Stránka 1 z 2

Má smysl přetěsňovat vanu?

Napsal: pát lis 09, 2007 15:06
od Jimmi
Mám vanu pořád mokrou od oleje. Má nějaký smysl pokusit se ji sejmout a přetěsnit, nebo je to už prostě moc velký přetlak v motoru? Dneska se na těsnění dají použít různé tmely, asi by se ani nemuselo shánět těsnění....

Napsal: pát lis 09, 2007 15:18
od Jelen
A teče to určitě z vany??
Jinak nový těsnění stojí asi stovku a pak by to téct nemělo.
Tmel bych tam moc necpal, protože bych se bál, že trochu vleze dovnitř, utrhne se a ucpe čerpadlo, nebo nějaký kanálek.

Napsal: pát lis 09, 2007 15:25
od fakír
Já bych to neřešil kup nový těsnění všechno očisti a s citem namaž motorovým silikonem pokud tam nevyplácáš celou tubu tak se nic neděje dělal jsem to mockrát na různejch autech a nikdy nebyl problém. Pokud to neuděláš tak z toho budeš mít pořád olejničku a za mytí motoru dáš víc peněz a času než za těsnění s trochou silikonu :lol:

Napsal: pát lis 09, 2007 19:56
od Little Red Riding Hood
hlavní co kup tak motorovej silikon, ten použij bud s těsněním (tenká vrstva z obou stran) a nebo jej použij bez tesnění (tlustá vrstva + dotáhnout jen na dotek aby vznikla plynulá vrstva a po nějaké hodce - dvou - podle návodu dotáhnout)... já jsem zatim použival variantu 'a' a v cajku...

a hlavně příště založ tento topic ve správném tématu...

Napsal: pát lis 09, 2007 20:00
od Myso
ja pouzivam verziu bez tesnenia a v pohode, na zavodaku mame tesnenie x krat pouzite vzdy sa len cerstvo prstom namaze cervenym loctite silikonom a funguje to tiez. samostatne tesnenie sucks :D

Napsal: pon lis 12, 2007 10:33
od Jimmi
Díky za rady, asi zkusím kombinaci těsnění + silikon.

Ještě přemýšlím, jak se ta vana dostane ven. Předpokládám, že se musí demontovat stabilizátor. A pak by měly stačit ty šrouby po okraji?

Little Red Riding Hood píše:...a hlavně příště založ tento topic ve správném tématu...
No, napadlo mě, že když mám nula-trojku, že mi nejlíp poraděj' lidi, co mají také 01 až 03 nebo něco podobných ročníků. Přeci se tady nechcete furt jenom vykecávat, jak jsou vaše žigulíky skvělé.....? :wink: :wink: :wink:

Napsal: pon lis 12, 2007 10:47
od Myso
stabilizator nema s vanou nic spolocne! na to si kde dosiel? musis odsrobovat motor zo silentblokov, podvihnut ho (dostatocne), vysrobovat tie male srobiky a potom vanu opatrne vyvliect okolo sacieho kosa olejoveho cerpadla...

Napsal: pon lis 12, 2007 11:09
od Jelen
Jimmi píše:Přeci se tady nechcete furt jenom vykecávat, jak jsou vaše žigulíky skvělé.....?
To chceme :-D
Ba né, u žigluů jsou prakticky všechny motory stejné, lidi z fóra choděj do všech sekcí, k řešení technických problému (na všch modelech) je tu technická sekce, pro Tvůj případ konkrétně "Hnací soustava" ;-)

Napsal: pon lis 12, 2007 12:34
od Jimmi
Myso píše:...musis odsrobovat motor zo silentblokov, podvihnut ho (dostatocne)...
Cože.....? Já doufal, že se obejdu bez demontáže motoru. A nevím, jak u těch hranatejch, ale u tohohle se mi zdálo, že jediný co je v cestě je tyč stabilizátoru, která vede pod vanou....

Napsal: pon lis 12, 2007 12:37
od Myso
hehe to sa ti fakt iba zdalo, alebo mas nejaku divnu ladu.... alebo odpadnuty stabilizator?

motor nemusis demontovat, staci odsrobovat 2 matice co ho drzia na silentblokoch a zospodu podvihnut nejakym vnodnym zdvihakom, najlepsie za spojkovy kos na prevodovke...

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: pon lis 12, 2007 14:51
od Jimmi
Supr fotky, díky. Už jsem se na Mazlíka dlouho nekoukal zespodu. A neodkroutím nějaký silentblok třeba vzadu na převodovce...?

Napsal: pon lis 12, 2007 14:53
od Myso
neodkroutis, ta prevodovka sa az o taky kus nepohne. motor sa totizto dost skoro oprie o priecku medzi kabinou a motorom...

Napsal: pon lis 12, 2007 14:56
od Jimmi
No nazdar... abych tu příčku nevyvalil dovnitř :D

Napsal: pon lis 12, 2007 15:11
od Myso
prosim ta uz nelamentuj a chod si pod to lahnut!

Napsal: pát lis 16, 2007 12:03
od Acibuk
v rámci možností mezi motor a příčku vlož třeba prkýnko, pokud tam zbyde nějaké místo, síla se rozloží.