Stránka 1 z 2

pasta na montáž výfuku

Napsal: ned bře 09, 2008 08:09
od Křečík Barbuška
Jsem asi blb, ale mám zápornou zkušenost s touto věcí, konkrétněji s výrobkem značky Berner, hrozně rychle to tuhne, takže ustavování vzájemné polohy všech dílů spíše komplikuje, načež se při manipulaci drobí, což je jistě dobré pro oči a dýchací ústrojí blba co pod autem leží, takže další mylně vržené penízky v romantické deziluzi profesionálního postupu. Díky této věci mne čeká druhé kolo (ztuhlá pasta brání v sesazení 2 a 3 dílu), kdy bude třeba ten zázrak z toho nějak dostat a nahradit osvědčenou grafitkou, jaké jsou vaše zkušenosti?

Napsal: ned bře 09, 2008 08:40
od Yellow01
Grafitkou myslíš jako vazelínu? Ta pasta má těsnící účinek, ne mazací :D
Můj názor je ten, že nejlepší je předělat spoje výfuku. Místo těch nasunovacích konců navařit na oba konce takový ty rozšířený hrdla co se k sobě akorát přiloží a stáhnou sponou. Pak je svatej klid. Dá se to koupit samostatně za cenu asi 50 Kč / ks. Demontáž výfuku je pak otázkou 3 minut a nemusí se ležet pod autem a lomcovat s výfukem doleva doprava.

Napsal: ned bře 09, 2008 08:55
od Křečík Barbuška
Právě kvůli tomu těsnícímu účinku jsem ji chtěl, nehledě na to, že má i usnadnit případné rozebrání, ovšem nepsali, že to má ztížit montáž :mrgreen: , grafitka sice nic netěsní, ale ulehčuje montáž a demontáž 8) .

Napsal: ned bře 09, 2008 09:17
od Ivo
Já poožívám pastu těsnící ARVIN. Montáž mi zatím vždy proběhla celkem v pohodě a demontáž taky. Akorád to trochu smrdí. Jedna tuba velikosti zubní pasty, stála 98kč.

Napsal: ned bře 09, 2008 12:18
od Křečík Barbuška
Ta moje stála tuším 135, dnes jsem šel udělat druhý pokus o správné sesazení výfuku, pravda musel jsem si pohrát s místem styku 2 a 3 dílu neb různí výrobci mají různý přístup k přesnosti. Vzal jsem si i pastu, že jí dám ještě jednu šanci, ale při nekonečném rozpojování včera zpastovaného spojení 1 a 2 dílu jsem ji proklel, udělala všechno, včetně nasrání mé maličkosti, jen ne ulehčení demontáže, použil jsem tedy grafitové vazelíny, osvědčeného řešení.

Napsal: ned bře 09, 2008 13:09
od Nulašestka
Utěsňoval jsem to tím Auspuffzementem od Bosalu i nějakou britskou pastou, nějakej exhaust putty se to jmenovalo nebo tak, výsledek: vždycky to vydrželo nanejvýš týden, přesně do doby, než člověk auto trochu prohnal, např. na dálnici ve vyšších otáčkách, pak jakoby se to z toho vejfuku vyfoukalo. :? Zvláštní je, že tenhle sajrajt používají i značkové servisy....
Takže napříště vejfuk od Bosalu co aspoň dobře sesedne dohromady a dál se uvidí.

Napsal: ned bře 09, 2008 13:22
od JmJ
JA uzil nejaky Wurth a pomohlo to. Chce to tou pastou namazat, spojit, utahnout a nechat rozumnou dobu schnout, klidne i par hodin.

Mi to pri montazi pomohlo, slo to lepe do sebe, pak to zaschlo a bylo. Rozebrat to taky nebyl problem, co zustalo sem oskrabal a pri montazi zase namazal a slozil.

Napsal: ned bře 09, 2008 13:26
od Křečík Barbuška
JmJ píše:namazat, spojit, utahnout a nechat rozumnou dobu schnout
To by bylo ideální, ale ta moje schne ihned po namazání :mrgreen: , zjevně jsem koupil zmetek.

Napsal: ned bře 09, 2008 13:41
od JmJ
Koko Loko píše:
JmJ píše:namazat, spojit, utahnout a nechat rozumnou dobu schnout
To by bylo ideální, ale ta moje schne ihned po namazání :mrgreen: , zjevně jsem koupil zmetek.
ta moje taky schla pomerne rychle, ale ne tak, ze by do 2 minut z toho byl kamen.

Napsal: ned bře 09, 2008 17:08
od Ivo
Koko Loko píše:
JmJ píše:namazat, spojit, utahnout a nechat rozumnou dobu schnout
To by bylo ideální, ale ta moje schne ihned po namazání :mrgreen: , zjevně jsem koupil zmetek.
Dobře si přečti, čím to mažeš. Jestli to nemáš sekundové lepidlo :lol: .

Napsal: ned bře 09, 2008 17:21
od Křečík Barbuška
:lol: Přečetl, několikrát, dokonce jsem odstranil nálepku s českým popisem a pomocí slovníčku jsem si přeložil cizojazyčnou popisku, bohužel se prý opravdu jedná o přípravek pro montáž výfuku, zaručující snadnou demontáž ... . Dokonce je tam i obrázek pro negramoty :roll: .

Napsal: ned bře 09, 2008 20:47
od zigulman
On se vyfuk pri montazi necim natira? Jaky to ma duvod? Ja to dycky jen sesadil a dal jsem to neresil.Jedine tesneni ktere mam tak je u motoru pri napojeni na ten vyfukovy sberac... :shock:

Napsal: ned bře 09, 2008 21:33
od Ivo
Neboj, nic si nezanedbal. Jenom někdo používá na ty vsunovací spoje, které moc netěsní, takovou speciální pastu, která by to měla utěsnit trochu víc. Někdy se to povede a někdy ne. Mi se to třeba dneska nepovedlo a nepomohla ani ta pasta :twisted: . Kašlu na to, možná to časem zarezne.

Napsal: pon bře 10, 2008 16:41
od rosta
spoje na výfuku nčím nepatlám a výfuk těsní-ty spoje se totiž musí dotáhnout s citem a ne "na krev" já jsem měnil výfuk kterej foukal ve spoji-příruby byly zdeformovány jak to bývalý majitel zatáhl a znělo to jak když je tam díra :evil: :evil: :evil:

Napsal: pon bře 10, 2008 18:31
od JmJ
rosta píše:spoje na výfuku nčím nepatlám a výfuk těsní-ty spoje se totiž musí dotáhnout s citem a ne "na krev" já jsem měnil výfuk kterej foukal ve spoji-příruby byly zdeformovány jak to bývalý majitel zatáhl a znělo to jak když je tam díra :evil: :evil: :evil:
ano, tak nejak sem si zkurvil vyfuk ja a pak me ta pasta zachranila.

navic sem zjistil, ze diky dire mezi prvnim a druhym dilem vyfuku, se muze clovek slusne priotravit oxidem uhelnatym (nejspis). neb kdyz tam ta dira byla, takpo 30 km jizdy me bolela hlava a bylo mi docele zle a lecil sem se z toho par hodin.

proto bych pri pristi vymene spoj namazal pastou a rozumne dotahnul.