Stránka 1 z 1
KARBURáTOR 2101 r.v.1975
Napsal: úte led 22, 2008 22:24
od Sid
Potreboval by som poradiť ako naň.Ide o to,že má na sebe takú divnú pumpičku, ktorú neskoršie ročníky nemajú a nerád by som niečo pri rozoberaní alebo skladaní pokazil, tak sa pýtam radšej vopred. Dˇalej ma zaujíma aj jeho otryskovanie a ešte aj jedna vec: Či je opravárenská sada, ktorá je na novší typ totožná s týmto

Napsal: úte led 22, 2008 22:41
od Křečík Barbuška
Ta divná pumpička bude asi ovětrání plovákové komory. Od opravných sad si raději drž odstup, jejich kvalita je problematická. Trysky atd. moc opotřebení nepodléhají pokud je člověk čistí jemně, většinou postačí benzín a vzduch. Jediné co si kup je membrána akcelerační pumpičky a membrána podtlakového ovládání přívěry vzduchu a hlavně si vyber kvalitně zpracované kousky. Pozornost věnuj jehlovému ventilu, aby těsnil a nezadrhával ev. vyměň. A při rozborce si znač co kde a jak bylo.
Napsal: úte led 22, 2008 22:52
od Hurikán
Je to tak jak píše K-L. Hlavně opravné sady nebrat. Mě stály dost nervů. Nejhorší byly trysky. Ve skutečnosti měly zcela jiné průměry, než jaké ny nich byly udané. Laborovali jsme s tím s Drobkem půl dne a nakonec zjistili toto. Již okem bylo vidět, že průměr neodpovídá. Dali jsme tedy staré a byl pokoj.
Napsal: stř led 23, 2008 07:50
od Sid
Díky moc. A ako to je s tým papierovým tesnením po vekom karburátora? A v tej divnej pumpičke nieje nieaká membránka

S tryskami zatiaľ nemám plány, ale keby som zohnal zo starých zásob dáke kvalitné tak sú tie isté ako u novšieho typu? Neviete náhodou niekto rozmery trysiek na 1. a 2. komoru

Napsal: stř led 23, 2008 11:02
od Vašátor
Veškeré rozměry trysek včetně celkového popisu karburátoru (všech typů) najdeš v knihovně ladaklubu

. Typové číslo je vyraženo na tělese karburátoru.