Stránka 1 z 2
Palubka Z 2103/06 do 2101
Napsal: sob bře 22, 2008 07:42
od Petan
Zdravíím Vás potřeboval bych poradit.koupil jsem palubka z 2103/06 a chci ji dat do 01-ky.chtěl jsem se zeptata jestli s tím máte někdo skušenosti?skoušel jsem to hledat něco mi t o našlo ale žadný popis jak zapojit budííky......... zdá se mi že už to tady někdo dělal. začal jsem tak že sem si rozkreslil elektriku těch 5 budíky z te 03-kove palubky - popsal kabely a napsal kam vedou ,pak jsem vzal schema 01-ky rozkreslil ho, ale jen po kostky co jdou k tahometru-a popsal ktery pin kam vede. vcelku jsem to napasoval na sebe ale ještě mám některé piny na budííkoch z 03-ky nezapojené a nevím kam ja napojit. - to kreslení,rozkreslování a popisování mě zabralo tak 4-5 hodin,no a můj dotaz ?.....pokud to někdo dělal,jakým způsobem?..... tak jako já rozkreslit? nebo příímo v autě zapojovat a skoušet? nebo pkud jste to někdo dělali a rozkreslovali si to ? .... poslal by mi to někdo ? .......dííky moc z odpovědi
Napsal: sob bře 22, 2008 07:44
od čmelák
nakupit poistky a zapajat a skusat
aspon ja som to tak robil, ked som daval budiky 03 do F127
a funguje
Napsal: sob bře 22, 2008 07:46
od Laďuša
Petan píše:ale ještě mám některé piny na budííkoch z 03-ky nezapojené
Nebude to tim, že na 03 je navíc otáčkoměr a tlakoměr oleje?
Napsal: sob bře 22, 2008 07:50
od Petan
čmelák píše:nakupit poistky a zapajat a skusat
aspon ja som to tak robil, ked som daval budiky 03 do F127
a funguje
to jako fakt? nebyli obavy o otáčkoměr že shoříí?
Napsal: sob bře 22, 2008 07:52
od Petan
Laďuša píše:Petan píše:ale ještě mám některé piny na budííkoch z 03-ky nezapojené
Nebude to tim, že na 03 je navíc otáčkoměr a tlakoměr oleje?
no otáčkoměr už mám částečně zapojený , jen mám strach abych ho neodvařil pokud bych to měl špatně
......... no tlakoměr oleje- když ho seženu - namontuju na blok motoru a natahnu zvlášt kabel k budíku tak by to mělo šlapat.
Napsal: sob bře 22, 2008 08:11
od čmelák
vsada je len + - a snimac, nejake kontrolky to najdes
Napsal: sob bře 22, 2008 10:47
od Majo2103
Robil to Vašátor a aj to komusi popisoval.
Napsal: sob bře 22, 2008 11:00
od Malda
Vasator ti rekne vzit merak a vsechno promerit, protoze nesedej barvy kabelu
Jsem uplne na stejnym bode - s elektrikou. Jinak musis este vymenit packy topeni.
Napsal: sob bře 22, 2008 20:49
od Maysner
ja delal jen 05 na 07. proste si obkoukas co je jak u stavajici palubky, co jak u novy a podle toho tahas draty. kdyz chybi pridam, kdyz prebejva tak bud zaizoluju nebo jesli jde od nejakyho jinyho fastonu muzu u tamtoho fastonu strihnout a ten zaizolovat
neni to slozity
Napsal: pon bře 24, 2008 22:06
od Vašátor
Viz to co jsem Ti napsal v emailu
palubka 2103/06 do 2101 padne jako ulitá, jen se musí vyměnit páčky topení a skrátit jedno táhlo - páčky se jinak moc šponují. Co se týká elektriky, musí se natáhnout drát od indukční cívky z kontaktu č.1 - pro připojení otáčkoměru. Rovněž se musí namontovat tvarovka (rozdvojka) se snímačem tlaku oleje a natáhnout od něj drát.
Elektriku jsem řešil tak, že jsem využil originál svazku drátů z budíků 2103 (všechny budíky jsou svedeny do jednoho svazku drátů, tudíž mají společné +12V, kostru, osvětlení budíků a pouze dvě koncovky). Změřil jsem si, co který drát je a popsal si je. Poté jsem si proměřil koncovky tachometru 2101. Rozmístění kontaktů v koncovkách 2101 jsem nechal originální, kontakty v 2103 jsem popřeházel tak, aby seděli na koncovky 2101. Přidal jsem dva dráty pro otáčkoměr a tlakoměr oleje a bylo to
Barvy drátů opravdu nesouhlasí, je potřeba vzít měřák a původní elektriku proměřit (nejjednodušeji asi připojit starý tachometr 2101, po jednom drátu vždy odpojit a podívat se, co se stane - metoda pro lajky). Zapojení budíků je jednoduché, protože drát od kontrolek a pod. se najde velice jednodušše.
Napsal: úte bře 25, 2008 15:26
od Petan
Čau díík Vášátore
No ja měl jen samotne budííky, jen po kostku od budííku ( tzn 5 kostek) no tak jsem je propojil mezi sebou a nahaazel do 2 kostek jak ma 01 ka + 2 kabely zvlášt..... ted někdy bych to chtěl skusit,ale jelikož chodím do školy (učení,maturita atd...) tak toho času zrovna moc není ,tak uvidííím, když to rozjedu napííšu , když vyhoříím taky napííšu
,zatím dik moc všem
Napsal: úte bře 25, 2008 20:14
od Petan
No tak první pokus: ........ spálená jedna pojistka
, druhý pokus -spálená ta samá pojistka
, třetíí pokus -zase ta samá
... no ten člověk kdo měl tu palubku v autě .... nevíím proč propojil kostru s hladovým okem (+)
...proto me to třikrát vyletělo
, na počtvrté zapojeno - JEDE ...... vse funguje ... takže je vše OK ..... no teď ještě někdy předělat palubka a hotovo ... no ještě sehnat páčky k topeníí a pak až namontovat... ale jinak moc díík všem kdo me tady Radili
Napsal: úte lis 25, 2008 21:05
od DANIEL
zdary s tim otáčkoměrem bych potřeboval pár rad páč mám taky 2101 a chci si ho dávat ,,efektně"na palubku + budíky ze škochte na teplotu a nádrž,ale těm jen natáhnu od těch původní vedení,chtěl bych¨vědět co všechno si zapojoval s otáčkoměrem dík za radu
Napsal: úte lis 25, 2008 21:24
od Vašátor
Pro funkci otáčkoměru je potřeba napájení +,- "12V" (napětí palubní sítě) a impuls od kladívek rozdělovače. Čili připojit na kontakt č.1 indukční cívky. Toď vše.
Napsal: stř lis 26, 2008 07:39
od Luděk Musil
DANIEL píše: + budíky ze škochte na teplotu a nádrž ...
ale ty jsou taky standartním vybavením 03/06 .... navíc: nebudeš muset řešit nějaký "převodníky". L.