Stránka 1 z 4

Elektrické palivové čepradlo

Napsal: sob zář 15, 2007 15:10
od Acibuk
Jelikož moje trpělivost dosáhla konce, rozhodl jsem se pro elektrické palivové čepradlo. Vaničku a dvě hadice už mám v provozu, je nevím, jaké čerpadlo shánět. Z Myšových stránek tipuju, že z Fáva, ale rád bych se ujistil, co vše je možné.
Děkuji všem za případné rady.

Napsal: sob zář 15, 2007 17:49
od Trevor
Od musketira kup komplet origo z lady a mas po probleme. Akurat ze budes musiet urobit vecsiu dieru do nadrze

Napsal: sob zář 15, 2007 19:26
od Myso
ee, favo ma bud mechaniku na bloku (karbec), alebo cerpadlo v nadrzi (striekacka). moje cerpadlo je z 1203 alias TAZ1500 karbecova verzia...

Napsal: sob zář 15, 2007 19:26
od Majo
a tahaj tristo trubiek popod auto, neblazni :roll:
mna pri tom skoro j...o a to niekolko krat :x

Napsal: sob zář 15, 2007 22:17
od Acibuk
tak to čerpadlo z 1203 nemám šanci sehnat... trubky mám natahané..nádrž se stejně bude převařovat..Jenže moje představa je maximálně do litru, to íčkový čerpadlo nebude.A navíc se blíží zima a nechce se mi to tam cpát zpět mechanické. Nevím..Ty íčkové jsou vysokotlaké, že? mám dvě trubky do nádrže a vaničku Pierburg z Fava, můžu v tomhle případě použít jakékoliv elektrické čerpadlo?

Napsal: ned zář 16, 2007 02:28
od Křečík Barbuška
Možná plácám blbosti, ale co takhle tam plácnout origo čerpadlo s orovnanými dosedacími plochami a novou kvalitní membránou, také jsem se s tím nababral, ale po zmíněné orovnávací procedůře je vše v nejlepším pořádku.

Napsal: ned zář 16, 2007 06:15
od Marek89
Bavíte sa o čerpadle čo je na nádrži ?

Napsal: ned zář 16, 2007 06:20
od Majo
áno

Napsal: ned zář 16, 2007 06:21
od Marek89
Majo píše:áno
Veď to je elektrické, či nie ?

Napsal: ned zář 16, 2007 07:44
od Křečík Barbuška
Marek89 píše:
Majo píše:áno
Veď to je elektrické, či nie ?
U novějších modelů ano.

Napsal: ned zář 16, 2007 08:24
od Marek89
Koko Loko píše:
Marek89 píše:
Majo píše:áno
Veď to je elektrické, či nie ?
U novějších modelů ano.
Dá sa to nejako zistiť, že aké je ?

Napsal: ned zář 16, 2007 08:36
od Acibuk
Buď máš mechanické čerpadlo na motoru, nebo stříkačky mají čerpadlo na nádrži.

Mechanických mám asi 10, ale prostě už na to nemám nervy. A vzhledem k tomu, že mi do nápravnice spadla vodící tyčinka a náhradní zrovna nemám, radši zkusím jít jinou cestou:)

Napsal: ned zář 16, 2007 08:40
od Marek89
Mohol by niekto hodiť foto tých čerpadiel ? Elektrické aj mechanické

Napsal: ned zář 16, 2007 10:07
od Marek
Elektrické čerpadlo jsem na autě měl, Acibuku.

Měl jsem ho umístěné na místě mechanického čerpadla - hadice dovnitř a hadice ven.

Takhle to fungovalo skvěle, ale: To čerpadlo musí mít velmi malý výstupní tlak, maximálně do 0,5 Bar (lépe 0,25 - 0,35 Bar). Pokud je tlak velký, zpátečka nestačí velké množství paliva odvádět zpět do nádrže a tlak paliva přetlačí jehlu v plovákové komoře karburátoru, jejž následně přeplaví a úplně utopí benzinem.

S čerpadlem do nádrže bych se nezabýval, mnohem lepší je umístění, jak jsem měl já.

Napsal: ned zář 16, 2007 12:02
od Acibuk
takže jsem to pochopil správně..Nejlépe sehnat čerpadlo z 1203.. Ještě zkusím motorek ostřikovačů z 1203.