Stránka 1 z 2
vetsi vykon
Napsal: sob črc 21, 2007 14:06
od kubahosi
nevi nekdo jak udelat vaz 2101 aby podal co nejvetsi vykon a zrychleni??
Napsal: sob črc 21, 2007 15:36
od Trevor
namontovat tam 1700
Napsal: sob črc 21, 2007 17:05
od Štěpán
Trevor píše:namontovat tam 1700
Nebo 2-litra DOHC od Fiatu
Napsal: sob črc 21, 2007 17:17
od Trevor
Štěpán Getsko píše:Trevor píše:namontovat tam 1700
Nebo 2-litra DOHC od Fiatu
Tak to uz potom ten s turbom lebo otazka znie ze co najvecsi vykon
Napsal: ned črc 22, 2007 00:24
od čmelák
kupit si auto
Napsal: ned črc 22, 2007 09:30
od JmJ
čmelák píše:kupit si auto
nerouhej se
Re: vetsi vykon
Napsal: ned črc 22, 2007 09:32
od JmJ
kubahosi píše:nevi nekdo jak udelat vaz 2101 aby podal co nejvetsi vykon a zrychleni??
pokud chces, aby z 2101 zbyla jen kastle, tak si namontuj libovolny co nejvykonnejsi motor libovolne znacky.
pokud chces upravovat motor VAZ, tak si na foru nastuduj veci kolem zvetseni komprese, zmeny casovani, zlepseni zapalovani, uprav sani a vyfuku atd.
Napsal: úte črc 24, 2007 20:30
od Dusan
Myslim ze bohate staci znizit hlavu prippadne blok..a hlavne ideal je asi 1500 motor... najpodarenejsi
Napsal: čtv črc 26, 2007 17:55
od dmatej
2101 - jen seřídit, moje nemá tlaky a jezdí 165 tacho (cca 152 real) a to na ní mám zimáky a ještě před dvěma týdny plnej kufr železa. Palivo Natural95, olej Mogul SuperStabil. Kdo to viděl na srazu, potvrdí (pověst mi zkazil sprint s garde, kterej skončil 1:1, jenže to se právě zapomnělo na ty gumy a obsah kufru
).
Přemejšlim pořád o nových kroužcích a simerincích, ale teď jsem prošel STK+EM, tak to odkládám, dokud se nezvedne spotřeba oleje řekněme nad 2 litry na 10 tisíc km ...
Pokud chceš vážně tunit, tak viz příspěvky výše
, já se vyžívám v dolaďování toho, co mám.
Moje 2101 - ventily vůle 13-15, zákl. předstih mám 7-8, hlavně druhou komoru karbece je třeba srazit (s origo nastavením se to na plnej plyn dusí, takhle jde líp, koupil jsem to blbě otryskovaný, stačilo to trošku zpřeházet a náhodou to vyšlo
), trysku mám 110 a vzdušník 170, první nechat být.
Na druhou stranu co Lada to originál, tak si hraj, nikdo jinej to zatím nezkušel, pokud vím
Příští jarní ladasraz hodlám jet s letními gumami, spravenými podlahami a s uklizeným kufrem
, jsem zvědavej, co z toho bude.
Napsal: čtv črc 26, 2007 19:55
od Stanley__001x
dmatej píše: trysku mám 110 a vzdušník 170, první nechat být.
čím víc benzínu tím víc výkonu, maximálně odteče trubičkou ze sání
Napsal: čtv črc 26, 2007 20:09
od dmatej
Stanley__001x píše:dmatej píše: trysku mám 110 a vzdušník 170, první nechat být.
čím víc benzínu tím víc výkonu, maximálně odteče trubičkou ze sání
To je právě iluze, nebo spíš přesně blbost. To, co pohání motor, není benzín, ale směs benzínu se vzduchem, kterej se tam dostane jednak vzdušníkem, jednak komorou. Zvětšování jednoho bez zvážení kapacity ostatních věcí vede jedině do pekel.
No, ale na to jsou tu jiný experti, navíc se vsadim, že jsem se chytil na ironii
Napsal: čtv črc 26, 2007 20:18
od Stanley__001x
dmatej píše:No, ale na to jsou tu jiný experti, navíc se vsadim, že jsem se chytil na ironii
Něco na tom asi je, benzín musí strhávat vzduch jinak jde přepadovou trubičkou
Napsal: čtv črc 26, 2007 21:09
od dmatej
Můj trošku intuitivní pocit je, že čím víc oktanů, tím víc to chce i vzduchu a naopak.
Pochybuju, že benzín před 30 lety se dá srovnávat s dnešním, moje první 2101 měla karbec origo, jezdila spíš na Special a sešlápnout plyn na podlahu pokud člověk měl míň jak cca 4000 otáček znamenalo jenom hučení a spíš zpomalení. Druhá komora to prostě zadusila. Přitom když se jezdilo do těch 110 km/h, jezdila za 7,3 litru ve dvou lidech a s plným kufrem nářadí.
U Laďky mám druhou komoru takhle a můžu si dovolit sešlápnout pedál k podlaze okamžitě (nějak jsem to přestal sledovat, ale myslim, že je to tak nejen proto, že to nemusim sledovat
).
Motor je skoro v kýbli, přesto jezdí takhle ...
Napsal: čtv črc 26, 2007 22:35
od Stanley__001x
S tim benzínem máš asi pravdu, ale co lada to unikát, tak chce štelovat a štelovat...
pripajam sa
Napsal: stř srp 15, 2007 18:51
od Gurn
mozem sa pripojit na zavodnich autach ked tam chcu dat turbo musia spravit mensiu kompresiu tak ja som si to premyslel a rozhodol som savyskusat dat blok z 1500ky a klukovku z 1200ky takze ked som to premeraval bola fuga mezdy hlavu a piestom v hornej uvraty 1.4cm tak ked by som to poskladal tak to turbo by muselo dat viac vzduchu do valcu aj viac mozno benzinu usporne by to nebola ale otacky by tam boli vedsie ako u normalu takze by to mozno tocilo 7 000tisic tocilo normalne alebo by nemuselmotor vydrzat skusat to neskusajte som len chcel povedat svoj nazor diky