Stránka 1 z 1
motorcek stieracov
Napsal: úte črc 10, 2007 19:03
od Marek89
vie mi niekto povedat aky je max. prud motorceka stieracov ? uvazujem o PWM regulacii motorceka.
Napsal: stř črc 11, 2007 15:00
od Marek
To se těžko určuje.
Je potřeba rozlišit proud naprázdno a proud v zátěži. Dále třeba proud v okamžiku, kdy mi stěrače přimrznou ke sklu.
Motor je jištěn pojistkou 8 Ampér - z toho bych vycházel.
Napsal: stř črc 11, 2007 17:06
od Saša
Mohu ti proud změřit ale podle mne je lepší dobrý cyklovač s pamětí než když se stěrače "loudají "po skle..Při PWM řízení vzniká na řídícím transistoru jen minimální úbytek napětí takže se věčinou ani nepoužívá chladič ,vyhoví skoro jakýkoli fet transistor.
Ještě poznámka při PWM řízení motorek má tendenci vydávat různé zvuky prostě "hraje"
Já sem po špatných skušenostech "hrál" udělal plynulou strátovou regulaci motoru větráku topení. Prostě DC zesilovač.
Napsal: stř črc 11, 2007 17:12
od Marek89
Saša píše:Mohu ti proud změřit ale podle mne je lepší dobrý ciklovač s pamětí než když se stěrače "loudají "op skle..Při PWM řízení vzniká na řídícím transistoru jen minimální úbyteknapětí takže se věčinou ani nepoužívá chladič ,vyhoví skoro jakýkoli fet transistor
porad nejaky dobry cyklovac, len nie zo Skody.
Napsal: stř črc 11, 2007 20:11
od Ivo
Já mám nachystaný cyklovač z Fiata tuším 125. Konektory pasujou akorád nevím kam umístit krabičku s tím cyklovačem na kterém je kolečko na změnu cyklů.
Napsal: stř črc 11, 2007 23:00
od Saša
Tak to ti neporadím páč nejsu designér ,ale vím že "polácký"elektrycky pasuje..
Napsal: stř črc 11, 2007 23:02
od Maysner
pokud nepouzivas puvodni umisteni repracku v palubce da se to umistit tam
Napsal: čtv črc 12, 2007 12:21
od Cory
Na mojej 05ke mam cyklovac urceny pre fiat 124,kupil som to ako stavebnicu,plosak som umiestnil pod spinaciu skrinku pod kryt a to "kolecko" som dal pod packu stieracov.Je to v pohode akurat na to treba dlhe ruky alebo mensi volant
(ja mam oboje
)
Napsal: čtv črc 12, 2007 14:45
od Patrac
na mém autě je paměťový cyklovač stavěný doma. Funguje už skoro rok. Nebejt toho že jsem odpálil šváb když se mi kously stěrače... funguje super má tři polohy stop cyklování , stálý chod. cena výroby 110kč + poštovné a balné. přišly mi hotové tišťáky a hromádka součástek. je potřeba ale upravit drobně motor. jeho zapojené. Jinak chrochtám blahem a uvažuju o jeho umístění i na zadní motorek u combíka. velikostně je poloviční co původní cyklovač takže se do krabičky vlezou dva vedle sebe.
návod jsem na to našel na netu a i když sdružení mládeže co to zasílalo už je 15 let staré tak zasílají k mému údivu dále.