Napsal: pát črc 06, 2007 20:36
Sorry za blbej dotaz, ale jakej je rozdíl mezi pedálem plynu u 1,7 a třeba 1,5?
Myslis jako co pisou v Tumovi??? Rekl bych to takhle, kdyz ma nekdo od zacatku 1,7i nevi ani ze tam je nejaky jiny pedal, takze to neresi.Kdyz ma nekdo mechanickej vetsinou nevi ze je nejakej "bovdenak" na icku. Me ten pedal vytaci uz od te doby co mam tuhle 07, ten mechanickej vymysl je snad nehvetsi shit na lade, sovetsti inzenyri uz asi hodne spechali, protoze to je fakt shit. Nejradsi bych ho vytrhl ven a dovecera na neho dupal!!!!!! No ale zpet do reality, to jsem se moc rozvasnil. pokud je "i" predelana na karb tak je to uplne jedno jaka tam bude mechanika, ale doporucoval bych tan lanovodovy, je to krok vpred! Nejradsi bych misto bovdenu vedl ctyri draty. Elektronickej pedal od Bosch a na karbu servo, stalo by to asi litr, jednou to tak stejne tak udelam....Yellow01 píše:A když je 1,7 předělaná na klasickej karbec, tak se používá jakej?