Stránka 1 z 2

Dotázek..cuká, chcípe!

Napsal: pon kvě 21, 2007 06:43
od Víťa
Doufám, že se najde někdo, kdo poradí... Mám problém, když jedu do kopce třeba na čtyřku, tak ikdyž má ještě síly dost, tak cuká, stačí jet do mírného, ne prudkého...něco s karbecem nebo co to může být?Na co se mám zaměřit? Další věc která mě udivuje, když dojedu třeba do Bauhausu a vrátím se, tak motor schladne tak max o 5-10 stupňů, ale chcípe, takže ho musím podpořit sitičem ( což mi připadne u motoru zahřátého na 80st na prd. I se sitičem to moc nechce, ale jak se to dostane na těch 90 tak je to ok. Díky za rady..

Napsal: pon kvě 21, 2007 08:31
od janci
Mohol by to byt zle nastaveny plavak v karburatore. podla mna.

Napsal: pon kvě 21, 2007 09:14
od Little Red Riding Hood
napsal bych chudá směs, nebo přechodová triska či ten plovák, ale začalo to z ničeho nic ne??:. nerypal si to toho ne??.. takže se tam bud muselo něco přicpat (nejspíš hlavní palivová triska??) a nebo se ti něco povolili a přisává si to vzduch??...


ted mě napadá, čuchni k oleji, jestli tam nemáš benzín, čili prasklá membrána palivového čerpadla.. ale to je vážně jen takovej napad.. můj starej motor měl takovou anomálii (pumpa byla děravá) a auto vůbec netáhlo, dusilo se, chcipalo, nedrželo volnoběh (právě když bylo teplé, tak se s ním vůbec nedalo bavit..)... fuj...

Napsal: pon kvě 21, 2007 09:27
od Víťa
Ono hlavně to dělá, když jedu do kopce a chcu přidat plyn, tak to začne pokuckávat, včera mi to udělalo na mírném stoupání na dálnci z Brna na Olomouc u vozovny, tak to třikrát pokucklo.Nevrtal sem se v tom, abych odpověděl na otázku.

Napsal: pon kvě 21, 2007 11:35
od Vašátor
A při jakých otáčkách? Nebudeš mít zle nastavený předstih? Toto může být čímkoli. Zapalovací soustava, svíčky, karbec, předstih. .... nejlépe skontrolovat vše a rovnou i vše seřídit, ať máš jistotu.

Napsal: pon kvě 21, 2007 12:50
od Víťa
No řekl bych 3,5 tis a výš...a do kopce

Napsal: pon kvě 21, 2007 13:57
od Pool
Mně se jednou stalo toto, s OZONem: podtočenej motor (2500-3000 ot/min), najížděl jsem prudký kopec a dal jsem plnej plyn na trojku. Otáčky stoupaly hodně pomalu, nebo spíš vůbec, protože to byl fakt stoupák. Takhle jsem to "dusil" asi 20 sekund, otáčky max. 3000, potom to začalo cukat, až motor chcípnul. Od té doby jsem si dával pozor, abych měl do kopce alespoň 3500 a víc. Když je to nad krouťákem, tak plnej plyn nebyl nikdy problém... Ale nízký otáčky a plnej plyn do zátěže (do kopce), mýmu autu nedělaly dobře. Nemůže to mít něco společného? A vůbec netuším, jestli to dělají všechny VAZy, nebo jenom specielně můj.

Napsal: pon kvě 21, 2007 14:02
od Víťa
To ne, před tím sem to vyjel normálně, navíc sem byl rozjetej setrvačností z protějšího ( ikdyž bych neměl) --Ledce--, po tstaré z Poho do Brna.V podstatě to není kopec, že by se měl zakuckávat, ale na té dálnici sem jel dýl tak stovkou do mírného stoupání, normální zvuk motoru, normálně to táhlo, třikrát to pocukalo a jelo to dál, nohu z plynu sem nedával, držel sem ji stejně...

Napsal: pon kvě 21, 2007 14:15
od Cory
Ked som mal nastaveny maly predstih (pod 5°),tak mi to do kopca pri plnom plyne a pod krutakom zacalo pokuckavat.Ked som trochu pustil nohu z plynu,tak prestalo.

Napsal: pon kvě 21, 2007 14:28
od Víťa
OK, mrknu se na ten předstih, kéž by to byla taková blbost....ale je to možný, před tím to nedělalo, tak je možný, že se to kolečko pohlo...mrknu na to.Vyměním svíčky, to stejně chcu udělat, filtr, někdo hodný mi seřídí motor a bude to nadsuper! :D

Napsal: pon kvě 21, 2007 18:44
od Pisty
Mne robilo toto iste. Vymenil som afto 8)
Ale zase to nebolo take strasne - sviecky, kable, viecko rozdelovaca, ocistit kontakt a bol klud. Potom sa to uz nikdy nezopakovalo. :wav:

Napsal: úte kvě 22, 2007 12:46
od Víťa
Ve čtvrtek budu mít na vsi vzácnou návštěvu, dojede se mi na to podívat Drobek, tak si troufám říct, že problém je předem vyřešen....kua, dřív sem si vše dělal sám, hold 4 roky sou 4 roky..... :oops: :roll: :D

Napsal: úte kvě 22, 2007 14:44
od Štěpán
Mně dělalo něco podobnýho před měsícem na samaře. Jel jsem 120 z Prahy a po 20km mi to začalo z ničeho nic cukat. Ubral jsem plyn a přestalo to. Jakmile jsem ale zase přidal, tak to zase cukalo. Problem byl nakonec v tom, že špatně těsnil zpětný ventil v palivovým čerpadle, takže to nezásobovalo benzínem karbec tak, jak by mělo. Taky se tahle anomálie projevovala tím, že vypnutej a teplej motor když se po 10 min nastartoval, tak pa minutě chcípnul. Vůbec nebyl benzín v karbeci. Musel jsem ho ručně dopumpovat. Zkus se taky podívát na pumpičku!!! Třeba to může dělat ona?!

Napsal: ned kvě 27, 2007 19:54
od Stanley__001x
Můj typ je na předstih a to moc malý, motor by měl jít snadno do otáček ale ve vyšších už moc ne zátah v kopci taky by neměl být nic moc a cukalo by to, s velkým předstihem nechce do otáček ale jakmile se trochu roztočí tak nemá strop :evil: dokaď neuletí vahadýlka :oops: tak si vyber co to dělá...

Napsal: úte čer 12, 2007 20:01
od Puhi
:evil: