Stránka 1 z 1

Jakou spojkovou lamelu na 2101 ??

Napsal: čtv črc 12, 2007 17:35
od Vašátor
Zítra hodlám vyměnit spojkovou lamelu na mé 2101. Autí nebude jezdit nijak závodně - prostě veterán, max. občas převézt něco na vozejku. Doma mám lamely dvě a přemýšlím, kterou tam dát. Čili:

a) Klasická originál lamela na 2101
b) Zesílená lamela AP (používaná ve Fiatech) se silnějšími pružinami, tvrdším obložením a větší výdrží.

Napsal: čtv črc 12, 2007 17:38
od janci
ja som dal pred par dnami do mojej 2102 lamelu z 1600tovkoveho motora.

Ta stara tam bola z 1600 tiez, foter ju tam niekedy daval,vybral som ju a po 60-70 000 km.Bola stale jak nova(meral som hrubku lamely novej a starej),som ju nemal ani chut menit za tu novu.ale bratranec ma presvedcil,ze si tu staru"ktora bola hruba ako nova" mam nechat do zalohy a dat novu.

Napsal: čtv črc 12, 2007 19:39
od jakke
čoveče dej si tam radši silnější pružiny vydrží dýl ty měký klasický so na h. mocnevydržej teda co jávim ale hlavně na svim mám silnějši líb jede a drží tak klasická nic moc a když už to budeš mít rozebraný tak tam dej i nový ložiska aby ses k tomu nemusel vracet věř mi mám skušenost

Napsal: čtv črc 12, 2007 20:29
od Vašátor
Zkušeností mám habakuk :D , neboj. Výměna vypínacího ložiska spojky je samozřejmostí. Nedělám to prvně :wink:

Spíš by mě zajímal váš názor, jestli má význam dávat na veterána takto kvalitní lamelu.

Napsal: čtv črc 12, 2007 20:50
od Michal Pokorný
No, tedy nejsem Bůh ví jaký odborník - pouze uživatel, ale pokud to chceš mít jako vozidlo vyloženě na "vyhlídkové jízdy" tak by to bylo asi "házení perel sviním", ne?
Na mojí první 2101 originál lamela vydržela téměř 200 tis.km, potom byla vyměněna také za klasickou lamelu 2101 a bez problémů jezdila a současnému majiteli jezdí doposud. A to jsem auto jednu dobu používal jako služební tudíž zadní zástěrky neustále zametaly stopy. Tak že myslím, že ta obyčejná 2101 postačuje.

Napsal: čtv črc 12, 2007 20:50
od jakke
no vydrží vetší napor a vydrří dýl

Napsal: čtv črc 12, 2007 20:59
od Marek
Já si osobně myslím, že je to úplně jedno.

Pop-Art má v nabídce už pouze 1600-kovou lamelu, slabší už neprodává. To hovoří za vše..........

Napsal: čtv črc 12, 2007 21:52
od Stanley__001x
Ja bych tam dal tu šestnáckovou, když jí máš doma tak to neřeš, ale ta 01čková vydrží taky, je na snad počítaná a 01čky na nich asi jezdili všechny

Napsal: čtv črc 12, 2007 22:15
od Vašátor
Michal Pokorný píše:No, tedy nejsem Bůh ví jaký odborník - pouze uživatel, ale pokud to chceš mít jako vozidlo vyloženě na "vyhlídkové jízdy" tak by to bylo asi "házení perel sviním", ne?
Na mojí první 2101 originál lamela vydržela téměř 200 tis.km, potom byla vyměněna také za klasickou lamelu 2101 a bez problémů jezdila a současnému majiteli jezdí doposud. A to jsem auto jednu dobu používal jako služební tudíž zadní zástěrky neustále zametaly stopy. Tak že myslím, že ta obyčejná 2101 postačuje.
Toto jsem potřeboval slyšet :wink:

P.S. ta druhá lamela není 16ková!! ale ještě o dost větší kvalitka :wink: koupená pro můj nedodělaný cca 150ti koníkový motor. Je to sice už starší lamela, má najeto 40 000Km, ale je na ní pouze pár škrábanců, vypadá jako nová.

Napsal: pát črc 13, 2007 19:56
od Vašátor
Tak takto dnes proběhla akce "kulový blesk" :-)

Speciální poděkování Tommelovi a Maysnerovi :wink:

Lamelu jsem dal originál 2101, "nový" přítlačák, nové spojkové vypínací ložisko, převodovku 5q :D, nový kardanový kříž a taktéž nové pravé zadní prasátko + trubka - potvora začalo téct :?

Zapomněl jsem na něco? :D

Napsal: pát črc 13, 2007 19:58
od Tommel
Rád jsem pomohl, hlavní je že se práce povedla 8)

Napsal: pát črc 13, 2007 20:01
od Vašátor
jj, povedla se parádně ;-).

Ještě bych dodal, že na šroubech co drží motor a převodovku k sobě, byla oka na vytahování. Čili to ještě rozebírané nebylo .... 170 000Km :-). Odšroubovat to však šlo při troše síly v pohodě :-)

Slovo "NEJDE" neexistuje :D

Napsal: pát črc 13, 2007 20:47
od Maysner
vse jde kdyz se chce. sem rad ze jsem se mohl pomoct :D