale pomocníkoviLittle Red Riding Hood píše:Wolf, to je to oprvadu tak obtížné dát to dolů??... jestli s tim fláknu o zem budu mit kola kabině... a vanou motoru prásknu o zem....