Stránka 1 z 5

poraďte-motor točí,semtam blafne a nic,jiskra je,benzin teče

Napsal: ned pro 30, 2007 21:30
od mirek.peknik
stalo se mi to během jizdy,od tý doby ne a ne to rozjed.2105 s karb 2102 :?:

Napsal: ned pro 30, 2007 21:36
od Roman
Ak je tam rozdelovac s podtlakom tak to kludne moze sposobovat lozisko v nom. Treba pozriet predzapal.

Napsal: ned pro 30, 2007 21:49
od mirek.peknik
předstih sedí,a ložisko se nezdá,že by bylo volny.

Napsal: pon pro 31, 2007 01:01
od Hurikán
Karburátor 2102 neexistuje. Pokud máš auto 2105 a vněm origo karbec, musí to být Ozon 2105. U něho může být problém v soustavě ekonomizéru. Řídící jednotka - el.pneumatický ventil - membrána v karburátoru. Často bývá problém s ventilem (musí při zapnutém zapalování cvaknout, nebo ve vadné membráně v karburátoru. Zkontroluj tedy napřed ventil a potom i membránku.

Napsal: pon pro 31, 2007 10:54
od mirek.peknik
právě že orginál karbec tam neni,byly s ním problémy, dal jsem tam z motoru 2102,3 roky šlapal bez chyby.už jsem z něho zoufalý,Kde se stala chyba, :?:

Napsal: pon pro 31, 2007 11:21
od Hurikán
Jestliže jsi vzal karburátor z auta 2102, tak v něm byl téměř jistě motor 2101, což je 1200. A tady máme dvě možnosti. V případě staršího kusu cca do rv 1980 byl osazen weber (značení 2101-1107010-xx), po roce 1980 se začaly postupně osazovat karburátory řady ozon (2105-1107010-20). V zásadě se jednalo o stejný typ jako později v autech 2105, ovšem chyběla část s ekonomizérem. Tudíž jako první věc zjisti, jaký tam máš vůbec karburátor. Potom se můžeme bavit dál.

Napsal: pon pro 31, 2007 11:31
od mirek.peknik
kromě toho ekonomizeru je ten karburátor stejný,jak říkám 3roky šlapal. Udělalo mi to za jízdy,tak jako by došel benzín. :?:

Napsal: pon pro 31, 2007 11:54
od Hurikán
Kontrolovals jestli čerpadlo dodává benzín a je v plovákové komoře správná hladina? Pokud by se zasekl jehlový ventil, může být benzínu málo, resp. žádný, nebo se karb. může naopak přeplavovat. Studené se sytičem, příp. bez něj to udělá co?

Desku s ložiskem v rozdělovači jsi zkontroloval? Není "vyhrkaná"? Jiskru to dává správně?

Napsal: pon pro 31, 2007 12:21
od mirek.peknik
tak že,benzín v komoře je asi v polovině,rozdělovač se ani nehne,motor točí má to snahu na2-3 válce i se sytičem,chvíli ani necekne a po pár otáčkách znova jako by chtěl, jo a je normální,sundaný filtr,že ze trysek mezi komorami vystřikuje benzín-po kapkach :?:

Napsal: pon pro 31, 2007 12:34
od mirek.peknik
vystřikuje to samozřejmě při startování,jiskra taky dobrá

Napsal: pon pro 31, 2007 15:19
od mirek.peknik
jinak pro dnešek díky, a šťastny a veselý rok 2008

Napsal: pon pro 31, 2007 16:51
od Vašátor
Závada v palivové soustavě se dá zjistit tak, že do karburátoru (přímo do sání) naleješ trochu benzínu a začneš startovat. Pokud takto motor nastartuje (samozřejmě po chvíli zdechne), bude závada někde na palivu. Pokud takto motor jen poblafne, ale nenastartuje, bude závada na zapalování, předstihu či rozvodech.

Napsal: úte led 01, 2008 21:19
od mirek.peknik
vzdávám to,všechno jsem rozdělal, vyčistil,seřídil a pořád to samé,setka jsem se i s názorem jestli nepřeskočil řemen,je ale dost natažen :?:

Napsal: úte led 01, 2008 21:30
od Drobek81
Řemen nepřeskočí pokud je napnutý a neztratila se matice z řemenice...Pokud to udělalo za jízdy z ničeho nic a bez nějakého předešlého kuckání, vyměň palec rozdělovače(pokud nemáš, přemosti ten odpor provizorně dátkem ale nevyndávej ho-na zkoušku to stačí), nebo se podívej na rozdělovač-ložisko nesmí mít boční vůle a odtrh na kladívku 0,4.
Jestli to odcházelo postupně s kuckáním, prověř stav karburátoru, setkal sem se s upadlou ucpávkou akcelerační pumpičky.
Takhle z poza rohu se to blbě radí, ale nebude to nic zásadního.
Dej vědět co a jak, případně se podívej na kabely ke svíčkám, může být někde svod.

Napsal: úte led 01, 2008 22:00
od mirek.peknik
Noormalně jsem vyjel z garáže na sytič,nechal běžet,zavřel garaž,vyjel na cestu,stále sytič,rozjel až na 4ku a po 50m jako by došel benzín.Potom už jenom při startu jako by chtěl,ale nic.Jen při točení bylo slyšet,že sem tam tomu startéru pomáhá v nepravidelných intervalech.Benzínu bylo,začal problikávat.Karbec jsem už rozebral,profoukl,v rozdělovači rozebral a vyměnil kladívko i kondík,jiskra jde,předstih jak nejlíp umím a pořá se chová stejně :?: