Stránka 1 z 1

Cievka na karburatore

Napsal: pon zář 24, 2007 21:34
od Puhi
Je mozne, aby mi za dva dni odišli dve celkom nove cievky na ozone, inak ventily voľnobehu? :evil: Moze to byt samozrejme vyrobna chyba, ale ze by som mal az take stastie? Moze byt aj inde chyba? dik

Napsal: pon zář 24, 2007 21:55
od Křečík Barbuška
Pokud ti nepřebíjí alternátor jde asi o náhodu, mmj. místo těch cívek se dá naimplantovat i takový mosazný tryskošroubek a máš klid. Nebo demontuj tyčinku z té cívky, pak to bude chodit i bez elektriky. U mého ozónu je jen ten tryskošroub a samozápaly neregistruji. Technická sekce by byla vhodnější, hnací soustava třeba.

Napsal: pon zář 24, 2007 22:04
od Puhi
Zatial tam mam tu staru, co mi raz isla raz nie, zatial ide. Zajtra idem reklamovat aj druhu, na alternator sa pozriem. A nemoze to byt regler, ci ako sa to vola? Uz mi z tych cievok preskakuje, ani neviem kde zakladam temy :oops: :roll:

[ Komentář přidal: Luděk Musil: út září 25, 2007 08:10 ]
Pozn. moderátora: po ránu je dobrá nálada - bludišťák nebude. Přesunuto. L.

Napsal: pon zář 24, 2007 22:14
od Křečík Barbuška
Alternátor a regulátor jsou nerozlučná dvojice, prostě změř napětí na baterce při vrčícím motoru napříč spektrem užívaných otáček, ale spíš bych si tipnul na "kvalitu" nových dílů.

Napsal: úte zář 25, 2007 12:08
od Vašátor
A co takhle chyba v elektrice? Přerušený či zlomený drát. Zkoušel jsi cívečku "na sucho" - připojit ji přímo na baterku, jestli je opravdu KO ?

Napsal: úte zář 25, 2007 12:13
od Puhi
No prva cievka normalne praskla, druha vypovedala službu a v drote to nebude, ak odpojim kabel od starej, otocim klucikom a prikladam kontakty, stuka v nej, v novej absolutne nič. Ono by nebol problem nechat staru, len keby bola v 100% stave, len nechcem riskovat ze odide ako minule a budeme musiet na kazdej krizovatke startovat. Ja by som to tiez tipol skor na tu kvalitu. Stara zatial ide, len neviem dokedy :roll:


ps. a vcera sme sa boli previest a auto viac ako 140 nechce. Zacina ma vsetko pomaly srat :evil:

Napsal: úte zář 25, 2007 15:17
od Honza 21061
Taky bych to viděl na to vysunout trysku a z ventilu vytáhnout uzavírací jehlu, složit a dát nazpět. O tomto ventilu už nejeden člověk prohlásil, že to byl jeden z hlavních problémů Lady 1500/1600 a při jeho vyřazení se samozápaly neobjevily.
Já ho zatím používám, když funguje, ale v případě vypovězení bych to s tou jehlou udělal taky...
Když už jsme u toho, hodně mě zlobil původní konektor, i když byl krytý gumou. Musel jsem ho několikrát ročně brát do kleští a smačkávat, při té příležitosti "samce" i "samici" vyčistit pilníkem a prostříkat, jinak se mi stávalo, že jsem občas zkrátka nejel na volnoběh a pokaždé chvíli zmatkoval, než mi došlo, že to je opět tím konektorem u ventilu.
Nakonec se to vyřešilo až s výměnou konektoru. Má plastovou čepičku, nasadil jsem na něj ještě i původní delší gumu a stejně ho kontroluji častěji, než jiné uzly. Zdá se mi, že zrovna tenhle konektor trpí jako jeden z mála na autě. :roll: Otázka je, jestli kvůli jeho umístění je náchylný na srážení vlhkosti, nebo něco jiného...

Napsal: úte zář 25, 2007 15:30
od Štěpán
Sice asi trošku OT, ale přemejšlel jste někdo o tom, nebo jestli to někdo už tak udělal, že by se ten elektromagnetickej ventil zapojil na řídící jednotku z OZONu, která zapíná a vypína volnoběh v závislosti na otáčkach?!?!?! Jde mi o to, jestli by se to udělalo tak, že by mohlo docházet k nějaké menší úspoře paliva, když se vyřadí volnoběznej okruh z činnosti, při jízdě dejme tomu po dálnici, nebo všeobecně, když motor bude ve vysších otáčkach, než jsou volnoběžný!

Jinak prosím nekamenovat za otázečku tak trochu mimo mísu :oops:

Napsal: úte zář 25, 2007 18:38
od Křečík Barbuška
Kdesi jsem se tu na to ptal a Marek mi to posvětil, takže směle do toho. Původně jsem to chtěl realizovat při experimentálním provozu Webera, nicméněž upustil jsem od toho z důvodů časových a také proto, že jezdím hlavně na LPG a vzhledem ke konstrukci webera by mi to nepřineslo žádný užitek.

Napsal: čtv zář 27, 2007 08:00
od Little Red Riding Hood
hele tu cívku dej normálně do koše.. a místo ní klasickou trisku.... ještě koor jestli máš ozona vždyt tam ti samozápaly omezuje taky ten systém podtlakem řizenej volnoběh (velice stručně řečeno :mrgreen: )... já ji dal dolu aj z webra, protože čím min eletriky tím lip... a zamozápaly se nedostavujou...

Napsal: čtv zář 27, 2007 09:51
od Vašátor
Pánové - karburátor OZON nemusí mít nutně podtlakem řízenou regulaci volnoběhu (ekonomizér). OZONy třebas na 2106 mají klasickej elektromagnetickej ventil proti samozápalům... jen tak pro informaci :wink:

Napsal: čtv zář 27, 2007 12:53
od Křečík Barbuška
Toto tu, ale nikdo nezpochybňuje, všichni přeci víme o existenci prvních ozónů :wink: , prostých přídavných soustav, mmj. v tomto tématu jde především o problematiku el. mag. cívky.

Napsal: pon říj 01, 2007 11:53
od Puhi
Neviete kde by sa dala ta cievka objednat z netu? Myslim ze veci na zigula robia nemci a rusi nie? B som sa spytal v predajni odkial objednavaju tie nepodarky a objednal by som z druheho zdroja. Zatial som z nej len vypacil, ze jej to vozia zo ziliny myslim.

Napsal: stř říj 08, 2008 19:35
od Puhi
Taak, skončím to tu, cievky som doposiaľ vyskúšal 3 nové, resp. vyskušal iba 2, tretia mala nejak divne narezany zavit že som ju nemohol našrubovať, ale je to jednoducho úplne jedno, pretože sa nejak "občula" :lol: tá pôvodná cievka čo sa začínala kaziť a proste už dĺĺĺho jazdím opäť s ňou :P Takže poučenie - nevyhadzujte staré veci zo žiga, lebo nové sú skoro vždy ešte oveľa horšie :mrgreen:
ps. Dandy, napíš tu nejaké ot, chcem ti dať helpíka :wink: :mrgreen: