antické drama o rozvodné kostce zadních brzd
Napsal: ned říj 28, 2007 08:55
Expozice:
Jednoho podzimního dne se FOMa s mou chabou pomocí rozhodl vyměnit zadní brzdovou hadičku na mém Werglu. Když už jsme nedávno vyěmnili přední, tak ať v tom není nepořádek.
Kolize:
Hadička šla ven snadno, bohužel pri dotahování vzala za své rozvodná kostka. To nebylo nic až tak uplně nečekaného, ukázalo se, že prasklá už asi byla dávno, jen jsme ji dorazili. Vsedli jsem tedy do FOMovi Škody 105 a nadstvětelnou rychlostí jsme uháněli do města, abychom ještě před zavřením pořídili kocku druhou.
S druhou kostkou jsme si počínali velmi opatrně. Ja jsem stál lehce na brzdě a FOMa opatrně dotahoval. Teklo, teklo, teklo, lup, netehlo. Kostka rupla zase. Naštěstí to neteklo, další kostka stejně nebyla, takže co už se dalo dělat.
Po týdnu jsem spozoroval, že kostka ale zase teče. Nečekaně.
Intermezzo:
Starou kostku jsem vzal a dal jsem ji kolegovi, který vlastní firmu, jež se zabývá výrobou součastek pro hydraulické ruky atd. Seznal, že jak to bude možné, tak mi kostku vyrobí z nějakého vhodného pevnějšího materiálu. Zatím se to nepodařilo z časových důvodů.
Krize:
V sobotu jsem jel pomoct Drobkovi s nějakou prací na domě a poprosil jsem ho, jestli náhodou nemá kostku a jestli by mi ji neprodal. Ochotně se pustil rovnou do výměny. Při výměně zjistil, že už netěsní ani brzdové trubičky a že při veškeré snaze netěsní ani nová hadička.
Peripetie:
Ze svých železných zásob vytáhl Drobek i brzdové trubičky a vyměňoval. Trubičky sedly, hadička nikoli. Hadička šla ven, při ohledáni bylo zjištěno, že těsnící kužel je omačkaný jen z jedné strany. Jestli to byla vada hadičky nebo následek toho, že byla hadička první zašroubována do poškozené kostky a tím se kužel zdeformoval, těžko říct. Hadička šla a na její místo přišla jiná.
Mnou zakoupená "nová" kostka se rozpadla, uvnitř byla hrubé kristalické konzistence a Drobek je nakonec rozlámal rukama. Psycho.
Katastrofa:
Tu očekávám...
Jednoho podzimního dne se FOMa s mou chabou pomocí rozhodl vyměnit zadní brzdovou hadičku na mém Werglu. Když už jsme nedávno vyěmnili přední, tak ať v tom není nepořádek.
Kolize:
Hadička šla ven snadno, bohužel pri dotahování vzala za své rozvodná kostka. To nebylo nic až tak uplně nečekaného, ukázalo se, že prasklá už asi byla dávno, jen jsme ji dorazili. Vsedli jsem tedy do FOMovi Škody 105 a nadstvětelnou rychlostí jsme uháněli do města, abychom ještě před zavřením pořídili kocku druhou.
S druhou kostkou jsme si počínali velmi opatrně. Ja jsem stál lehce na brzdě a FOMa opatrně dotahoval. Teklo, teklo, teklo, lup, netehlo. Kostka rupla zase. Naštěstí to neteklo, další kostka stejně nebyla, takže co už se dalo dělat.
Po týdnu jsem spozoroval, že kostka ale zase teče. Nečekaně.
Intermezzo:
Starou kostku jsem vzal a dal jsem ji kolegovi, který vlastní firmu, jež se zabývá výrobou součastek pro hydraulické ruky atd. Seznal, že jak to bude možné, tak mi kostku vyrobí z nějakého vhodného pevnějšího materiálu. Zatím se to nepodařilo z časových důvodů.
Krize:
V sobotu jsem jel pomoct Drobkovi s nějakou prací na domě a poprosil jsem ho, jestli náhodou nemá kostku a jestli by mi ji neprodal. Ochotně se pustil rovnou do výměny. Při výměně zjistil, že už netěsní ani brzdové trubičky a že při veškeré snaze netěsní ani nová hadička.
Peripetie:
Ze svých železných zásob vytáhl Drobek i brzdové trubičky a vyměňoval. Trubičky sedly, hadička nikoli. Hadička šla ven, při ohledáni bylo zjištěno, že těsnící kužel je omačkaný jen z jedné strany. Jestli to byla vada hadičky nebo následek toho, že byla hadička první zašroubována do poškozené kostky a tím se kužel zdeformoval, těžko říct. Hadička šla a na její místo přišla jiná.
Mnou zakoupená "nová" kostka se rozpadla, uvnitř byla hrubé kristalické konzistence a Drobek je nakonec rozlámal rukama. Psycho.
Katastrofa:
Tu očekávám...