Stránka 1 z 7
O kolik snížit hlavu
Napsal: stř pro 19, 2007 13:05
od Atex
uz to tu asi bylo parkrat psano, ale ani jedno tema se netykalo primo tohodle "vylepseni", a tak se ptam o kolik snizit hlavu na lade 1600ccm, optimalni reseni, vyhody, nevyhody atd..
Napsal: stř pro 19, 2007 13:51
od Ondra 07
Precti si Markuv prispevek, tam naleznes odpovedi na sve otazky synu...
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6901
Pozn. moderátora: Děkuji Ondro za vyhledání příslušného topicu. L.
Napsal: stř pro 19, 2007 14:05
od Little Red Riding Hood
záleží v jakém stavu ta 1600 je.. ale pod 2 mm bych zase na 1600 nešel (ale jestli je před smrtí tak ji tim zabiješ)..
Napsal: stř pro 19, 2007 15:13
od Pool
jojo dej tomu pořádně
alespoň 2 mm
Napsal: stř pro 19, 2007 18:08
od Atex
no nejak se mi tech 1,5 nezda.. vim ze mi ted odepise Aci ze ma snizenou skoro o tri nebo kolik o rikal, vy tomu rikate mirne snizeni, ale fakt to neni moc?
Napsal: stř pro 19, 2007 18:13
od Little Red Riding Hood
me se kompresni poměr těsne pod 10/1 dost osvědčil.. je to zároven takové provozní maximum.. myslím že ondra řekne jak jedem 1300..
jen mě napadá že nevim jak je to u 1600 s nedoběhem... ale 1300 myslim nemá žadnej, takže by to mělo být OK.. písty jsou stejné..
když se to pak doodladí, tak je to erekce schopný zážitek...
1600 s pořádnou kompresi a řádně dotažená dokonce je můj sen (mel bych začit zhanět nejakej jobb jinak ty dve 45 nenakrmim..
)..
Napsal: stř pro 19, 2007 18:21
od Atex
tak vis jak, to auto nebude jezdit okruhy, nebo "dragy" ale tam v tech vysokych otackach je to opravdu problem, ostatne myslim ze v jedovnicich si zaslech nas rozhovor s Acim.. " to se v 4500 proste zabrzdi a dal nejede" jako jede ale velice citliva ztrata vykonu...
Napsal: stř pro 19, 2007 19:11
od Pája
Měl bys to snížit aspoň o dva, abys rychle dohnal tu tebou zmiňovanou hodnotu 90-ti koní a z 0-100km/h za 12s.
Napsal: stř pro 19, 2007 20:05
od čmelák
z hlavy veselo dva jasne napis majovi on ti povi o kolko
Napsal: stř pro 19, 2007 20:54
od Atex
Pája píše:Měl bys to snížit aspoň o dva, abys rychle dohnal tu tebou zmiňovanou hodnotu 90-ti koní a z 0-100km/h za 12s.
diky za pripominku... asi ti nejmenovani tady z klubu meli pravdu jak mi radili "nic tam nepis, to nema cenu" .... priste radsi napisu SZ nekomu o kom vim ze mi pomuze a nemusim pak cist takove priblble pripominky...
Napsal: stř pro 19, 2007 21:04
od Štěpán
Atexi, Nevím teď přesně, jak to má 1600 s nedoběhem pístu, ale jestli je tam tak 1 až 1,5mm, tak sundej blok a ohobluj ho na frézce o tuhle hodnotu a hlavu pak akorat lízní o cca 0,1 - 0,3 mm proto, abys měl rovný stykový plochy, a neměl jí do vrtule.
Já osobně bych blok líznul o max. 1 mm a tu hlavinku o těch 0,2 mm. Ve výsledku by jsi měl potom dostat kompresní poměr něco okole 9,5 až 10, což by pro LPG mohlo dostatečně stačit.
Napsal: stř pro 19, 2007 21:08
od Atex
no ja LPG nemam takze to je fuk.. chtel bych snizit jen hlavu, ponevadz poputuje na go a vylesteni kanalku takze to bude prace prijednom, jde mi jen o to jakou hodnotu jim mam rict, takze radis tak 1-1,2mm ano? protoze spousta lidi rika ze min 2, cemuz se mi taky moc nechce verit..
Napsal: stř pro 19, 2007 21:14
od Štěpán
Snížení bloku se ti projeví efektivnějí! Pokuď snížiš hlavu o 1 mm, tak při zachování stejnýho kompresního poměru ti stačí na bloku ubrat tak 0,4 mm. A z toho plyne, že nebudeš mít o tolik posunutý rozvody. ( délka řetězu = spatný napínání + posunutí časování ventilu. )
Napsal: stř pro 19, 2007 21:19
od Atex
urcite to ma na rozvody takovy vliv? jen se ptam tak me hned nekdo nesetrete
podle mne 1mm tam nebude hrat takovou velkou roli ne? pokud jo, zaridim se podle toho, a budu zzase o neco chytrejsi
Napsal: stř pro 19, 2007 21:25
od Jelen
Já bych jen chtěl vysvětlit rozdíl ubrání na bloku <-> hlavě. Podle mého názoru to vyjde na stejno, ba na bloku ještě hůř, protože najednou budou mít písty přeběh, ne? Ale je to prostě milimetr ze spalovacího prostoru dolu, tak jako tak, ne?
ad: a na rozvody to vyjde na stejno, ne? Prostě se ty kola přiblíží o milimetr, nebo se pletu?