Stránka 1 z 70
Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka
Napsal: pát pro 21, 2007 15:51
od Laďuša
Tak jsem založil nový téma na OT, takže tady vlastně ani vzniknout nemůže
Honza 21061 v sekci Karoserie a ostatní v tématu Topení píše:Laďuša píše:Honza 21061 píše:...Weber, který pracuje s bohatší směsí, je na studené jízdy bez sytiče mnohem lepší...
ale furt na prd....
Seřídit, vyčistit, přetěsnit...
Seřízený to je, těsnění pod víčkem nový je, vyčištěný to asi nebude.... Ale hrabat do toho nebudu
, dyť ono to jede, akorát to chce citlivou nohu na plynu
a po městě sytič vypínat dýl
Napsal: pát pro 21, 2007 18:00
od Honza 21061
Hele heléé??
Laďuša na Špilas!
Toho karburátoru se nesmíš bát, hlavně nic neutrhnout, nic neprohnout a hlavně nesnažit se zachycený kousek vaty vytahovat špejlí, která je namatlána vteřinovkou...
To jsem udělal a byl jsem rád, že jsem ten ztvrdlý a přitvrdlý kus vaty vytloukl ven, naštěstí jsem tyto kruté operace prováděl jen v trubičce pro odsávání plynů z klikovky...
Ale čeká mě ještě další boj, budu si muset jedno těsnění vyrobit, protože v tak poctivé tlouštce už se neprodává a budu muset znova všechno předělávat společně s výměnou těsnění pod parohy sání a výfuku.
Napsal: sob pro 22, 2007 16:54
od Marek
Pokud se toto téma má týkat rozborky a kontroly karburátoru, myslím, že se skutečně není čeho bát. Ač vypadá složitě, je karburátor vlastně jen taková stavebnice, kterou (při troše znalostí) lze jednoduše skládati a seřizovati.
Nejdůležitějším hlediskem je - VŽDY VRÁTIT SOUČÁSTKU PŘESNĚ TAM, ODKUD JSME JI VYNDALI !!!
Re: Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišť
Napsal: sob pro 22, 2007 20:55
od Hurikán
Napsal: sob pro 22, 2007 21:02
od Laďuša
Tudíž podmínka splněna
, zatim se tu ovšem pokračuje v jediným OT z topení
K tomu karbu eště: což o to, rozebrat a složit to neni problém, doma jsem měl na hraní 2, ovšem na tom v autě jsem demontoval zatim jenom víčko, trysky a vzdušníky, moc se mě do ničeho, co fachá, hrabat nechce, navíc když to mam krásně seřízený...
Napsal: ned pro 23, 2007 13:25
od Pajas
Pokračování z sekce Hnací soustava, téma Rozvody:
Abych to startování upřesnil: motor naskočí hned napoprvé, ale běží tak 2-3 vteřiny a pak chcípne, to samé se děje i napodruhé, teprve napotřetí zůstane běžet. Tohle před opravou nedělal, chytal hned napoprvý, vyjímečně napodruhý...
Napsal: ned pro 23, 2007 13:33
od Cory
Ked som mal vacsi predstih ako ma byt,tak mi to startovalo na prvykrat.Po nasteveni stroboskopom startujem na 2-3krat.
Napsal: ned pro 23, 2007 13:35
od Vašátor
Malá rada for Pajas: po nastartování drž motor při životě tím, že mu podupeš na plynový pedál. Po přidání se motor sice zadusí, ovšem po puštění pedálu bude běžet dál. Takto se dá překlenout těch pár otáček, kdy motor nemá dostatek paliva
Napsal: ned pro 23, 2007 13:39
od Pajas
Cory píše:Ked som mal vacsi predstih ako ma byt,tak mi to startovalo na prvykrat.Po nasteveni stroboskopom startujem na 2-3krat.
Tož je možné, že před opravou (a seřízením) byl předstih větší a teď je takový jaký má být. Mimochodem, dělalo Ti to taky to samé? Myslím jestli máš přesně stejný průběh startu jako já: otočím klíčkem, startér běží tak 3-4 vteřiny, motor naskočí, běží bez startéru tak 2-3 vteřiny a pak zdechne...
Vašátor napsal:
Malá rada for Pajas
Když tohle udělám tak motor chcípne (zřejmě ho uchlastám), zkoušel jsem to...
Napsal: ned pro 23, 2007 13:45
od Vašátor
Pajas, chce to vychytat
. Mi to trvalo nějaký ten start .. spíš více startů
. Ovšem je možné, že v tvém případě to nebude to pravé ořechové.
Napsal: ned pro 23, 2007 13:49
od Cory
Pajas, startujem presne tak,ako hovori Vasator a dokonca ked startujem tak hned jemnulinko pridam,ked chyti, pustim a ked ide zdochnut, tak zasa jemne tuknem asi 2 krat do plynu a bezi to
Niekdy sa to nepodari,ale na druhykrat uz ide
Napsal: ned pro 23, 2007 13:55
od Pajas
No prostě budu laborovat a nejosvědčenější, nejpřesnější a nejpoužívanější vědeckou metodou pokus - omyl to zkusím vychytat
Nojo holt startování žigulu není pro blbce, to je těžká alchymie
Napsal: ned pro 23, 2007 14:05
od Křečík Barbuška
Toto se mi také občas stávalo, hlavně v zimě při delším stání, parkrát pohnout páčkou na čerpadle, za předpokladu, že se motor nezastavil zrovna v maximu pohubu tyčinky, ale kdo bude furt lozit pod kapotu, že? Jinak ta Vaškova fligna je také použitelná.
Napsal: ned pro 23, 2007 14:10
od Hurikán
Mně to takhle taky jednu dobu dělalo. Nakonec jsem přišel na takový fígl: studený motor startuju bez sytiče s plynem ani ne na 1/2. V okamžiku, kdy motor začne chytat, plyn rychle pustím a současně vytáhnu sytič. Startování je pak naprosto bez problémů. Vše se musí ale prvést velmi rychle. Jen někteří méně znalí pasažéři se díví, proč startuju oběma rukama a co to mám za chvaty nohou - když současně stojím na brzdě a přidávám plyn.
Napsal: ned pro 23, 2007 14:12
od Cory
V autoskole sme mali jedneho chlapca,ktory ovladal pravou nohou plyn,brzdu aj spojku