Stránka 1 z 2
Napsal: ned led 13, 2008 19:48
od Lubka320
Potřebuji filtr LPG certools F 779-C. Nechce s emi kvuli tomu 70 km do Hradce, na netu jsem ho našel v polsku. Polák co tu má autodíly mi přivezl uplně jiný. Nevíte o někaé náhradě, nebo o tomto, kde by se dal objednat?
Napsal: čtv led 17, 2008 18:32
od Lubka320
už ho mám, dík
Napsal: sob bře 15, 2008 14:00
od plavec
Ohledně lpg jsem bych chtěl podotknout, že na
www.lpg.cz je anketa:
Při pořízení nového vozu zvolím:
Nové vozidlo
- s LPG (4 %)
- nechám přestavět (6 %)
Ojeté vozidlo
- s LPG (13 %)
- nechám přestavět (18 %)
Nechci už více LPG (59 %)
Poslední verzi určitě hlasoval Skalouš, a možná i nějaký vážný odpůrce hned několikrát.
Napsal: sob bře 15, 2008 19:33
od zelvotron
Když už, tak CNG
, to by si pak člověk připadal jak dobrodruh a průkopník
Napsal: sob bře 15, 2008 20:04
od Saša
zelvotron píše:Když už, tak CNG , to by si pak člověk připadal jak dobrodruh a průkopník
Na CNG se jezdí dlouho s osobáky v Ostravě a začíná se na ústecku.
zelvotron píše:jak dobrodruh a průkopník
Tak jsem si připadal v r.1987 kdy moje 02 jela poprvé na LPG . Pouze hadice a 2kilovka z vařiče . A Komunisté divte se ! ono to jede a s náklady 10 kč /100km ! ! !(deset korun na sto kylometrů).
Napsal: sob bře 15, 2008 20:11
od plavec
Díky, ale stačí že mám desítku ladu a připadám si taky jak dobrodruh.Seervisuju na sadský, a ta cesta tam a zpátky je na půl dne, to je dobrodružství.
A průkopník? No leda že bych prokopal všem pitomcům zadky, co se v tom autě vrtali a nedali si říct, že tomu prostě nerozumí. CNG bych jezdil čepovat do Tábora, to by šlo, ale jen občas, přeci jen 3x týdně si zajet jen tak 60km
Někdy mi stačí že mám nouzi o lpg a pumpa nikde v dohlednu. Jo a posledně jsem zapoměl načepovat a zjistil jsem to až na D1, když jsem měl v ůmyslu předjíždět kamion.Začalo to příšerně řvát přerušovaným tonem- jako poplach.Jsem se leknul a když jsem zastavil a zjištoval, cože to vlastně zase řve, tak jsem zjistil že to jde z přepínače, a že už jedu na benzín, tak jsem to jen potvrdil a jel dál.Ale ten pocit už nechci zažít.Jsem nevěděl, že se to přepnutí ohlásí takle brutálně.
Napsal: sob bře 15, 2008 20:16
od plavec
Saša píše:zelvotron píše:Když už, tak CNG , to by si pak člověk připadal jak dobrodruh a průkopník
Na CNG se jezdí dlouho s osobáky v Ostravě a začíná se na ústecku.
zelvotron píše:jak dobrodruh a průkopník
Tak jsem si připadal v r.1987 kdy moje 02 jela poprvé na LPG . Pouze hadice a 2kilovka z vařiče . A Komunisté divte se ! ono to jede a s náklady 10 kč /100km ! ! !(deset korun na sto kylometrů).
Slyšel jsem že za dob komunismu, bylo lpg dost riskantní, prej to nebylo legální, a většinou LPGčkaře udal soused a bylo po srandě.A vzhledem k tomu, že bylo pramálo zkušeností s přestavbama a provozem na toto palivo, tak to rádo dělalo blbosti, jako třeba výbuch, hoření, apod. Firmy, který přestavbujou na lpg tu zase tak moc let nejsou, zato ale je o to dost zájem, takže už ty zkušenosti mají.
