Stránka 1 z 2

Žere to jako tank :)

Napsal: úte čer 19, 2007 16:42
od Zdenek Cervinka
Ahoj, koupil jsem si před rokem žigulíka (Rv 1990 2107 najeto cca 50 000). Je fak jako novej , akorát že žere jako tank. Manželka s tím jezdí do práce je to sice 2 km zastavit a potom zpátky, ale 14 litrů se mi zdá moc. Jednou jsme s tím vyrazili na "delší" cestu asi 70 tam a 70 zpátky ale furt 13-14. Žigula měli dřív rodiče neměl pětku, ale jezdil tak 9-10. poraďte mi prosím kde se na tom seřizuje bohatost. Něco jsem tam našel, ale nechci to rozštelovat úplně.
Stačí napsat kterej šroub je bohatost a kterej množství směsi. A nebo jestli jsem úplně blbej a je to někde jinde:) Já znám karbec tak na škodovkách.


Díky Zdeněk

Napsal: úte čer 19, 2007 19:14
od Myso
aj si tu uz hladal? :axe:

Napsal: stř čer 20, 2007 09:14
od Marek
Hledej pomoc v předchozích příspěvcích, jistě najdeš.

Je to rozladěné, to je celé. S takovým vozem musíš jezdit dálku hluboko pod sedmi litry.

Jestli máš možnost, zúčastni se záříového LADAsrazu v Jedovnici u Blanska - poradím si s tím problémem.

Napsal: stř čer 20, 2007 15:51
od Zdenek Cervinka
Marek, nenašel jsem nic proto píšu. Respektivě nápadů na snížení spotřeby je tam dost, ale kterej šroubek je na bohatost to netuším. Když to nepůjde bohatostí zkusím plovák nebo něco jinýho. ale bohatost se mi zdá zatím nejjednodužší .

Dík zdeněk

Napsal: stř čer 20, 2007 16:06
od Myso
1 - vzduch, 2 bohatost, mas na ladaklube MRRRTEEE literatury, neverim ze by si tam nenasiel postup nastavenia zmesi :evil:

Napsal: stř čer 20, 2007 16:18
od Zdenek Cervinka
Díky postup seřízení bude asi podobnej u všech aut. Jen jsem si nebyl jistej těma šroubkama. Pokud to je jak píšeš, tak už je Bohatost od minulýho majitele dotažená "na krev". :) Tak trochu jsem doufal, že se pletu a bude to jinde :) Ještě jednou díky, jdu hledat nějaký postupy jak snížit hladinu atd.

Čau

Napsal: stř čer 20, 2007 20:01
od Majo
bohatost dotiahnuta na fest - vacsinou to robia experti, ktori nevedia ze pod sroubikom ma byt O-kruzok, ktory tesni prisavanie falosneho vzduchu. Pokial tam nie je, tazko nieco nastelujes ako ma byt...

Napsal: stř čer 20, 2007 20:11
od Zdenek Cervinka
Majo píše:bohatost dotiahnuta na fest - vacsinou to robia experti, ktori nevedia ze pod sroubikom ma byt O-kruzok, ktory tesni prisavanie falosneho vzduchu. Pokial tam nie je, tazko nieco nastelujes ako ma byt...
Díky za typ. Ráno se mrknu jestli tam vůbec ten kroužek je. Můj osobní dojem je takovej, že když ten šroubek povolím tak to je
uchlastaný a když ho dám zpátky tak to je hodně bohatý. takže možná tam fakt chýbí nebo ho nějakej ladič motorů poškodil.

Napsal: stř čer 20, 2007 20:39
od Zdenek Cervinka
for Majo .
Tak jsem to nevdržel a šel se podívat hned. Kroužek tam je a vypadá slušně. Ale i tak díky.

Napsal: stř čer 20, 2007 21:04
od Majo
neni zac, hlavne aby aj tesnil...

Napsal: čtv čer 21, 2007 07:41
od Marek
Dokud neseřídíš výšku hladiny, je seřizování bohatosti ve volnoběhu k ničemu.
V součinnosti s tím je třeba seřídit i odtrh na kontaktech a předstih.

Taky bych se zaměřil na filtr vzduchu a svíčky.

Napsal: čtv čer 21, 2007 21:15
od Zdenek Cervinka
Ja jsem to předtím nenapsal, ale to auto dobře jede, startuje, necuká, žádný kouř z výfuku.
Nové svíčky, olej, filtry. Takže zkusím tu hladinu. Mě šlo předtím jenom oto jestli to nějakej ladič přede mnou nenakrmil. Při kontrole hladiny se asi musí ten karbec vyndat co? Já jsem jenom našel, že má být vzdálenost plováku od víka 6,5 mm a krok 8mm. Doufám, že jsou ta číla správná.

tak zatím zdeněk

Napsal: pát čer 22, 2007 05:42
od Štěpán
Zdenek Cervinka píše:Ja jsem to předtím nenapsal, ale to auto dobře jede, startuje, necuká, žádný kouř z výfuku.
Nové svíčky, olej, filtry. Takže zkusím tu hladinu. Mě šlo předtím jenom oto jestli to nějakej ladič přede mnou nenakrmil. Při kontrole hladiny se asi musí ten karbec vyndat co? Já jsem jenom našel, že má být vzdálenost plováku od víka 6,5 mm a krok 8mm. Doufám, že jsou ta číla správná.

tak zatím zdeněk
Sundej filtrbox, odšroubuj 5 šroubu, která upevňujou horní díl karburátoru a odpoj teleskopické táhlo na sytič. V ruce bys měl držet ten horní díl s napojenou hadicí na palivový čerpadlo.

Práce dohromady tak na 10 - 15 min.

Napsal: ned čer 24, 2007 13:09
od Zdenek Cervinka
Štěpán Getsko píše:
Sundej filtrbox, odšroubuj 5 šroubu, která upevňujou horní díl karburátoru a odpoj teleskopické táhlo na sytič. V ruce bys měl držet ten horní díl s napojenou hadicí na palivový čerpadlo.

Práce dohromady tak na 10 - 15 min.
Jsme byli na výletě, a tak jsem na to šel až dnes. Oddělal jsem filtr, a jen tak ze zajímavost jsem za chodu ručně otevřel 2 komoru. Benzín tam nešel jako spray, ale tekl tam proudem. Nepřeháním, ani náznak nějaké mlhy. vyndal jsem trysky a našel 112 a 150. Hladina byla proklatě vysoko. Hladinu jsem snížil, ale to měření šuplerou mě přišlo jako docela hrubý odhad. :) Každopádně teďka už to neteče ale rozprašuje.

Když jsem hledal v manuálech tady na webu vzdálenost plováku od víka karb, našel jsem tuto stránku,

http://www.ladaklub.com/www/manualy/1/imagepages/56.htm

kde se v bodu 5 píše, odmontujeme všechny trysky i s podložkami. U mě žádné podložky nejsou. Pokud tam chybí jsou trysky níž než by měly být. Pokud někdo ví jestli tam skutečně mají být, tak mi to prosím napište. Pokud má někdo zkušenosti s menšími tryskami budu taky rád.

Každopádně díky Zdeněk

Napsal: ned čer 24, 2007 13:19
od Myso
a tuma bol opat na praskoch ked to pisal, pod tryskami ziadne podlozky nie su, sak si to pozri v katalogu.

hladina sa najlepsie meria specialnym pripravkom, alebo vrtaky dost pomozu ked nemas nic ine...