Stránka 1 z 1

cyklovač nanečisto

Napsal: stř črc 06, 2005 13:15
od MZ
Tak jsem se konečně dostal k tomu cyklovači jak jsem tu slíbil, ale ne tak jak bych si přál. Mám navržený tišťák pro to zapojení z PE. Jak to připojit do cyklovače už vím taky, jen to postavit. Zapojení by mělo být odzkoušené, takže to odzkoušení by měla být jen formalitka. Tady je schéma, tišťák je v zipu a zapojení nafotím.

Kdy se dostanu k samotné realizaci nevím, možná mě někdo předběhnete :cry:

Napsal: stř črc 06, 2005 14:49
od MZ
Tady je to připojení - zapojí se to do původního cyklovače, celý bimetalový kontakt i s odporovým drátkem se může odstranit, využíváno bude jen relé a kabeláž auta. Na místa označená POT1,POT2 se připojí potenciometr, který slouží k nastavení prodlevy ve stírání (viz. PE 8/2004). Já ho ve svý 05 chci umístit místo hydroregulátoru světel. Podmínkou správné funkce je funkční doběh stěračů.

PS. Omlouvám se za ty fotky - nemám moc dobrý digitál (pevný zoom)...

Napsal: ned črc 10, 2005 19:08
od Křečík Barbuška
Pro informaci předkládám zapojení starého cyklovače, je třeba zdůraznit, že se jedná o celkem rafinované zapojení s mnou tak oblíbenými relátky.

Napsal: pon črc 11, 2005 12:42
od Patrac
Ha a co to paměťový??? na zapínání na stěračovou páčku??? Huh. Možná jsem debil teda určitě ale proč třeba nejde použít cyklovač z felicie, favority nebo nějakýho jinýho auta a jen ho připojit??????
Prosím nekamenovat.
Jen taková otázka, protože a) štelovat rukou na potenciometru se mi to nechce
b) mám funkční hydrokorektor takže asi jediný místo kam bych to mohl umístit by bylo místo po vypínači na řízení jasu osvitu palubní desky...

Napsal: pon črc 11, 2005 12:55
od Drobek81
To stelovani jasu osvetleni palubky je podle mne na nic, jeste sem to nikdy nepouzil...

Napsal: pon črc 11, 2005 13:06
od Patrac
Drobek81 píše:To stelovani jasu osvetleni palubky je podle mne na nic, jeste sem to nikdy nepouzil...
Já taky ne. Mám to daný na max abych alespoň přečetl čísla. Dát to na minimum tak bych musel jezdit s noktovizorem....

Napsal: pon črc 11, 2005 13:43
od Drobek81
Si myslim ze se jim to nepovedlo, presne jak rikas...Stejne to naprd sviti kdyz je to na max tak nevim proc to je na serizovani.To meli prodavat radeji auto o 5korun levneji :wink:

Napsal: sob črc 23, 2005 12:40
od MZ
tak jsem se k tomu konečně dostal. Trvalo to, vím. :oops:

Cyklovač běhá na první zapojení. Není nutné dodržel velikost kondenzátoru C2 - použil jsem 330uF a mohl by být i menší. V zapojení je jen pro jistotu, kdyby opotřebení spínače u volantu bylo velké.

Destička se vejde do původní krabičky, ven se vyvede jen LEDka (pokud ji teda chcete, jinak ji i odpor R2 není třeba ani osazovat na DPS) a nastavovací potenciometr.

Přeji všem, kdo se pustí do stavby, hodně úspěchů.


PS. Zbyly mi 2 destičky a výrobu dalšího cyklovače neplánuji, takže kdo chce?

Napsal: pát čer 09, 2006 12:44
od Patrac
MZ píše:tak jsem se k tomu konečně dostal. Trvalo to, vím. :oops:

Cyklovač běhá na první zapojení. Není nutné dodržel velikost kondenzátoru C2 - použil jsem 330uF a mohl by být i menší. V zapojení je jen pro jistotu, kdyby opotřebení spínače u volantu bylo velké.

Destička se vejde do původní krabičky, ven se vyvede jen LEDka (pokud ji teda chcete, jinak ji i odpor R2 není třeba ani osazovat na DPS) a nastavovací potenciometr.

Přeji všem, kdo se pustí do stavby, hodně úspěchů.


PS. Zbyly mi 2 destičky a výrobu dalšího cyklovače neplánuji, takže kdo chce?
já Pátrač