Napsal: sob bře 15, 2008 20:23
od Saša
plavec píše:Někdy mi stačí že mám nouzi o lpg a pumpa nikde v dohlednu
To se řeší větší nádrží
(já vím ......) v 043 tankuji 100 L ! ! ! a nebejt měření (na origo palivoměru na palubce) tak sem tam zapomenu kdy jsem tankoval naposled . Přeci jen za 1100km najdu "nejlepší" cenu .
Napsal: sob bře 15, 2008 20:38
od Saša
plavec píše:Slyšel jsem že za dob komunismu, bylo lpg dost riskantní, prej to nebylo legální, a většinou LPGčkaře udal soused a bylo po srandě.A vzhledem k tomu, že bylo pramálo zkušeností s přestavbama a provozem na toto palivo, tak to rádo dělalo blbosti, jako třeba výbuch, hoření,
Plyn má v popisu práce "syčet , hořet a bouchat" Kamarád za to byl málem odsouzen ale zabránila v tom revoluce.
Já mněl s LPG jen dodré skušenosti a ve 100% když policie zjistila že jedu na LPG a to tam byli dvě 33 Kg (velké) láhve ! tak se vyptávali kolik na to ujedu a kde se to dá sehnat ! Takže nejvíc "černochů"bylo -hádejte
PS: Asi jsem měl štěstí ale na černo jsem jezdil až do odstavení 043 v r. 2007 ! A za LPG jsem nikdy nedostal pokutu . Dnes již oficielně (044)
Napsal: sob bře 15, 2008 20:50
od plavec
Saša píše:když policie zjistila že jedu na LPG a to tam byli dvě 33 Kg (velké) láhve !
Tak Ti radši vrátili doklady, a řekli: V pořádku pane řidiči , urychleně odjeďte, začínáme se bát.
Znám ve svým okolí lidi, kteří se plynu prostě bojí a nikdy by ho do auta nechtěli.Já mám jen samý dobrý zkušenosti, takže nebylo co řešit, hlavně taky nemám na to, abych jezdil na benzín.A jsem línej si sám načepovat, teď když jedu pro benzín, tak se přiznám, že ani nevím jakou pistoli si mám vzít a kam to natočit, a hlavně po placení účtu to se mnou vždycky šlehne.
Napsal: ned bře 16, 2008 19:06
od Saša
plavec píše:hlavně po placení účtu to se mnou vždycky šlehne
Jo a to je "jádro pudla"
Napsal: pon bře 17, 2008 13:40
od utia
No CNG je dnes docela brulat prukopnictvi - malo pump, extremni doba taknkovani, nadrz jak prase.... LPG je uz standart, skoro neni zadne vetsi mesto kde bys na nej nenarazil...
Napsal: pon bře 17, 2008 15:22
od Jiri
CNG je fakt že cng vyhází cenově lépe ale zatím je to exotika:-) nejsem zvyklý hledat LPG pumpu ... v česku je jich dost, a v Praze mám v okruhu 2km od bydliště celkem 3:-). Kydi jsem si vytisknul jejich seznam ale v praxi jsem ho otevřel celkem tak 2x:-). HOrší je to v cizně ale sem použiju holt benzín...
Spíš mě vadí že s LPG se nedá parkovat v podzemí a jestli Praha bude dál pokračovat v parkovacích zónách , budu třeba muset přejít na naftu....
žit mimo prahu a dojíždět 100km za prací, asi by se pajk hodilo mít vlastní domácí plnící kompresor:-)) CNG se v evropě dává budoucnost ale LPG ..kdo ví....
Napsal: pon bře 17, 2008 16:07
od tavri
Napsal: pon bře 17, 2008 16:23
od Saša
Dojezd na CNG je proti LPG se stejně velkou nádrží (objemově) poloviční .
CNG/LPG - Výhody: Lépe to startuje , vyšší výkon , větší bezpečnost , levnější provoz .
Nevýhody : Velký provozní tlak , těžká nádrž i objemnější , doba plnění .
Jiri píše:budu třeba muset přejít na naftu....
Kdo to má předělávat na plyn ? už jsem dělal tři (1X rolba a 2X ještěrka) a té práce)) Nafta je stejně drahá jak benzín a rozdíl ve spotřebě vyrovnají náklady za případné opravy .