Stránka 1 z 1

Niva - otáčky a chlazení

Napsal: čtv úno 28, 2008 09:57
od RSV
Nazdar Niváci,
čerstvě jsem koupil Nivu 1,7i r.v. 1997 a začal jsem se v ní vesele vrtat, protože už
má něco za sebou.
Rád bych poprosil o radu vás zkušené s prvími problémy.
1) motor je pořád v otáčká cca 1.500-1.800, když odpojím sitič a jakousi hadičku
tak klesnou. Když je motor studený tak jsou otáčky nižší něž když je ohřátý.
(občas - většinou svítí kontrolka check engine) ???????????
2) motor (voda) se ohřeje jenom na 50-60 stupňů při jízdě a na místě max. cca na 75.
termostat jsem měnil, topení topí. ??????????

Ve vašich diskuzích jsem četl jenom o přesně opačných problémech,
že se motor přehřívá a že auto nedrží otáčky a chcípe.

Roman.

Napsal: čtv úno 28, 2008 11:12
od Luděk Musil
RSV píše:... (občas - většinou svítí kontrolka check engine) ...
Auto je jen na benzín (nemá namontován plyn)?
Doporučil bych vyblikat chyby z ŘJ. Postup přikládám do e-mailu.
S tou vodou je to vážně divný - zkusil bych ještě jednou výměnu termostatu. L.

Napsal: čtv úno 28, 2008 11:52
od RSV
plyn je odpojený a termostat funguje.
Roman

Napsal: pát úno 29, 2008 07:41
od chmelař
Jestli ti problikává ta kontrolka, tak to může dělat na pídavné převodovce snímač otáček, kdesi je to tu popsané, jinak niva má za jízdy kolem 2000 otáček , ale když zastavíš tak by měli klesnout pod 1000. Zkus kontaktovat niváka, ten má stím víc zkušeností.Taky jsem v nivě začátečník. Pepa

Napsal: pát úno 29, 2008 17:28
od marty
jak už psal luděk vyblikej chyby a jestli je to snímač rychlosti tak se podívej na pojisky ty nožový je to ta uprostřed abys nedopad se snímačem rychlosti jako já taky my hlásil chybu tak jsem koupil novej vymněnil a nakonec to byla pojistka (snímač rychlosti má svojí soukromou)

Napsal: ned črc 27, 2008 09:17
od skpaska
ja mam tiez problem s otackamy vedel by niekto poradit ako vyblikam kody alebo existuje
najaky soft s kablom?

Napsal: pát črc 31, 2009 19:06
od jiri.k
strikacky maji behem jizdy zvednuty volnobeh. Nekdo rika, ze kvuliva ekologii, nekdo tvrdi, ze aby bylo dost elektriky a podtlaku pro posilovac. Nicmene by otacky mely tesne pred zastavenim klesnout na tech obvyklych par set.
Jaky mas termostat? v originale byval dvojity...

Napsal: pát črc 31, 2009 19:21
od Luděk Ondrůch
Všiml sis, že odpovídáš na rok starý dotaz? :lol:

Napsal: pát črc 31, 2009 19:33
od jiri.k
vsiml,ale pozde...