Stránka 1 z 1

Napsal: pát črc 06, 2007 20:36
od Yellow01
Sorry za blbej dotaz, ale jakej je rozdíl mezi pedálem plynu u 1,7 a třeba 1,5?

Napsal: pát črc 06, 2007 23:04
od čmelák
ten i pedal je cela konzola i s pruzinou namontujes do auta ako celok ide z neho bowden a lanko

Napsal: sob črc 07, 2007 10:27
od Yellow01
A když je 1,7 předělaná na klasickej karbec, tak se používá jakej?

Napsal: sob črc 07, 2007 11:28
od Ondra 07
Yellow01 píše:A když je 1,7 předělaná na klasickej karbec, tak se používá jakej?
Myslis jako co pisou v Tumovi??? Rekl bych to takhle, kdyz ma nekdo od zacatku 1,7i nevi ani ze tam je nejaky jiny pedal, takze to neresi.Kdyz ma nekdo mechanickej vetsinou nevi ze je nejakej "bovdenak" na icku. Me ten pedal vytaci uz od te doby co mam tuhle 07, ten mechanickej vymysl je snad nehvetsi shit na lade, sovetsti inzenyri uz asi hodne spechali, protoze to je fakt shit. Nejradsi bych ho vytrhl ven a dovecera na neho dupal!!!!!! No ale zpet do reality, to jsem se moc rozvasnil. pokud je "i" predelana na karb tak je to uplne jedno jaka tam bude mechanika, ale doporucoval bych tan lanovodovy, je to krok vpred! Nejradsi bych misto bovdenu vedl ctyri draty. Elektronickej pedal od Bosch a na karbu servo, stalo by to asi litr, jednou to tak stejne tak udelam.... :)

Napsal: sob črc 07, 2007 11:34
od Yellow01
Ach tak, díky za vysvětlení :)

Napsal: pon črc 09, 2007 07:24
od dusin
Na lanovod bych se zvejškyvysral.Měl sem tu nesmyslnost v autě 2 roky a tolik,co sem se s tim navztekal....Pokud chceš,mám konverzi na lanovod do klasický řady i s karbem pro 2108.