karburátor AXTEC
Napsal: sob pro 08, 2007 22:46
Přátelé nemáte prosím někdo nějaký solidní manuál pro seřizování karburátoru AXTEC, schéma propojení s řídící jednotkou, možnosti diagnostiky, vlastní zkušenosti...
BERU VŠECHNO!!!
Takže ve stručnosti:
LADA 21043 r.v. 95, najeto cca 80.000 km
karburátor original AXTEC, 2 x "seřizovaný" v servisu Lada, 1 x vesnický servis "všeuměl"
originál servis Lada přišel se stanoviskem, že karburátor je třeba vyměnit, neboť starší AXTEC je údajně neseřiditelný, běžný servis vyměnil jeden z elm. ventilů
Nepříjemné "mušky":
- motor po nastartování drží poměrně dlouho vysoké otáčky, nad 2.000, jakoby visel sytič,
při prošlápnutí plynu otáčky spadnou, za okamžik zase vyletí nahoru
- po zahřátí kolísají otáčky volnoběhu, většinou nechtějí spadnout pod cca 1.200
- v nízkých otáčkách (1.000) motor cuká
- do cca 3.000 otáček se snaží, nad cca 3.000 se nedokáže dostat, dynamické vlastnosti
asi jako Avia
- spotřeba s lehkou nohou ≥ 13l/100 km
- kontrolka "check engine" svítí trvale
- v motorovém prostoru žádná odpojená hadička, dva volné dráty, protějšek nenalezen
- připojení řídící jednotky vizuálně v pohodě, dva volné dráty s konektorem, opět nemohu
najít kam patří
To je prozatím vše, myslím že to úplně stačí...
DÍKY VŠEM!!!
BERU VŠECHNO!!!
Takže ve stručnosti:
LADA 21043 r.v. 95, najeto cca 80.000 km
karburátor original AXTEC, 2 x "seřizovaný" v servisu Lada, 1 x vesnický servis "všeuměl"
originál servis Lada přišel se stanoviskem, že karburátor je třeba vyměnit, neboť starší AXTEC je údajně neseřiditelný, běžný servis vyměnil jeden z elm. ventilů
Nepříjemné "mušky":
- motor po nastartování drží poměrně dlouho vysoké otáčky, nad 2.000, jakoby visel sytič,
při prošlápnutí plynu otáčky spadnou, za okamžik zase vyletí nahoru
- po zahřátí kolísají otáčky volnoběhu, většinou nechtějí spadnout pod cca 1.200
- v nízkých otáčkách (1.000) motor cuká
- do cca 3.000 otáček se snaží, nad cca 3.000 se nedokáže dostat, dynamické vlastnosti
asi jako Avia
- spotřeba s lehkou nohou ≥ 13l/100 km
- kontrolka "check engine" svítí trvale
- v motorovém prostoru žádná odpojená hadička, dva volné dráty, protějšek nenalezen
- připojení řídící jednotky vizuálně v pohodě, dva volné dráty s konektorem, opět nemohu
najít kam patří
To je prozatím vše, myslím že to úplně stačí...
DÍKY VŠEM!!!