Stránka 1 z 5
Napsal: stř čer 29, 2005 13:42
od Patrac
No nebudu zakládat nové téma jde o cyklovače. Tolikrát probírané ale stále nedořešené. Někdo je spokojený se stávajícím stavem (já tedy ne nechci si jen sklo otřít a jet
) Ale jde mi o cyklovač jako takový, nejlépe s pamětí. Nepotřebuju mít dvě polohy stačí jen cyklovač. Máte někdo schéma??? nebo jinak někdo tvrdil že se to dá použít z Poláka tam je prý cyklovač pro víc poloh. Nemáte někdo jeden volný??? chtěl bych ho kuchnout a podívat se na zapojení. Apropórs. Stěrače, resp. ramínka. Ty věchýtky s vymlácenejma futýrkama co jsou ve standardu na laděnce mi taky moc pod nos nejdou. Sedne na ten kuželík nějakej jinej typ??? popřípadě dá se to nahradit i s kuželíkem za něco jinýho co by tam sedlo bez větších úprav??? (vrtání do kastle a pod...)
Napsal: stř čer 29, 2005 14:14
od MZ
s tím cyklovčem - v Praktické elektronice 8/2004 jedno vyšlo - je to na citroena, ale princip (a zapojení) jde upravit. už jsem na to koukal, jen to postavit a vyzkoušet. mam to načrtnutý přímo do Lady (zítra či pozítří si to nasdílím). nahradilo by to ten bimetalový kontakt v relátku na stěrače (vlevo pod volantem). Šlo by to použít i tak jak to je, ale je nutný předělávat kabeláž v autě
.
Až to vyzkouším a udělám tišťák, bude...
Napsal: stř čer 29, 2005 14:29
od Patrac
Halóoo Koko Loko co ty na to??? Byl by to problém????? Pátrač
Napsal: stř čer 29, 2005 15:09
od Roman
Ja mam spraveny do Mysoveho auta cyklovac povodne urceny do Favorita. Je s pamatou, to znamena ze cas sa urcuje zapnutim a vypnutim stieracov a znovu zapnutim.Je tam treba ale robit upravu do obvodu dobehoveho kontaktu v motore stieraca. Na stole to je odskusane, snad sa to v lete dostane az do auta.Potom dodam dokumentaciu.
Napsal: stř čer 29, 2005 16:12
od Luděk Musil
Už před časem jsem sliboval, že zkusím obmalovat ten stavitelný cyklovač z Poláka. Vidím, že se k tomu asi budu muset dokopat. L.
Napsal: stř čer 29, 2005 21:19
od Křečík Barbuška
To Pátrač, teoreticky by to mělo jít, ale patřím mezi lidi s velmi dlouhým vedením, takže než něco pochopím tak to chvilku trvá.
1) starý cyklovač musí pryč, i když by to šlo možná tak jak píše MZ
2) tím novým asi nedosáhneš vyšší rychlosti než je teď v pozici 2
3) pokud se budu na dovolenke nudit kouknu na to, pokud vůbec najdu ten starý.
Kde je ve 2105 ten cyklovač? Nějak si to nemohu vybavit, ale cosi v palubce klepe, tak asi tam.
Napsal: čtv čer 30, 2005 06:09
od Luděk Musil
Cyklovač v 05 a 07 je "ukryt" na levé straně. Sejmeš kryt reproduktoru a uvidíš jeho horní část vlevo dole na stěně. L.
Napsal: čtv čer 30, 2005 13:25
od Tomáš
Luděk Musil píše:Už před časem jsem sliboval, že zkusím obmalovat ten stavitelný cyklovač z Poláka. Vidím, že se k tomu asi budu muset dokopat. L.
cyklovač z Poláka mám já je super dá se na něm nastavit 6 cyklů...připojení je naprosto jednoduchý odpojí se origo a napojí se z poláka kabely i koncocky sou 100% totožné.....i barvy drátů...jinak mám možnost sehnat nevím ještě kolik jich ten člověk má ale něco tam ještě bude...kolem 250,-
Napsal: ned črc 10, 2005 19:29
od Křečík Barbuška
To Luděk, nevím jaký reproduktor jsi myslel
, ale opravdu je vlevo, už dlouho jsem přemýšlel k čemu ta věc je, mylně jsem to považoval za nějaké dodělátko, předchozích majitelů. Samozřejmě jsem to rozdělal protože jsem zvědavý. Po mém prozkoumání to začalo chodit ještě mizerněji než před tím, takže jsem při cestě z dovolenky co chvíli do toho musel kopnout, ještě, že to Ivan tak výhodně umístil, takže jsem si 200 Km v deštivém počasí celkem užil, ten bimetalový kontakt není žádný zázrak, proto bude nahrazen viz. výše.
Napsal: pon črc 11, 2005 15:17
od Tomáš
tady je foto vnitřku cyklovače....je fakt,že tohle měli soudruzi Z PLR fakt vychytaný
original cyklovac
Napsal: pon črc 11, 2005 19:03
od karel
Na Tumy pri opravach originalniho zapojeniy cyklovace steracu zapomente, v te prirucce je chyba ve schematu (a ne jedna). Ted sem se s tim moril pul hodky nez jsem dosel na to ze to ma blbe nakresleny. Zavada podobna, spinac na sloupku volantu OK, motorek taky. Cyklovac nejak jakoze nejel. Tak jsem ho kuchnul a zjistil sem ze jsou blbe prihnuty kontaky u toho bimetalku. To bylo vsechno. Jen pozor pri paceni muzete sroubovakem projet zrovna tim bimetalkem a pak neni co resit
Napsal: úte črc 12, 2005 17:04
od Křečík Barbuška
Prošel jsem časáky a nalezl toto, tímto prosím někoho zde elektrotechnicky vzdělaného, ať to zhodnotí z hlediska aplikace do Lady, mě osobně je princip paměťového cyklovače odporný neb mne irituje ve služební Felicii
tak se tím nehodlám zatěžovat. Mimoto momentálně stváram el. zapalování do žluté bestie a doháním resty co mi přelezly přes hlavu.
Cyklovac stieracov
Napsal: stř kvě 16, 2007 15:01
od Marek89
poradte nejaku dobru schemu na cyklovac stieracov, najlepsie by boli take ktore su vyskusane.
Napsal: stř kvě 16, 2007 18:24
od tonda
Pumo 17, cyklovač na stěrače si kup hotový, doma se to dělávalo před 30 lety. Cyklovač stojí 38,- Kč nebo 255,- Kč - záleží jaký si vybereš.
http://www.autodoplnkyfro.cz/cyklova-st ... -5197.html
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/6u0-955532g
Napsal: stř kvě 16, 2007 20:34
od Acibuk
On asi myslí ten nastavovací, co mají třeba felicie..