Stránka 1 z 1

Nedoběh pístu 1300 2105

Napsal: čtv úno 14, 2008 12:06
od Miči
Jakej je nedoběh pístu na motoru 1300 2105 řemen? Myslím o kolik lze stáhnout blok pod budkou?

Napsal: čtv úno 14, 2008 13:59
od Marek
Nedoběh motorů se zdvihem 66 mm je pouhý 0,1 mm. Takže z bloku toho moc nesebereš.

Napsal: čtv úno 14, 2008 15:06
od Stanley__001x
U řemenů bych na to šel opatrně a hlavně ten řemen měnit dřív při snižování ať hlavy nebo bloku, jelikož když se vyčeše řemen tak pak už tě nezachrání výběhy v pístu pro ventil, ale ventil si s pístem podá PAC :D .

Napsal: čtv úno 14, 2008 18:39
od Marek
Výměnný interval u řemenu na motoru 2105 je 60.000 km, což je velice krátký interval. Nebál bych se proto nějakého problému. Změna kompresního poměru motoru nemusí být důvodem předčasné výměny řemenu. A myslím si, že nikdo z nás nesníží kompresní prostor natolik, aby se to mohlo kopnout. Měl jsem v motokáře motor 2105, kde byla hlava snížená o 2,2 mm a nekoplo se to.

Napsal: čtv úno 14, 2008 19:00
od Miči
to Marek: já to nechci snižovat, ale jeden borec ze školy rozebral 05tkovej 1,3kovej motor a nedoběh měl skoro 3mm tak nevím jak je to možný, nebo jestli teda nakonec blbě změřil :( , nebo nebyla nějaká jiná klika, která by tam pasovala?

Napsal: čtv úno 14, 2008 21:41
od Křečík Barbuška
Měřil blbě, byl jsem se mrknout na motor co mám ve sklepě a je to přesně tak, jak píše Marek.

Napsal: pát úno 15, 2008 08:15
od Marek
Prakticky se dá říci, že nedoběh je tak malý, že na pohled jdou písty zároveň s rovinou bloku.

Jiná klika tam nejspíš nepasuje (jedině snad z nějakého Fiatu, ale to je spekulace).

Napsal: pát úno 15, 2008 09:27
od Roman
Taky nedobeh by mohli sposobovat piesty, ak by boli neorigo......

Napsal: pát úno 15, 2008 12:36
od Miči
Díky za reakce, jsem si říkal, jestli zase nějaká modifikace...takže modifikace pravítka kámoše :lol: