Stránka 1 z 3

Přestavbové sady na světla

Napsal: stř srp 15, 2007 06:14
od Patrac
Už se tu několikrát řešily výěny žárovek v lampách za silnější, následné problémy s odcházením parabol, nebo výměný za jiné žárovky se zvýšenou svítivostí a další věci.Jak je to ale třeba s přestavbovejma sadama na xenony atd??? Je to možné namontovat do Lady??? resp. když to do ní namontuju ( namontovat to jde) co mi na to řeknou třeba na STK??? Jak se na to budou tvářit policajti? Je to oficiálně možné do auta namontovat,

Napsal: stř srp 15, 2007 06:35
od Wolf
Ja si myslim, ze to oficialne nejde. Jde to stylem, ktery propaguje Myso - nelegalizujte, tunte (zdravim Mysa :salute: ). Nicmene trochu odbocim. Ja pouzivam v Lade zarovky Eufab golden line a myslim, ze s dobrymi parabolami sviti az dost. Dokonce mi v noci davaji prednost i ridici vozidel renomovanych znacek uz zdalky, v domneni, ze se jedna o jejich konkurenci. To se mi ve dne mnohdy nestava a pak musim za nimi treba i brzdit. W.

Napsal: stř srp 15, 2007 06:37
od Marek89
dáte aj link ako vyzerá ta sada ?

Napsal: stř srp 15, 2007 06:42
od Patrac
Wolf píše:Ja si myslim, ze to oficialne nejde. Jde to stylem, ktery propaguje Myso - nelegalizujte, tunte (zdravim Mysa :salute: ). W.
No jo dobrá proč se to ale potom dělá??? resp jako proč jsou i xenony s paticemi pro přestavby na H4 žárovky?? :?
a přestavbová sada vypadá třebatakto:

Napsal: stř srp 15, 2007 07:05
od Wolf
Patrac píše:No jo dobrá proč se to ale potom dělá??? resp jako proč jsou i xenony s paticemi pro přestavby na H4 žárovky?? :?
a přestavbová sada vypadá třebatakto:
Dela a prodava se spousta veci, ktere nejsou schvaleny k beznemu provozu. Nicmene neduvera k oficialnimu pouziti je jenom muj nazor, nicim nepodlozeny. Pokud bude mit souprava atest k pouziti v beznem provozu (originalni s potvrzenim statni zkusebny), pak se s namontovanym zarizenim jiste muze smele i na technickou prohlidku. Vhodne ale je, pokud vozidlo nebylo schvaleno s timto prislusenstvim, vozit nejlepe atest s sebou. W.

Napsal: stř srp 15, 2007 07:39
od Patrac
TADY: je ta stejná přestavbová sada schválená pro provoz na komunikacích E11 iso ...... takže teď co. Pro provoz to schváleno je. může to do auta přijít? :wink: Ha tak teď už tomu ale vůbec nerozumím. Četl jsem si tam ty dotazy. pod fotkou. Na jednui stranu to má schválení pro provoz Iso E 11 atd.. a na druhou stranu tam píšou, že to musí mít (xenony) automatickou regulaci sklonu při zatížení vozidla. Takže se to vlastně použít nesmí. nebo je to myšleno tak že to je určeno pouze pro auta která mají ostřikovače a automatickou korekci sklonu už v základu???? :roll: su z toho Matěj.
Tímhle bych vyřešil problém s dobíjením. Jednak klesne o dost spotřeba takže o to víc půjde na baterku a navíc bych v noci i víc viděl. :twisted:

Napsal: stř srp 15, 2007 09:23
od Majo
fakt to moc riesis :roll:

tu prednu masku mas homologizovanu?? A ten spoiler co tam ides davam?
A vobec, tie kola mas zapsane v technicaku :?: :!: :!:

Proste to kup, supni tam a neries :!:
V najhorsom pripade na STK nahodis klasicke zarovky :wink:

Napsal: stř srp 15, 2007 09:34
od Myso
ja teda neviem, mam hranate svetla ceske so zdravymi parabolami, v tom OSRAMky Silver so zvysenou svietivostou a zatial som nejazdil s autom ktore by v noci lepsie osvetlovalo cestu (samozrejme este som nesoferoval nic s xenonami, verim ze tie svietia lepsie, aspon do xichtu)...

Napsal: stř srp 15, 2007 10:02
od Little Red Riding Hood
tatík ma v seatu xenony.. a pořád nadává že to vůbec nesvítí... a každou chvili na nás někdo bliká jak ho to osnuje.. .

