Stránka 1 z 1

karburator 2105

Napsal: úte říj 02, 2007 21:53
od hornak.active.sound
Mam 2105 s karburatorem 2105OZON. Na pace spojujici tyckou priveru a ovladaci paku pedalu plynu [jestli to pisu dobre] mam dva otvory viz obrazek.K jakemu ucelu tam ony diry jsou??Ja mam tycku v dolni dire,horni je prazdna.Je to tak spravne?? Navic se mi zda ze mam moc velkou vuli na pace kam se nasazuje tahlo plynu,ve volnem stavu,bez tahla plynu asi 20st. nema byt vule daleko mensi?? dik

Napsal: stř říj 03, 2007 04:24
od Křečík Barbuška
Myslím, že to bylo asi něco jako sezonní nastavení, jedna díra léto, druhá zima, nebo zima/ještě větší zima :D . Myslím, že Marek ti k tomu řekne více.

Napsal: pát říj 05, 2007 19:28
od Malda
Vypada to na tahlo, ktery pootevira skrtici klapku pri vytahnuti sytice, takze bych taky rek, ze to bude sezonni nastaveni pro zlepseni startovatelnosti.

Napsal: pát říj 05, 2007 21:15
od hornak.active.sound
OK,dik ted jeste zjistit jaka dirka je letni a jaka zimni

Napsal: stř pro 12, 2007 19:09
od hornak.active.sound
Vi nekdo,jaka dirka je letni a jaka zimni

Napsal: stř pro 12, 2007 19:48
od Štěpán
hornak.active.sound píše:Vi nekdo,jaka dirka je letni a jaka zimni
Ta horní bude zimní.

Napsal: stř pro 12, 2007 20:35
od JmJ
hornak.active.sound píše:Vi nekdo,jaka dirka je letni a jaka zimni
Ja bych to hodil do te dirky, ktera pootevre klapku mene. Tim bych zacal :-).

Napsal: stř pro 12, 2007 22:16
od Dobi
JmJ napsal: Ja bych to hodil do te dirky, ktera pootevre klapku mene. Tim bych zacal

Souhlasím, zatím jsem neviděl, že by byla použita "horní" dírka. A nepozoruji, že by to mělo vliv na horší starty v našich zeměpisných šířkách. :wink:

Napsal: čtv pro 13, 2007 15:09
od Stanley__001x
Mno vliv to docela má, teda pokud yslím stejné dvě dírky :lol: , jednou jsem dal táhýlko z nevědomocti do tý druhý a při plným sitiči byl plynový pedál skoro taky plný :twisted: a to sou pak rozjezdy - pěkně na h*vno a asi taky studenýmu motoru plný točky nedělaj tak hezky.

Napsal: čtv pro 13, 2007 17:38
od Cory
Ja som to dal do druhej polohy,teraz neviem ktora je letna a ktora zimna, a teraz mi to na sytic po nastartovani vyleti na 2800 ot/min :shock:

Napsal: pát pro 14, 2007 13:06
od Dobi
Cory píše:Ja som to dal do druhej polohy,teraz neviem ktora je letna a ktora zimna, a teraz mi to na sytic po nastartovani vyleti na 2800 ot/min :shock:
Neblbni a dej táhlo do "dolní dírky". Přece nechceš tejrat studenej motor takovejma točkama, to Ti ho není líto? Nejsme přece na Sibiři. Už sama podtlaková regulace by měla otáčky při plným sytiči omezit pootevřením přívěry na cca 1500 - 2000 otáček/min.

Napsal: pát pro 14, 2007 13:10
od Cory
Stalo sa o nahodou, ked som ho cistil-nezapamatal som si polohu.Nestartujem na plny sytic a ked budem mat cas,tak to prehodim.

Napsal: pát pro 14, 2007 13:19
od Laďuša
Dobi píše:
Cory píše:Ja som to dal do druhej polohy,teraz neviem ktora je letna a ktora zimna, a teraz mi to na sytic po nastartovani vyleti na 2800 ot/min :shock:
Neblbni a dej táhlo do "dolní dírky". Přece nechceš tejrat studenej motor takovejma točkama, to Ti ho není líto?......
Dyť to neni tolik, stejně když jedeš, tak tam těch dejme tomu 3000 je.....

Napsal: pát pro 14, 2007 13:21
od Stanley__001x
mě se to stalo taky a honem rychle jsem to přehazoval, teď už si pamatuju správnou dírku :lol: .