Stránka 1 z 2
pasta na montáž výfuku
Napsal: ned bře 09, 2008 08:09
od Křečík Barbuška
Jsem asi blb, ale mám zápornou zkušenost s touto věcí, konkrétněji s výrobkem značky Berner, hrozně rychle to tuhne, takže ustavování vzájemné polohy všech dílů spíše komplikuje, načež se při manipulaci drobí, což je jistě dobré pro oči a dýchací ústrojí blba co pod autem leží, takže další mylně vržené penízky v romantické deziluzi profesionálního postupu. Díky této věci mne čeká druhé kolo (ztuhlá pasta brání v sesazení 2 a 3 dílu), kdy bude třeba ten zázrak z toho nějak dostat a nahradit osvědčenou grafitkou, jaké jsou vaše zkušenosti?
Napsal: ned bře 09, 2008 08:40
od Yellow01
Grafitkou myslíš jako vazelínu? Ta pasta má těsnící účinek, ne mazací

Můj názor je ten, že nejlepší je předělat spoje výfuku. Místo těch nasunovacích konců navařit na oba konce takový ty rozšířený hrdla co se k sobě akorát přiloží a stáhnou sponou. Pak je svatej klid. Dá se to koupit samostatně za cenu asi 50 Kč / ks. Demontáž výfuku je pak otázkou 3 minut a nemusí se ležet pod autem a lomcovat s výfukem doleva doprava.
Napsal: ned bře 09, 2008 08:55
od Křečík Barbuška
Právě kvůli tomu těsnícímu účinku jsem ji chtěl, nehledě na to, že má i usnadnit případné rozebrání, ovšem nepsali, že to má ztížit montáž

, grafitka sice nic netěsní, ale ulehčuje montáž a demontáž

.
Napsal: ned bře 09, 2008 09:17
od Ivo
Já poožívám pastu těsnící ARVIN. Montáž mi zatím vždy proběhla celkem v pohodě a demontáž taky. Akorád to trochu smrdí. Jedna tuba velikosti zubní pasty, stála 98kč.
Napsal: ned bře 09, 2008 12:18
od Křečík Barbuška
Ta moje stála tuším 135, dnes jsem šel udělat druhý pokus o správné sesazení výfuku, pravda musel jsem si pohrát s místem styku 2 a 3 dílu neb různí výrobci mají různý přístup k přesnosti. Vzal jsem si i pastu, že jí dám ještě jednu šanci, ale při nekonečném rozpojování včera zpastovaného spojení 1 a 2 dílu jsem ji proklel, udělala všechno, včetně nasrání mé maličkosti, jen ne ulehčení demontáže, použil jsem tedy grafitové vazelíny, osvědčeného řešení.
Napsal: ned bře 09, 2008 13:09
od Nulašestka
Utěsňoval jsem to tím Auspuffzementem od Bosalu i nějakou britskou pastou, nějakej exhaust putty se to jmenovalo nebo tak, výsledek: vždycky to vydrželo nanejvýš týden, přesně do doby, než člověk auto trochu prohnal, např. na dálnici ve vyšších otáčkách, pak jakoby se to z toho vejfuku vyfoukalo.

Zvláštní je, že tenhle sajrajt používají i značkové servisy....
Takže napříště vejfuk od Bosalu co aspoň dobře sesedne dohromady a dál se uvidí.
Napsal: ned bře 09, 2008 13:22
od JmJ
JA uzil nejaky Wurth a pomohlo to. Chce to tou pastou namazat, spojit, utahnout a nechat rozumnou dobu schnout, klidne i par hodin.
Mi to pri montazi pomohlo, slo to lepe do sebe, pak to zaschlo a bylo. Rozebrat to taky nebyl problem, co zustalo sem oskrabal a pri montazi zase namazal a slozil.
Napsal: ned bře 09, 2008 13:26
od Křečík Barbuška
JmJ píše:namazat, spojit, utahnout a nechat rozumnou dobu schnout
To by bylo ideální, ale ta moje schne ihned po namazání

, zjevně jsem koupil zmetek.
Napsal: ned bře 09, 2008 13:41
od JmJ
Koko Loko píše:JmJ píše:namazat, spojit, utahnout a nechat rozumnou dobu schnout
To by bylo ideální, ale ta moje schne ihned po namazání

, zjevně jsem koupil zmetek.
ta moje taky schla pomerne rychle, ale ne tak, ze by do 2 minut z toho byl kamen.
Napsal: ned bře 09, 2008 17:08
od Ivo
Koko Loko píše:JmJ píše:namazat, spojit, utahnout a nechat rozumnou dobu schnout
To by bylo ideální, ale ta moje schne ihned po namazání

, zjevně jsem koupil zmetek.
Dobře si přečti, čím to mažeš. Jestli to nemáš sekundové lepidlo

.
Napsal: ned bře 09, 2008 17:21
od Křečík Barbuška

Přečetl, několikrát, dokonce jsem odstranil nálepku s českým popisem a pomocí slovníčku jsem si přeložil cizojazyčnou popisku, bohužel se prý opravdu jedná o přípravek pro montáž výfuku, zaručující snadnou demontáž ... . Dokonce je tam i obrázek pro negramoty

.
Napsal: ned bře 09, 2008 20:47
od zigulman
On se vyfuk pri montazi necim natira? Jaky to ma duvod? Ja to dycky jen sesadil a dal jsem to neresil.Jedine tesneni ktere mam tak je u motoru pri napojeni na ten vyfukovy sberac...

Napsal: ned bře 09, 2008 21:33
od Ivo
Neboj, nic si nezanedbal. Jenom někdo používá na ty vsunovací spoje, které moc netěsní, takovou speciální pastu, která by to měla utěsnit trochu víc. Někdy se to povede a někdy ne. Mi se to třeba dneska nepovedlo a nepomohla ani ta pasta

. Kašlu na to, možná to časem zarezne.
Napsal: pon bře 10, 2008 16:41
od rosta
Napsal: pon bře 10, 2008 18:31
od JmJ
ano, tak nejak sem si zkurvil vyfuk ja a pak me ta pasta zachranila.
navic sem zjistil, ze diky dire mezi prvnim a druhym dilem vyfuku, se muze clovek slusne priotravit oxidem uhelnatym (nejspis). neb kdyz tam ta dira byla, takpo 30 km jizdy me bolela hlava a bylo mi docele zle a lecil sem se z toho par hodin.
proto bych pri pristi vymene spoj namazal pastou a rozumne dotahnul.