Stránka 1 z 1

Špatnej běh motoru

Napsal: ned zář 30, 2007 20:20
od robb
Zdar!
Jde o tohle: daval sem asi tri rozjezdy, kdy sem to vytacel asi kolem 5. tis. ot., zadnej problem. Chvili potom jsem zastavil, nechal motor chvili bezet, a pak se rozjel. Motor od ty doby nechce do otacek, cuka, atd. Pri zastaveni na neutral, dupnu na plyn rychle, a motor se ani nevytoci a zacne chcipat. Pomalejs se dostane k 2tisic a tam zacne chcipat, a uplne nejpomalejs se vysplha uz skoro normalne. Ale treba pri rozjezdu to cuka jak ozralymu parkinsonovi. Nechce se tomu do otacek, ale asi tak od 4tisic uz zacne zabirat a tam je chod v pohode. Pri jizde to vypada asi tak, ze na trojku jedu 50, zaradim 4, a dupnu na plyn. Motor pak jakoby drkota, a zacne zpomalovat. Obcas to prekousne a dostane se do otacek, kde uz je to v pohode.
Jiny to je, kdyz vytahnu sytic asi tak, aby pri volnobehu drzel cca 1500 otacek. Pak to jede normalne, bez cukani, otacky nabihaj normalne.
Kdyz motor rano nastartuju, tak vsechny svetla na palubovce trochu blikaj, a pride mi, ze voltmetr ukazuje obcas jinak nez predtim.

Zkusil sem vymenit draty ke svickam, a drat od civky k rozdelovaci, ale nic to neudelalo. Na svicky sem koukal, a na pohled sou ok. Mozna svicky vypadaj ok, ale neco s nima bude..
Uz me toho moc nenapada, mozna je neco s karbecem, ale spis to bude neco u rozdelovace.


Napada vas neco? Diky..

Napsal: ned zář 30, 2007 20:24
od Kewint
nevim ale tohle by asi mělo být zařazeno do sekce hnací soustava,ale jsi tu nový tak se toa asi dá skousnout

Napsal: ned zář 30, 2007 20:26
od Jelen
Zkus vyčistit karburátor a můžeš vyčistit i kladívka v rozdělovači. Jinak mě nic nenapadá...

Napsal: pon říj 01, 2007 10:40
od mitoch
Skôr by som to tipoval na akceleračnú pumpičku. Otvor filterbox a pozeraj do karburátora, pri stlačení plynu musí do prvej komory vsrteknúť benzín. A nenechaj sa oklamať pár kvapkami, pri plnom stlačení plynu musí byť toho benzínu celkom dosť. Pri plynulom stláčaní musí striekať rovnomerným prúdom po celý čas stláčania.

Napsal: pon říj 01, 2007 10:50
od Wolf
Podivej se na odstredivou, popripade podtlakovou regulaci, jestli Ti nahodou nezustal viset predstih ponekud vyse, nez je pro dolni rozsah otacek motoru zadouci. W.

Napsal: úte říj 09, 2007 20:45
od robb
Tak a je to v cajku. 8) Dneska sem vycistil karbec a je po problemu. Cely to bylo kvuli malymu kusu zeleza, kterej ucpal zcasti trysku. Nestrikalo to tam dost paliva a delalo to co delalo.

Jinak diky za rady!

Napsal: úte říj 09, 2007 21:00
od Jelen
Tak aspoň, že tak, nic vážnýho a dokonce jsem se i trefil :-D

Napsal: čtv říj 18, 2007 20:09
od dmatej
Mě by spíš zajímalo, kde se vzal v trysce malej kus železa ...