Stránka 1 z 11

závady/problémy 1118

Napsal: sob srp 11, 2007 19:33
od paves
tak a je to tady, posledni kapka... to se ze se mi nekolikrat odlepily a v tuhle chvili jsou zase kraje ochrannzch gumy na dverich auta jsem zkousnul. to ze mi dvakrat prestali jit sterace, budiz. nejaky blesky se najdou a stanou. dojel jsem minulejt tejden na garancni prohlidku ve 14000 km. vsechny problemy nahlasil a dneska opet nesteracujou sterace a ochranny listy se na krajich zase odlepujou, parada. volal jsem pana Nedbala (nevim kdo toje z lady sadska ale je to "muj" mechanik) vsechno jsem mu vysvetlil a rekl tak mam prijet zitra (v nedeli na 10.30hod) sice se snazi ale vite jak... ja to mam na sadskou +- 50km a jezdit tam jednou za ctrnact dni ze neco nejde me nebavi. tak uvidime jak dlouho budou sterace fungovat po zejtrejsi oprave, teda jestli se vubec oprava povede protoze mam sice prijet ale nahradni dily nejsou, pri se na to zkusi podivat a uvidi se

edit: tak mam novej motorek steracu vykanibalizovanej z kalinky co stala na salonu... ale funguju, uvidime jak dlouho

Napsal: sob srp 11, 2007 22:35
od RadekP
http://forum.ladakalina.ru/viewtopic.ph ... 2%E5%EB%E8

podle diskuse výše to vypadá že u nějaké série jsou potíže přímo s motorkem stěračů za deště, někomu tam v servise motorek rozebrali a složili a vše bylo ok ...

Napsal: úte srp 14, 2007 21:58
od dmatej
Moje stále bez problémů ;-)

Akorát min. týden jsem jí trochu topil v průtrži mračen v Praze, na silnici 20cm vody, přetejkaly kanály, feldy a fava umíraly u silnic. Beruška to odnesla jen tak, že se dostala voda do kapotovýho spínače a do druhýho dne se spouštěl alarm. Ten jsem vypnul, další den už to bylo OK.

Napsal: úte črc 01, 2008 08:25
od paves
dalsi navsteva servisu je za nama :) (37000km - neplanovana prohlidka)
tentokrat mam nove predni loziska... jedno hucelo, nikdo nevedel ktery to je tak mam obe nove :D jinak pri te prilezitosti se stacely kotouce, probehla kontrola ventilu a menil se palivovej filtr. za chvili me ceka garancka ve 45tisicich. pry huci nejaky lozisko v motoru tak se bude zkoumat, jsem zvedavej

Napsal: úte črc 01, 2008 11:33
od Jiri
vidim že tvoje kalina toho už nalítala docela dost... to je docela dobre skore:-)

Napsal: úte črc 01, 2008 11:46
od Laďuša
Hm, nu jo, ale to z ní za 20 let asi těžko bude vzácná leštěnka :P

Napsal: stř zář 10, 2008 21:35
od dmatej
Stále bez problémů... téměř:

Nedoporučuji míchat kapalinu do ostřikovačů Sheron Navigator s jakoukoliv jinou (buď tesco obyč, nebo Sheron Rallye, nevím). Z ostřikovačů leze něco jako bílý gumičky ... :( Zatím to řeším vyšťoucháním drátkem, za chvíli se to vrací ...

Jinak Chorvatsko jsem jel 120-140 + kolony (zpátky 30 km za 4 hodiny) + Něměcko 160 celkem za 6,7 litru.

Napsal: sob říj 04, 2008 08:49
od paves
uz je to tady zas :lol: ve +-40ti tisicich me opustil drazkovanej remen (nezbylo z nej ani zblo :D ) a ted presne ve 45tisich kalina chcipa, neudrzi volnobeh. krasnej zazitek jet v patek odpoledne pres prahu s tim ze kdykoliv slapnu na spojku auto zdechne :evil: zitra, tj. v nedeli jede za panem doktorem Nedbalem a rovnou se udela garancka. jsem zvedavej co se rozbije priste :!:

Napsal: úte říj 07, 2008 06:32
od Erik
Někde je něco špatně. Podle mě kdyby si Lada i nadále zachovala pověst spolehlivých držáků, robustních vozů, tak by ji upřednostnilo více lidí. Ale co je to platný, když máš v základu okna v elektrice, posilovač, palubní počítač atd., když se ti to každou chvíli rozbije. A nejsou to jen věci elektroniky, i když u těch je to téměř jistota - jde jen o to, jestli dříve nebo později. Když si k tomu připočteš absenci servisní sítě, ceny ND taky už nejsou za hubučku, proč si potom takové auto kupovat? Z lásky ke značce si ho koupíš jednou. Pak už asi ne. Je to škoda...

Napsal: úte říj 07, 2008 11:32
od paves
tak uz mam opravene auto, pan N :) vymenil cidlo skrtici klapky a nejaky motorek co ridi volnobeh. jinak olej, filtry klasika ve 45tisicich. tak mi drzte pesti at ujedu aspon 10 tisic km bez zavady 8)

Napsal: úte říj 07, 2008 13:11
od JmJ
paves píše:tak uz mam opravene auto, pan N :) vymenil cidlo skrtici klapky a nejaky motorek co ridi volnobeh. jinak olej, filtry klasika ve 45tisicich. tak mi drzte pesti at ujedu aspon 10 tisic km bez zavady 8)
zas to ber tak, ze to mas stale v kondici noveho auta, kdyz prubezne vsechno menis :-) potenciometr skrtici klapky a krokovy motorek pro volnobeh, to se jako zavady slysi celkem casto u ruznych auta. i kdyz vetsinou tak kolem 100 000 km a vic.

kalina

Napsal: úte říj 07, 2008 14:48
od FOMA
no řadu Kalina bych vůbec neodsuzoval(pokrok oproti 110 je patrný na první pohled i svezení) V klubu se zde píše vesměs pouze o dvou kusech (Paves a Dmatěj) a z toho se jistě nedají dělat žádné objektivní závěry.
Výše uvedené závady se objevují v dosti hojném počtu i u jiných značek(váhy vzduchu,čidla,prasklé hadičky apd..(jen jejich mjitelé to tak veřejně nepitvají jako my zde na foru a berou to jako ,,běžné,,).
Jen pro příklad:kolegyně z práce měli Fábie (každá jiný model a r.v)a opravy se šplhali do desítek tisíců!!!(20 a 30))jednalo se o el.instalaci......kdybych znal pouze je dvě asi bych tvrdl,že Fobie jsou Big shit....přesto si to ale nemyslím.

Napsal: úte říj 07, 2008 15:28
od paves
ja uz to beru s nadhledem s tim ze nic neni dokonale a auto se snazim brat v urcitech mezich jako spotrebni zbozi. ale ze zacatku me celkem stvalo ze si clovek koupi nove auto a ono se sype...
beru to tak ze at se toho v zaruce rozbije co nejvic at to pak nemusim resit ja za svoje penize 8)

Napsal: čtv říj 16, 2008 19:41
od OndrejGTi
neboj, raz ta zaruka skonci a potom sa uvidi :) aj ked dufam, ze potom to uz bude ok...

Napsal: čtv říj 16, 2008 21:57
od paves
no, to ja taky doufam ze to bude ok. pokud ne tak neim co budu delat. asi platit :) co my zbyde jinyho :roll: