Stránka 1 z 2
WEBER
Napsal: stř srp 22, 2007 17:20
od Freedom
hele lidi mam takej možná hloupej dotaz, je možnost nasadit jen jednoho karburátoru weber nebo se musí dát vždy dva?? Pokud ano poradí někdo?? Je to myšlený jen jako záměna za original karbec nechci tam dva webery kvůli spotřebě, takže stačí jeden? nebude nižší výkon třeba?nebo bude aspon vyší??
musí se pro to dělat nějaký úpravy?? D9KY všem za nápovědu
Re: WEBER
Napsal: stř srp 22, 2007 17:28
od JmJ
Freedom píše:hele lidi mam takej možná hloupej dotaz, je možnost nasadit jen jednoho karburátoru weber nebo se musí dát vždy dva?? Pokud ano poradí někdo?? Je to myšlený jen jako záměna za original karbec nechci tam dva webery kvůli spotřebě, takže stačí jeden? nebude nižší výkon třeba?nebo bude aspon vyší??
musí se pro to dělat nějaký úpravy?? D9KY všem za nápovědu
no mozna neni marne rict, jaky weber. dvoukomorovy weber se daval standardne do starsich zigulu
nebo pak je treba kateogire dvojtych karburatoru a tak ruzne
Napsal: stř srp 22, 2007 18:32
od Yellow01
Freedom má na mysli dvojité karburátory DCOE. Už mě to taky napadlo, ale zatím jsem vždycky viděl na autě dva. A ohledně úprav, budeš muset vyřešit přírubu na sací potrubí, vzduchovej filtr a potom určitě nějaký ovládací táhla nebo lanka. A taky otázka, jestli to utáhne sériový palivový čerpadlo.
Napsal: stř srp 22, 2007 18:37
od Tommel
Určitě pokuď se jedna o dvojite Webry tak bude problem s montaží jen jednoho, jako kompromis bych viděl dát Webra co se daval seriově na Ladu
Napsal: stř srp 22, 2007 18:42
od Jarek
Napsal: stř srp 22, 2007 19:43
od Myso
Napsal: stř srp 22, 2007 21:47
od Pool
Yellow01 píše:Freedom má na mysli dvojité karburátory DCOE.
No já to tam sice nevidím nikde napsaný... a jestli jo, tak to jsem ještě neslyšel, aby někdo chtěl v autě DCOE a zároveň mu šlo o spotřebu...
Buď chci jedno (výkon) nebo druhé (spotřeba), je potřeba se rozhodnout
Napsal: čtv srp 23, 2007 07:51
od Marek
Pool píše:Buď chci jedno (výkon) nebo druhé (spotřeba), je potřeba se rozhodnout
Přesně tak. Dvojité horizontální karburátory DCO jsou vhodné pro motory s úpravami kompresního poměru a časování, a to pro schopnost nakrmit takto dimenzovaný motor. Nárůst výkonu je potom samozřejmě rapidní, stejně tak jako nárůst spotřeby.
Pokud osadím DCO karburátor (-y) na seriový motor nebo motor s "amatérskými domácími" úpravami, jediný efekt je vyvětraná peněženka - na výkonu to přidá pramálo...
Když jsem měl svého času (v roce 1998) v Ladě motor MTX na dvou DCO WEBERech, jezdil jsem za třicet (a to jsem to opravdu jen šimral), ve výkonu taky za sto na sto. Ale jelo to.............
Napsal: sob srp 25, 2007 00:53
od Freedom
Zminuju se ve svém textu o spotřebě to ano, alejen abych upřesnil jak myslim to osazení karburátoru, že se zvýší spotřeba je mi jasný ale 2 webery je už moc to bych nevyužil, chci právě nechat přez zimu snížit makovici, leštit kanály a pokud se mi ppovede sehnat vačku tak chci ostrou když neseženu nebudu asi ani schánět toho webera
Napsal: sob srp 25, 2007 11:08
od Pool
Možná by to jezdilo skoro stejně i s jedním upraveným originál Weberem.
Tahle 1300 má 92kW a taky jen jeden Weber...
http://auta5p.eu/zavody/most_2004_vfv/most_04a.jpg
Jak už někdo dobře napsal, ty naše karburátory jsou schopný nakrmit i motor dvoulitr
Napsal: ned srp 26, 2007 22:14
od Marek
Pool píše:Jak už někdo dobře napsal, ty naše karburátory jsou schopný nakrmit i motor dvoulitr
Je to OT, ale musím to sem dát: Jednou jsme se snažili seřídit motor v Audi z roku 198x. Byl to pětiválec myslím 2,1 nebo 2,3 litru a ke všemu karburátor. Velmi vysoká spotřeba - snad ke dvaceti litrům, špatné starty zastudena a celkově prostě děs a hrůza. Po ohledání místa činu jsme s kolegou konstatovali smrt karburátoru.
A co s tím? Karburátor tohoto typu prostě NEE. Majitel se pokoušel sehnat jej v Německu, ale po několika marných pokusech (buď jiný nepasující typ nebo stejný typ, ale v podobném posmrtném stavu) jsme se uchýlili k "sebevraždě" - přes mezipřírubu z duralu jsme implantovali do milé Audiny OZONa 2107.
Spotřeba do osmi litrů, výkonové paramerty beze změny (chodilo to skoro 220 km/h), zrychlení lepší než původně, emise tvrdě pod limity a start "na wotočení".
Napsal: pon srp 27, 2007 01:35
od Freedom
oki oki chlapi takže chápu dobře že když seženu nějakej dobrej svod nebo si ho necham nějak udělat abych mohl mít weber tak tam 1 půjde, s pár drobnejma úpravama tak mi eště povězte jestli pak neni lepší sehnat nějakej sportovní kit sání nebo si mam udělat náporovej.
Napsal: pon srp 27, 2007 14:55
od Pool
Freedom píše:tak mi eště povězte jestli pak neni lepší sehnat nějakej sportovní kit sání nebo si mam udělat náporovej.
Udělej si náporovej, ať už se konečně dozvíme jestli je to k něčemu dobré a jak moc to zvedne výkon
Ale měl by jsi to řešit jinde v jiné sekci, ať to není Off Topic, však víš jak to tady chodí...
Napsal: pon srp 27, 2007 15:18
od Marek
WEBER DCO nemá sání - má trubky přímo na karbu. U těchto karburátorů se vzduch nečistí (maximálně punčochou).
Napsal: úte srp 28, 2007 05:49
od Pája
Marek píše:WEBER DCO nemá sání - má trubky přímo na karbu. U těchto karburátorů se vzduch nečistí (maximálně punčochou).
Asi's přeskočil Myšův příspěvek...