Stránka 1 z 14

My new car...

Napsal: ned úno 10, 2008 18:45
od Štěpán
Jak jsem slíbil, tak to i plním... :D
Místo focení: Branžež - Český ráj

Značka: CITROEN
Typ: XANTIA
Barva: BLUE MAURICIUS
Motor: 1,9 TD - 66kW
Max.rych. 172km/h
Spotřeba: 5,6l - 90km/h / 7l - komb. / 9,4l - město
r.v. 1999
Najeto: 153 700km
Váha: 1370kg
Nádrž: 65l
Kufr: 512l
Hmot.přívěsu: 1500kg

Cena k jednání: 95 000,-Kč
Cena k prodeji: 87 000,-Kč

Servis: Vyměna rozvodových kladek a řemenu 3 100,-Kč ( Svépomoci a poprvý na jinem autě, než LADA :wink:
V plánu: Výměna drážkovanýho řemene, kladek a napínáku 7 000,-Kč Výměna motorovýho oleje a filtru. Výměna vzduchového filtru. ( Všechno svépomoci )
Výměna hydraulický kapaliny TOTAL 1 500,-Kč ( v servisu )

Napsal: ned úno 10, 2008 18:47
od Štěpán
Další...

Napsal: ned úno 10, 2008 18:48
od Cory
Zivot je zmena :wink: Gratulujem ku kúpe a nech drží :)

Napsal: ned úno 10, 2008 18:50
od Maysner
at dobre slouzi :)

Napsal: ned úno 10, 2008 18:54
od Štěpán
A další...

Jinak předem děkují za gratulace... :wink:

Napsal: ned úno 10, 2008 18:54
od Petanek2101
jj ad maka dobře
xantik gud khaaar 8)

Napsal: ned úno 10, 2008 18:57
od Jelen
Taky gratuluju k pěknému autu, ať vydrží :) a jestli má hydraulický zvedání, tak to ať vydrží taky :)

Napsal: ned úno 10, 2008 19:01
od utia
Muzu se trochu indiskretne zeptat na cenu? Jinak skoda zes nesehnal tu Samaru, nejak tu na foru vymirame :?


Aha jsem slepej uz to vidim :lol:

Napsal: ned úno 10, 2008 19:20
od Tommel
Gratuluju vypadá fajn :wink:

Napsal: ned úno 10, 2008 19:29
od Marcel
také gratuluju

Napsal: ned úno 10, 2008 19:54
od Nulašestka
Pěkný Štěpáne, hlavně aby neodcházely ty zelený koule, to je pak dražší špás.

Napsal: ned úno 10, 2008 20:05
od Štěpán
Nulašestka píše:Pěkný Štěpáne, hlavně aby neodcházely ty zelený koule, to je pak dražší špás.
Díky Vojto...
Ani ne. Jedna nová stojí asi 2000,- ale dají se jednou za čas doplnit dusíkem na nějakých 55 Barů a to pak může takovej servis vyjít na nějakých 2000,- až 12 000,-Kč plus práce asi za 1000,-Kč.
Jinak jsou tam pro každý kolo jedna koule a pak pro každou nápravu další dvě, takže celkem 6. Na hydrauliku taky fungujou brzdy. Chcípne motor, ztratí se po čase tlak v hydraulice a auto spane dolů a ani se pak nedá zabrzdit. Jedině ruční brzdou ( přední kola ) :D

Napsal: ned úno 10, 2008 20:55
od Křečík Barbuška
Štěpán Getsko píše:Chcípne motor, ztratí se po čase tlak v hydraulice a auto spane dolů a ani se pak nedá zabrzdit. Jedině ruční brzdou ( přední kola )
:shock: To sis teda pomohl, ale to nebude tak žhavé, že? :lol: Jinak gratulace, ať dlouho vydrží.

Napsal: ned úno 10, 2008 21:19
od Nemo
I já gratuluji, ať to drží.
Je to celkem příjemné auto se skvělým motorem.
Asi před pěti lety jsem chtěl kupovat totéž, jen r.v.96,tm.zelená metla.
Ale ukázalo se, že je v pytli hydraulika, a ložiska kol. Prodávající nechtěl slevit, tak jsem to nechal plavat.
Mimochodem ta ložiska kol jsem měl totálně suchá i na mojí 405ce po 150tis.

Napsal: pon úno 11, 2008 09:38
od Marek
Osobně si myslím, že je to velmi dobrá volba. Motor je nezmar, který jinak než úmyslně prakticky nelze zničit. A vypadá dobře. Tak nechť slouží............