Stránka 1 z 1
Cievka na karburatore
Napsal: pon zář 24, 2007 21:34
od Puhi
Je mozne, aby mi za dva dni odišli dve celkom nove cievky na ozone, inak ventily voľnobehu?

Moze to byt samozrejme vyrobna chyba, ale ze by som mal az take stastie? Moze byt aj inde chyba? dik
Napsal: pon zář 24, 2007 21:55
od Křečík Barbuška
Pokud ti nepřebíjí alternátor jde asi o náhodu, mmj. místo těch cívek se dá naimplantovat i takový mosazný tryskošroubek a máš klid. Nebo demontuj tyčinku z té cívky, pak to bude chodit i bez elektriky. U mého ozónu je jen ten tryskošroub a samozápaly neregistruji. Technická sekce by byla vhodnější, hnací soustava třeba.
Napsal: pon zář 24, 2007 22:04
od Puhi
Zatial tam mam tu staru, co mi raz isla raz nie, zatial ide. Zajtra idem reklamovat aj druhu, na alternator sa pozriem. A nemoze to byt regler, ci ako sa to vola? Uz mi z tych cievok preskakuje, ani neviem kde zakladam temy
[ Komentář přidal: Luděk Musil: út září 25, 2007 08:10 ]
Pozn. moderátora: po ránu je dobrá nálada - bludišťák nebude. Přesunuto. L.
Napsal: pon zář 24, 2007 22:14
od Křečík Barbuška
Alternátor a regulátor jsou nerozlučná dvojice, prostě změř napětí na baterce při vrčícím motoru napříč spektrem užívaných otáček, ale spíš bych si tipnul na "kvalitu" nových dílů.
Napsal: úte zář 25, 2007 12:08
od Vašátor
A co takhle chyba v elektrice? Přerušený či zlomený drát. Zkoušel jsi cívečku "na sucho" - připojit ji přímo na baterku, jestli je opravdu KO ?
Napsal: úte zář 25, 2007 12:13
od Puhi
No prva cievka normalne praskla, druha vypovedala službu a v drote to nebude, ak odpojim kabel od starej, otocim klucikom a prikladam kontakty, stuka v nej, v novej absolutne nič. Ono by nebol problem nechat staru, len keby bola v 100% stave, len nechcem riskovat ze odide ako minule a budeme musiet na kazdej krizovatke startovat. Ja by som to tiez tipol skor na tu kvalitu. Stara zatial ide, len neviem dokedy
ps. a vcera sme sa boli previest a auto viac ako 140 nechce. Zacina ma vsetko pomaly srat

Napsal: úte zář 25, 2007 15:17
od Honza 21061
Taky bych to viděl na to vysunout trysku a z ventilu vytáhnout uzavírací jehlu, složit a dát nazpět. O tomto ventilu už nejeden člověk prohlásil, že to byl jeden z hlavních problémů Lady 1500/1600 a při jeho vyřazení se samozápaly neobjevily.
Já ho zatím používám, když funguje, ale v případě vypovězení bych to s tou jehlou udělal taky...
Když už jsme u toho, hodně mě zlobil původní konektor, i když byl krytý gumou. Musel jsem ho několikrát ročně brát do kleští a smačkávat, při té příležitosti "samce" i "samici" vyčistit pilníkem a prostříkat, jinak se mi stávalo, že jsem občas zkrátka nejel na volnoběh a pokaždé chvíli zmatkoval, než mi došlo, že to je opět tím konektorem u ventilu.
Nakonec se to vyřešilo až s výměnou konektoru. Má plastovou čepičku, nasadil jsem na něj ještě i původní delší gumu a stejně ho kontroluji častěji, než jiné uzly. Zdá se mi, že zrovna tenhle konektor trpí jako jeden z mála na autě.

Otázka je, jestli kvůli jeho umístění je náchylný na srážení vlhkosti, nebo něco jiného...
Napsal: úte zář 25, 2007 15:30
od Štěpán
Sice asi trošku OT, ale přemejšlel jste někdo o tom, nebo jestli to někdo už tak udělal, že by se ten elektromagnetickej ventil zapojil na řídící jednotku z OZONu, která zapíná a vypína volnoběh v závislosti na otáčkach?!?!?! Jde mi o to, jestli by se to udělalo tak, že by mohlo docházet k nějaké menší úspoře paliva, když se vyřadí volnoběznej okruh z činnosti, při jízdě dejme tomu po dálnici, nebo všeobecně, když motor bude ve vysších otáčkach, než jsou volnoběžný!
Jinak prosím nekamenovat za otázečku tak trochu mimo mísu

Napsal: úte zář 25, 2007 18:38
od Křečík Barbuška
Kdesi jsem se tu na to ptal a Marek mi to posvětil, takže směle do toho. Původně jsem to chtěl realizovat při experimentálním provozu Webera, nicméněž upustil jsem od toho z důvodů časových a také proto, že jezdím hlavně na LPG a vzhledem ke konstrukci webera by mi to nepřineslo žádný užitek.
Napsal: čtv zář 27, 2007 08:00
od Little Red Riding Hood
hele tu cívku dej normálně do koše.. a místo ní klasickou trisku.... ještě koor jestli máš ozona vždyt tam ti samozápaly omezuje taky ten systém podtlakem řizenej volnoběh (velice stručně řečeno

)... já ji dal dolu aj z webra, protože čím min eletriky tím lip... a zamozápaly se nedostavujou...
Napsal: čtv zář 27, 2007 09:51
od Vašátor
Pánové - karburátor OZON nemusí mít nutně podtlakem řízenou regulaci volnoběhu (ekonomizér). OZONy třebas na 2106 mají klasickej elektromagnetickej ventil proti samozápalům... jen tak pro informaci

Napsal: čtv zář 27, 2007 12:53
od Křečík Barbuška
Toto tu, ale nikdo nezpochybňuje, všichni přeci víme o existenci prvních ozónů

, prostých přídavných soustav, mmj. v tomto tématu jde především o problematiku el. mag. cívky.
Napsal: pon říj 01, 2007 11:53
od Puhi
Neviete kde by sa dala ta cievka objednat z netu? Myslim ze veci na zigula robia nemci a rusi nie? B som sa spytal v predajni odkial objednavaju tie nepodarky a objednal by som z druheho zdroja. Zatial som z nej len vypacil, ze jej to vozia zo ziliny myslim.
Napsal: stř říj 08, 2008 19:35
od Puhi
Taak, skončím to tu, cievky som doposiaľ vyskúšal 3 nové, resp. vyskušal iba 2, tretia mala nejak divne narezany zavit že som ju nemohol našrubovať, ale je to jednoducho úplne jedno, pretože sa nejak "občula"

tá pôvodná cievka čo sa začínala kaziť a proste už dĺĺĺho jazdím opäť s ňou

Takže poučenie - nevyhadzujte staré veci zo žiga, lebo nové sú skoro vždy ešte oveľa horšie
ps. Dandy, napíš tu nejaké ot, chcem ti dať helpíka
