Stránka 1 z 2

Olej do převodovky

Napsal: ned dub 22, 2007 17:17
od Will
teče mi olej z převodovky - zřejmě gufero na straně kardanu - tá se to alespoň částečně omezit použitím viskoznějšího oleje?

Napsal: ned dub 22, 2007 20:08
od Michal Pokorný
dá se to podstatně omezit výměnou toho gufera :P

Napsal: ned dub 22, 2007 20:18
od Křečík Barbuška
Michal Pokorný píše:dá se to podstatně omezit výměnou toho gufera :P
Jistě, ale ne každý má masochystické sklony, ale nic jiného asi nepomůže.

Napsal: ned dub 22, 2007 20:22
od Michal Pokorný
hlavně zjistit jestli to opravdu teče tím guferem, mě osobně když unikal olej z převodovky tak vždy skrz náhon tachometru

Napsal: ned dub 22, 2007 20:25
od Trevor
to zadne gufero mas do hodiny vymene a to aj ked je prevodovka na aute

Napsal: ned dub 22, 2007 20:25
od Will
Michal Pokorný píše:dá se to podstatně omezit výměnou toho gufera :P
problém je, že ta převodovka je dost zas...á a mě se na ní nechce moc šahat :twisted:

né vážně, vyndavat skříň kvůli guferu se mi moc nechce. S tím olejem, mě to napadlo kvůli tomu, že se starým olejem (těžko říct co to bylo) to neteklo. Stejný poblém mám s převodkou řízení, co jsem vyměnil olej, tak mírně propuští.

Napsal: ned dub 22, 2007 20:27
od Will
Trevor píše:to zadne gufero mas do hodiny vymene a to aj ked je prevodovka na aute
fakt? měl jsem obavy se stahováním toho bazmeku ke kardanu

Napsal: ned dub 22, 2007 20:34
od Křečík Barbuška
Will píše:
Trevor píše:to zadne gufero mas do hodiny vymene a to aj ked je prevodovka na aute
fakt? měl jsem obavy se stahováním toho bazmeku ke kardanu
Jestli máš na mysli hardy spojku, tak obavy neměj, jde to celkem pohodlně i bez té věci na stažení co doporučuje Tůma. Já měl akorát potíž povolit matici na výstupní hřídeli co drží tu hvězdici, nicméněž to byla myslím výjimka nebo spíše má neschopnost. Každopádně to bude chtít hodně místa pod autem, ale asi moc velká zábava to nebude. Já zničil při nasazování dvě gufera a pak jsem raději dekl hodil do kabele a zanesl ke zručnému odborníkovi, dělat to navíc pod autem, tak bych asi zešílel :lol: .

Napsal: ned dub 22, 2007 20:39
od Michal Pokorný
Teda jak to tu tak čtu tak moje bývalá 2101 byla zázračné auto. Všechny práce co se tu popisují jako problémové (třeba právě toto nebo sundání páky z převodovky řízení) jsem měl hotové za chvíli a bez problémů :toothy8:

Napsal: ned dub 22, 2007 21:05
od Křečík Barbuška
Třeba je to rukama :lol: .

Napsal: pon dub 23, 2007 09:49
od Marek
Gufero vyměnit !!!

Nic jiného nepomůže.

Výměna je práce na hodinku (možná ani ne, jde o přístup) a převodovka zůstává na autě. Investice cca 30 Kč.


P.S. Buď rád, že neteče olej guferem na opačné straně :-).

Napsal: pon dub 23, 2007 11:15
od Myso
hmm, ked das dole hardynu tak ta ceka ten kriz co je na prevodovke... a ten drzi tak ze je za nim nalisovvany taky bazmek-kruzok, a hned za nim je segerka... segerku sundat problem neni, ale ten nalisovany kruzok treba stiahnut...

a u 5kvaltu sa celkom dobre vyberie smerom hore saltpaka aj s kulisou, kdezto na 4kvalte to ide pekne na p..u vyvliekat, cele aj so zadnym deklom... no ludia ste frajeri robit to za hodku na aute a este poniektori aj s jednou rukou v riti...

ja by somm radsej tu prevodovku vytiahol, neni to az tolko roboty ak sa da rozpojit vyfuk...

Napsal: pon dub 23, 2007 13:42
od Majo
vytiahnut prevodovku je bez jamy praca na cely den - pol dna sa na to chystas, potom ju za hodku vyberies a zvysok dna odpocivas a nadavas kto ju bude davat naspat :mrgreen:

radsej by som to robil na zamontovanej veru, kulisu by som ani nevyberal ani v interieri nic nerozoberal :roll:
proste dole kardan, hardyspojku a zvysne chrunoviny, vypacit gufero, nalisovat druhe a spatne zlozit. S nadavkami, breptanim a tromi pivami za tri hodiny :lol:

Napsal: pon dub 23, 2007 14:00
od Trevor
Ale ved na vymenu zadneho gufera netreba davat dole posledny diel prevodovky

Napsal: pon dub 23, 2007 15:09
od Marek
Majo píše:vytiahnut prevodovku je bez jamy praca na cely den - pol dna sa na to chystas, potom ju za hodku vyberies a zvysok dna odpocivas a nadavas kto ju bude davat naspat :mrgreen:

radsej by som to robil na zamontovanej veru, kulisu by som ani nevyberal ani v interieri nic nerozoberal :roll:
proste dole kardan, hardyspojku a zvysne chrunoviny, vypacit gufero, nalisovat druhe a spatne zlozit. S nadavkami, breptanim a tromi pivami za tri hodiny :lol:
Naprostý souhlas !!!