Napsal: stř srp 15, 2007 10:21
od Majo
Myso píše:ja teda neviem, .....samozrejme este som nesoferoval nic s xenonami, verim ze tie svietia lepsie, aspon do xichtu)...
a to je prave to! Ja sa vozim dost casto v FJ Cruisery co ma od vyroby americke xenony/u nich sa standardne montuju 6500k/ a v noci mas pocit, ze je den a to nehovorim ked zapali este dve pridavne xenonove hovada co ma na streche. Ja sa s Nivou so svojimi 9(slovom deviatimi) 55W halogenovymi ziarovkami mozem zahrabat pod zem!
Little Red Riding Hood píše:tatík ma v seatu xenony.. a pořád nadává že to vůbec nesvítí... a každou chvili na nás někdo bliká jak ho to osnuje.. .
Podotykam, ze standardne u nas predavane auta od vyroby vybavene xenonami maju svietivost podla EU 4300k, co svieti o malinko lepsie nez klasicke halogeny. Aj to len tym, ze maju prijemnejsiu farbu a mensi odber, preto ten pocit zo Seatu a zrejme to ma nahovno nastavene, na mna tiez vsetci blikaju a nemam xenony :P

Inak vseobecne plati cim vyssia svietivost tym nizsia zivotnost, takze v ceskych podmienkach odporucam tie 6000ky co sa daju zohnat/a su este povolene/ alebo ak vyssiu svietivost, tak montaz dennych svetiel, inak denne svietenie vyjde draho...

Napsal: stř srp 15, 2007 19:28
od Maysner
namontovat je to mozny vsude. v novym Tuning Magazinu to motujou do felicie :P

Napsal: čtv srp 16, 2007 09:25
od VaSek
Majo píše:
Myso píše:ja teda neviem, .....samozrejme este som nesoferoval nic s xenonami, verim ze tie svietia lepsie, aspon do xichtu)...
a to je prave to! Ja sa vozim dost casto v FJ Cruisery co ma od vyroby americke xenony/u nich sa standardne montuju 6500k/ a v noci mas pocit, ze je den a to nehovorim ked zapali este dve pridavne xenonove hovada co ma na streche. Ja sa s Nivou so svojimi 9(slovom deviatimi) 55W halogenovymi ziarovkami mozem zahrabat pod zem!
Little Red Riding Hood píše:tatík ma v seatu xenony.. a pořád nadává že to vůbec nesvítí... a každou chvili na nás někdo bliká jak ho to osnuje.. .
Podotykam, ze standardne u nas predavane auta od vyroby vybavene xenonami maju svietivost podla EU 4300k, co svieti o malinko lepsie nez klasicke halogeny. Aj to len tym, ze maju prijemnejsiu farbu a mensi odber, preto ten pocit zo Seatu a zrejme to ma nahovno nastavene, na mna tiez vsetci blikaju a nemam xenony :P

Inak vseobecne plati cim vyssia svietivost tym nizsia zivotnost, takze v ceskych podmienkach odporucam tie 6000ky co sa daju zohnat/a su este povolene/ alebo ak vyssiu svietivost, tak montaz dennych svetiel, inak denne svietenie vyjde draho...
Nepletes dohromady svitivost a "teplotu" svetla (to K je Kelvin..)? Halogenova zarovka ma teplotu svetla kolem 2500 az 3000K. Xenonove vybojky maji teplotu svetla nekde od 4000K do 7000K co uz je hodne do fialova. Paradoxem je ze svetlo o nizsi teplote ze oznacuje jako teple - napr. svetlo od klasicke zarovky, naopak svetlo o vysoke teplote jako studene (do modra az fialova). Zlute "teple" svetlo ma dobrou viditelnost za deste a mlhy, protoze prochazi kapkami snaze nez modre "studene" svetlo. To se zase dobre odrazi od dopravniho znaceni a vice odpovida dennimu svetlu.
Taky je dulezite to, ze lidske oko je citlivejsi na teplejsi barvy, takze "studene" zdroje musi svitit vice abychom dosahli stejneho osvetleni.

Napsal: čtv srp 16, 2007 09:29
od Patrac
denní světlo má teplotu kolem 5850k xenony se dělají až do 10 000k. nejlépe je mít osazený xenony s teplotou kolem 6 000k protože se nejvíce blíží dennímu světlu čím výše teplota tím barva více do modra. a menší svítivost. standardně se so aut monruje 4 300k.
A pokud do auta xenony tak asi jedině BIxenony. aby žárovka byla dvojvláknová a xenony svítily jak dálkové tak potkávačky.
každopádně poreferuju, protože jsem si objednal BIxenon sadu H4 6000k bratru za 4500kč
:wink:

Napsal: čtv srp 16, 2007 10:21
od grošáček
Myslím si ,že pro použití xenonek musí být aut.vyrovnávání(asi něco jak funguje gyroskop),toď můj názor.

Napsal: čtv srp 16, 2007 10:23
od Patrac
grošáček píše:Myslím si ,že pro použití xenonek musí být aut.vyrovnávání(asi něco jak funguje gyroskop),toď můj názor.
Nemusí (mělo by)