Yelou Hornet...
Napsal: ned bře 30, 2008 22:31
Zdravím všechny!
Už se tady na fóru pár dní pohybuji, ale zatím jsem neměl čas udělat fotky, abych se mohl patřičně představit. Dnes se mi to podařilo!
V lednu jsem koupil mojí první O1čku. Byla dokonce inzerovaná tady na fóru. Jel jsem s kamarádem busem do Varnsdorfu, vyřídili jsme patřičné náležitosti a hurá do Prahy. Už cestou jsem krom neschopnosti předjíždět kamiňony věděl, že mě to se sovětskou vlajkovou lodí bude bavit.
Něco o sršňovi 75´:
Motor:
Naprostá klasika, bez úprav, vyměnil jsem kabely, svíčky, air filtr, olej. Jede celkem pěkně, do oilu jsem přidal aditivum Militec, vyvynutý USA army pro vozidla, aby při případném proražení vany byli schopni se s ním vrátit na základnu. Je celkově tišší, ochotnější start, jde lépe za plynem. Každopáně nejlepší je spotřeba, která je o proti BMW E28 525e...
( jde o 2.7 obsah, 6-ti válec, econom, výkon srovnatelný s 2.0 téže značky, ale 240Nm. Motor se chová naprosto jako nafta, táhne od spoda, jsou nižší max. otáčky... Spotřeba dálnice, 160km/h, při případném zpomalení plný plyn, byla 10 litrů, do 160 jede pěkně, max 200 a teprve se dává 5-ka... )
... naprosto nesrovnatelná!
Převody:
spojka - komplet nová krom trubičky
převodovka - trošku hučí, neřeším, v plánu 5-ti kvalt ( padne akorát? Jak je to s kardanem? )
Diferenciál - menší vůle
Podvozek:
Komplet krom ložisek nový...
Řízení:
Opět nové...
Kastle:
Podlaha je naprosto zdravá, jsou vady na laku a protřeba vyměnit zadní levý blatník.
Vyměnil jsem přední blinkry za čiré, nová přední levá lampa včetně chromu, zadní pravá lampa nová, levá jen plasty.
Zadní nárazník musím někde sehnat, je jako liška...
Ještě musím sehnat lišty na práh a chrom zrcátko...
Interiér:
Potřeboval bych novou chrom lištu do palubky, černé tapecáky, černý koberec místo gumy, od původního majitele sedačky ze Seata Cordoby...
Mňo, tak ještě foto a asi to bude vše...
Už se tady na fóru pár dní pohybuji, ale zatím jsem neměl čas udělat fotky, abych se mohl patřičně představit. Dnes se mi to podařilo!
V lednu jsem koupil mojí první O1čku. Byla dokonce inzerovaná tady na fóru. Jel jsem s kamarádem busem do Varnsdorfu, vyřídili jsme patřičné náležitosti a hurá do Prahy. Už cestou jsem krom neschopnosti předjíždět kamiňony věděl, že mě to se sovětskou vlajkovou lodí bude bavit.
Něco o sršňovi 75´:
Motor:
Naprostá klasika, bez úprav, vyměnil jsem kabely, svíčky, air filtr, olej. Jede celkem pěkně, do oilu jsem přidal aditivum Militec, vyvynutý USA army pro vozidla, aby při případném proražení vany byli schopni se s ním vrátit na základnu. Je celkově tišší, ochotnější start, jde lépe za plynem. Každopáně nejlepší je spotřeba, která je o proti BMW E28 525e...
( jde o 2.7 obsah, 6-ti válec, econom, výkon srovnatelný s 2.0 téže značky, ale 240Nm. Motor se chová naprosto jako nafta, táhne od spoda, jsou nižší max. otáčky... Spotřeba dálnice, 160km/h, při případném zpomalení plný plyn, byla 10 litrů, do 160 jede pěkně, max 200 a teprve se dává 5-ka... )
... naprosto nesrovnatelná!
Převody:
spojka - komplet nová krom trubičky
převodovka - trošku hučí, neřeším, v plánu 5-ti kvalt ( padne akorát? Jak je to s kardanem? )
Diferenciál - menší vůle
Podvozek:
Komplet krom ložisek nový...
Řízení:
Opět nové...
Kastle:
Podlaha je naprosto zdravá, jsou vady na laku a protřeba vyměnit zadní levý blatník.
Vyměnil jsem přední blinkry za čiré, nová přední levá lampa včetně chromu, zadní pravá lampa nová, levá jen plasty.
Zadní nárazník musím někde sehnat, je jako liška...
Ještě musím sehnat lišty na práh a chrom zrcátko...
Interiér:
Potřeboval bych novou chrom lištu do palubky, černé tapecáky, černý koberec místo gumy, od původního majitele sedačky ze Seata Cordoby...
Mňo, tak ještě foto a asi to bude vše...