Stránka 1 z 2
cyklovač z poláka
Napsal: pon bře 17, 2008 21:35
od rosta
prý pasuje cyklovač z 125 p na žigula -máte někdo zkušenost jak to funguje?
Napsal: pon bře 17, 2008 22:16
od Kopr
Uplně jednoduše vytáhneš konektor z cyklovače co tam máš je vlevo pod palubovkou,teda alespoň u 06 a spol. to tak je,a nasadíš konektor z cyklovače z poláka (jinak je to popsáno v Tůmovi ke konci knihy zajímavá vylepšení nebo tak nějak)
Re: cyklovač z poláka
Napsal: pon bře 17, 2008 23:01
od Hurikán
rosta píše:prý pasuje cyklovač z 125 p na žigula -máte někdo zkušenost jak to funguje?
Viz třeba
zde
Napsal: úte bře 18, 2008 22:08
od rosta
právě že v tůmovi jsem to četl a chtěl jsem vědět jaká je s tím zkušenost-dobrej nápad, ten seriovej cyklovač nic moc
Napsal: úte bře 18, 2008 22:11
od čmelák
ja mam stierace len ze zapnute vypnute

Napsal: úte bře 18, 2008 23:05
od Kopr
Zkušenost dobrá mám ho asi rok a v klídku jen v mrazech nechce fungovat potvora až se zahřeje

Napsal: stř bře 19, 2008 07:38
od Luděk Musil
měl jsem ho v 03 i v 073 a fungoval zcela bez problémů, nyní jsem v očekávání poštovního balíčku z Havířova ... . A v Brně se navíc sestavuje elektronický s proměnnou dobou cyklu. L.
Napsal: stř bře 19, 2008 12:21
od utia
Ludku, mohl bys prosim zverejnit schema jestli to bude OK?
Napsal: stř bře 19, 2008 13:30
od Luděk Musil
utia píše:... zverejnit schema ...

já? ekonom, elektrotechnického vzdělání nemaje ...

?
Elektrika kope a já se jí bojím
To bude spíše parketa člověka, který to bude pájet čili kola-loka

a já mu to rád vyřídím a on mě potom

. L.
Napsal: stř bře 19, 2008 14:15
od zelvotron
Utia: A neni to v Samaře náhodou stejný jako v desítce? Já že kdyby jo, tak jde použít cyklovač z Felície bez jakejkoliv úprav (pokud nepočítám mezikus kabeláže, protože nesedí rozmístění konektorů).
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=131469#131469
Napsal: stř bře 19, 2008 15:14
od Aleš.Melichar
Luděk Musil píše:měl jsem ho v 03 i v 073 a fungoval zcela bez problémů, nyní jsem v očekávání poštovního balíčku z Havířova ... . A v Brně se navíc sestavuje elektronický s proměnnou dobou cyklu. L.
Psal jsem ti SZ, takze koukam ze asi zase neprisla...

Spis bych to vyresil tak, ze bych nacpal vsechny cyklovace, ktere mi zbyly do auta a vzal je na sraz, tam by sis ho vyzkousel, co ty na to?
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st březen 19, 2008 17:07 ]
OK. V pohodě. Souhlasím. L.
Re: cyklovač z poláka
Napsal: čtv zář 11, 2014 14:08
od Jaykee
Trošku starší téma, ale mám otázku pro někoho proudu znalého.
Mám ho zapojený. Někdy jde naprosto normálně, ovšem někdy cvakne, stěrače jen poposkočí, na druhé cvaknutí setřou. Je to tak 50 na 50. Někdy na volnoběh setřou na druhé cvaknutí a po přidání plynu jen na jedno.
Mám něco jen očistit, vyměnit, nebo už má své nejlepší za sebou?
Re: cyklovač z poláka
Napsal: čtv zář 11, 2014 14:30
od Luděk Musil
Tento problém jsem řešil před několika lety u mého prvního cyklovače z poláka.
Celá "závada" byla v závislosti na teplotě zařízení. Když bylo teplo - šel, když byla zima - tak šel kolikrát až na 3. cvaknutí. Problém je vlastně v tom, že když je vlastní motor stěrače a táhla a ramínka chladné, ztuhlé, tak to motor nestačí přetočit přes "svůj" (rozuměj u motorku) vypínač.
Tenkrát jsem to řešil tak, že jsem z cyklovače sundal kryt a u relátka jsem krapet zesílil (nebo zeslabil? - teď už si nevzpomínám) tah pružiny přihnutím/odehnutím zobáčku.
Jestli to je nebo není košer řešení jsem nezkoumal. L.
Re: cyklovač z poláka
Napsal: čtv zář 11, 2014 14:36
od Raduz
Ziskal jsem tento pristroj od Miry zde na foru, kolega elektronik jej odemne dostal k proskou mani a pripadnemu okopirovani, co vim tak tam menil nejake soucastky pac byli spatne (mozna tvuj pripad) ale rozchodil to, no nebyl bych to ja kdybych nechtel neco navic misto regulace s 5stupni jsem si vymyslel plinulou - pripojil tam otocny potenciometr funguje vse bez chybne. Ted uz mam v supliku i kopii takze original bude volny budu ti jej klidne moc vymenit a kolega bude mit co opravovat

Re: cyklovač z poláka
Napsal: čtv zář 11, 2014 14:42
od Roman
Ono to nebude az tak tepelna zavislost toho casovaca, ako v zime prituhnuty stierac. Tie cyklovace funguju tak, ze daju kratky impulz do stieracoveho motora, ten sa pohne a musi sa zopnut jeho dobehovy kontakt. Ak je impulz kratky, alebo motor prituhnuty, pohne sa iba kusok, kontakt nezopne a az druhy impulz ho zopne a rozbehne. Da sa to riesit bud dlhsim impulzom, alebo nastavenim dobehoveho kontaktu v motore (teraz si nevybavujem ci je u zigulika nastavitelny, u S100 mal k tomu na prevodovke maly sroubik, ktorym sa to nastavovalo). Pri velmi citlivom dobehovom spinaci sa ale moze stat, ze po zahriati sa motor tak rozbehne, ze sam nezastavi (zotrvacnostou prebehne a dobehovy kontakt zopne a tak to bezi dokola).