Stránka 1 z 2

KArbec favorit

Napsal: ned črc 29, 2007 18:03
od Wejra
Co si myslíte o nainstalování karburátoru ze 136ky na 1500 2107ku? Nezkoušel jste to už někdo?

Napsal: ned črc 29, 2007 20:16
od Myso
Honza konopik uz to skusal, je to dobry karbec (Pierburg), vsetko sa da ked sa chce, jeden z mnoha problemov ktore su skoor neporiesitelne je ze plavak v komore je otoceny o 90° takze nefunguje naplavovanie a odplavovanie benzinu pri rozbiehani a brzdeni ale pri zatacani :(

Napsal: pon črc 30, 2007 05:40
od Pája
Radši bych tam dal Jikov ze 130ky nebo z 613ky.

Napsal: pon črc 30, 2007 10:13
od Little Red Riding Hood
Pája píše:Radši bych tam dal Jikov ze 130ky nebo z 613ky.
rači 613... tj.: TATRA

Napsal: pon črc 30, 2007 18:42
od radek mb
Little Red Riding Hood píše:rači 613... tj.: TATRA
A to bude úspornější než Ozon??? :shock: To se mi nezdá :|

Napsal: pon črc 30, 2007 19:14
od Little Red Riding Hood
radek mb píše:
Little Red Riding Hood píše:rači 613... tj.: TATRA
A to bude úspornější než Ozon??? :shock: To se mi nezdá :|
tu je řeč o spotřebě???. nějak sem si nevšim... :P

nemám to odzkoušené, ale hodi se to spíše na doladění sportovnějších motorů.. ale bylo mi řečeno že když nešlapeš jak blbec na brzdu a na plyn tak to bere málo... musi se tim umět jezdit.. to samé jako s webrem.. :arrow:

Napsal: pon črc 30, 2007 19:16
od radek mb
Tak se koukni,kdo se ptal.Wejra .A zrovna toho irituje spotřeba nejvíc z celého fora :roll:

Napsal: pon črc 30, 2007 19:28
od Myso
miesate 2 veci dohromady:

ak sa bavime o pierburgu tak ide o ekonomiu jazdy a teda o spotrebu,

ak sa bavime o vsetkom moznom ostatnom tak ide o vykon a tam sa spotreba neriesi...

Napsal: pon črc 30, 2007 20:35
od dandy
radek mb píše:
Little Red Riding Hood píše:rači 613... tj.: TATRA
A to bude úspornější než Ozon??? :shock: To se mi nezdá :|
Tatra má dva karburátory, po jednom na každú radu valcov a sú z tej istej dielne ako škodovácke. Podľa typu buď SEDR alebo EDSR. Len sú inak otryskované a nastavené ako v škodovke.
Mimochodom, s tatrou 613 sa dá jazdiť aj do 10 litrov na 100km, len na to treba prax, 100% technický stav a trpezlivosť pri akcelerácii.

Napsal: pon črc 30, 2007 20:41
od dandy
Myso píše:ak sa bavime o pierburgu tak ide o ekonomiu jazdy a teda o spotrebu,
ale treba odstaviť ten nešťastný bimetalový sytič.

Napsal: úte črc 31, 2007 09:24
od Čahoun
Co se týče karbecu Pierburg 2E3 (nebo našeho licenčního Jikov LEKR),tak na Ladě s ním zkušenosti nemám,ale na Wartburgu 1.3(čtyřtaktní motor)jsem ho měl,oproti sériovému Weberu sbížil spotřebu asi o necelý litr( na průměrných 6.3L/100km),zvýšil maximálku na 175km(měřeno GPS-kou) ana rozjezd jsem drtil i Felície.
Podle mě je to jeden z nejdokonalejších karburátorů pro normální provoz,dokáže skloubit jak ekonomickou jízdu na první komoru,tak poměrně značný max výkon.

Napsal: úte črc 31, 2007 12:26
od janci
Myso píše:Honza konopik uz to skusal, je to dobry karbec (Pierburg), vsetko sa da ked sa chce, jeden z mnoha problemov ktore su skoor neporiesitelne je ze plavak v komore je otoceny o 90° takze nefunguje naplavovanie a odplavovanie benzinu pri rozbiehani a brzdeni ale pri zatacani :(
A robilo mu to velke problemy? pri rozbiehani na plny plyn?

Napsal: úte črc 31, 2007 12:28
od utia
Ja mam na samare Jikov 130 je to o neco uspornejsi... 8)

Napsal: úte črc 31, 2007 13:03
od zelvotron
Sytič bych nechal automatickej, kamarád to měl předělaný na ruční (ve favoritu) a úspora byla tak max 0,2 litru na 100 hlavně při kratších jízdách, jinak při delších jízdách v létě to bylo nastejno. Ono totiž i ten automatickej zase až tak automatickej neni - jde vyřadit rychlym prošlápnutím plynu a pak zůstanou za studena už jen zvýšený volnoběžný otáčky na cca 1100 (aspoň na našem favoritu to jde).Navíc co slyšel od kamaráda tak když se ten sytič předělá tak má víceméně jen dvě polohy zapnuto a vypnuto a tak po rozjezdu ho musel vypnout a pak než se to zahřálo tak musel vždy udržovat otáčky plynem aby mu to nezdechlo. No a před pár lety se mu to díky tomu předělanýmu sytiči (a to to měl předělaný v servisu) nějak po.. a tak si to nechal opravit v jikováckym servisu a předělat zpátky na automat a žádný razantní zvýšení spotřeby se nekonalo. Jinak souhlasim s Čahounem, je to nejdokonalejší "klasickej" karburátor co znám.

Napsal: úte črc 31, 2007 14:07
od Pool
Když snížit spotřebu, tak raději nějak radikálně přetryskovat OZON, ne? Je to jednodušší a výsledek bude skoro stejnej. Ale celkem by mě to zajímalo, jak by se motor choval s tímto karbem, motor z Fáva má přeci jen trochu kultivovanější chod.