Stránka 1 z 2

Tlumiče

Napsal: úte kvě 15, 2007 15:11
od popest
Dobrý den.
Chci se zeptat, zda tlumiče staré 10 let, ale nepoužívané budou stále funkční?
Děkuji.

Napsal: úte kvě 15, 2007 15:16
od Drobek81
nejake tlumice co mam doma nove sou taky z dob rozkvetu narodniho hospodarstvi a nic jim neni...neboj se, klidne je hod na auto, zkus tlumic vytahnout a zatlacit...musi klast odpor(smerem ven vetsi)

Re: Tlumiče

Napsal: úte kvě 15, 2007 15:16
od Luděk Musil
popest píše:Dobrý den.
Chci se zeptat, zda tlumiče staré 10 let, ale nepoužívané budou stále funkční?
Děkuji.
Obávám se, že na tuto otázku Ti nikdo neodpoví. Já osobně si odpovědět netroufám. Funkční ty tlumiče možná budou. Avšak další neznámou je jak moc (účinnost) a jak dlouho (to vydrží). L.
PS: a pokud se zjeví odpovědi různého charakteru ........ bude to svědčit o různých zkušenostech.

Napsal: úte kvě 15, 2007 15:26
od Drobek81
Luděk Musil píše:Obávám se, že na tuto otázku Ti nikdo neodpoví. Já osobně si odpovědět netroufám. Funkční ty tlumiče možná budou. Avšak další neznámou je jak moc (účinnost) a jak dlouho (to vydrží). L.
PS: a pokud se zjeví odpovědi různého charakteru ........ bude to svědčit o různých zkušenostech.
njn, ale pokud to neskladuje nekde ve sklepe kde je vlhko, nic jim nebude...proste bych je nahodil a je po ptakach...

Napsal: úte kvě 15, 2007 15:40
od Marek
Za zkoušku nic nedáš. Jejich případná demontáž a hod daleký do kopřiv je časově nenáročný úkon.
Nebo je vylej a naplň novou kapalinou, jestli chceš mít jistotu.

Já používám Esso Fork oil SAE 15W/30, vpředu 0,11 l a vzadu 0,19 l.

Napsal: stř kvě 16, 2007 13:38
od Little Red Riding Hood
prosim jak se pozná rodělavatelnej tlumič a jak se vlastně rozdělá??.. to horní víko se musí vyšroubovat??.. jsou v něm 4 dirky.. vzít na to podobnej klíč jako na flexu(uhlovou brusku)??..

Napsal: stř kvě 16, 2007 13:44
od Marek
Little Red Riding Hood píše:prosim jak se pozná rodělavatelnej tlumič a jak se vlastně rozdělá??.. to horní víko se musí vyšroubovat??.. jsou v něm 4 dirky.. vzít na to podobnej klíč jako na flexu(uhlovou brusku)??..
Ano, klidně to použij. Ale myslím, že to nepůjde, já jsem ho zničil. Musel jsem vzít křížový sekáč a pomalu poklepávat a pootáčet zátkou. Je dotažená do O-kroužku a drží to jako prase. Ale potom už to jde rukou.

Napsal: stř kvě 16, 2007 13:45
od Little Red Riding Hood
závit je klasickej, není opačný ??.

Napsal: stř kvě 16, 2007 13:47
od Marek
Klasika.....

Napsal: úte říj 16, 2007 20:33
od Wejra
jak poznám že mám tlumiče dead?

Napsal: úte říj 16, 2007 20:44
od Cory
Jeden z priznakov je aj to, ze ti auto pri vyssich rychlostiach "plave".

Napsal: úte říj 16, 2007 21:05
od Vašátor
Wejra píše:jak poznám že mám tlumiče dead?
Když houpneš na auto, auto se musí plynule vrátit do původní polohy. Nesmí se vícekrát zhoupnout.

Napsal: úte říj 16, 2007 22:11
od Wejra
no ono po 120tis budou stejně asi mrtvý co

Napsal: úte říj 16, 2007 22:26
od Vašátor
Wejra píše:no ono po 120tis budou stejně asi mrtvý co
Nemusí.
Můj Ladátor měl najeto 150 000Km s původníma a v pohodě.
Bratránkova 21061 má najeto 110 000Km taky s původníma a v poho
Moje nynější Oranžáda má 170 000Km, jestli je někdo měnil nevím, jeden zadní lehce bouchá, jinak pracují OK.

Napsal: úte říj 16, 2007 22:30
od Maysner
zalezi na stylu jizdy predchozich majitelu. ja mam po 130tkm predni hyn. zadni ok