Stránka 1 z 7
Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...
Napsal: ned dub 15, 2007 11:10
od Pája
Rozdíl mezi bloky 1500 a 1700:
Máte to prosím někdo okoukané, jaký je mezi těmito bloky rozdíl? Dík za postřehy...
Napsal: pon dub 16, 2007 10:39
od Myso
no podme na to vazne lebo nas paja nebude mat rad, niekto vzdy vypraval nieco o tom ze 1700 ma nejake ine kanaly chladiace, ale nikdy som to nevidel, a ked je rovnaka hlava tak si neviem predstavit ako by to mohlo byt...
Napsal: pon dub 16, 2007 10:43
od Wolf
Myso píše:no podme na to vazne lebo nas paja nebude mat rad, niekto vzdy vypraval nieco o tom ze 1700 ma nejake ine kanaly chladiace, ale nikdy som to nevidel, a ked je rovnaka hlava tak si neviem predstavit ako by to mohlo byt...
Mas pravdu, ani ja nevim, jak by to v kombinaci s hlavou udelali, nicmene je pravda, ze 1700-ctka se hreje ze vsech zigulu, co jsem mel, nejmin.
Napsal: pon dub 16, 2007 10:44
od Myso
no to ta moja sa hreje hodne

Napsal: pon dub 16, 2007 10:48
od Leguáán
U bloku 1700 soudruzi posílili stěnu výlce.
Do bloku 1500 lze vyvrtat 17ku tušim 82mm, ale v některých místech zbyde stěna jen něco okolo 1 mm, takže se postupně válece nafouknou a začne to žrát olej.
Do 17ky lze udělat díry 84 mm a stále zbyde stěna přibližně 3 mm - tuto variantu mam zatim jenom oměřenou necham to vyvrtat až podle pístů (zatim mam jenom výkovky) a to bude nejdřív na podzim
Napsal: pon dub 16, 2007 10:50
od Wolf
Mne se stale drzi na kraji zeleneho pole a pokud nejedu do Prahy postat si na semaforech

, tak se odtud smerem nahoru nehne. U drivejsich jsem ale mel bezne rucick teplomeru pri jizde sice v prvni puli, ale skoro uprostred.
Napsal: pon dub 16, 2007 14:27
od Pája
Leguáán píše:U bloku 1700 soudruzi posílili stěnu výlce.
Do bloku 1500 lze vyvrtat 17ku tušim 82mm, ale v některých místech zbyde stěna jen něco okolo 1 mm, takže se postupně válece nafouknou a začne to žrát olej.
Do 17ky lze udělat díry 84 mm a stále zbyde stěna přibližně 3 mm - tuto variantu mam zatim jenom oměřenou necham to vyvrtat až podle pístů (zatim mam jenom výkovky) a to bude nejdřív na podzim
A to si zjistil jak? Rozříznuls blok vejpůl?
Napsal: pon dub 16, 2007 15:38
od Luděk Musil
Little Red Riding Hood píše:hele vrtat 1500 na 82.. není to nahodou až do vody??:
Si to spočítej: stěna válce 5 mm, vrtání 76, převrtáš na 82...... to znamená, že na stěně válce ubereš 3 mm - takže stěna válce bude mít ještě pořád tloušťku 2 mm. Ale jak správně podotýká Leguán - v některých místech se to bude blížit 1 mm.
L.
Napsal: úte dub 17, 2007 06:07
od Pája
Teoreticky to je vypočítáno v pořádku Luďku, ale jak si to zjistil, že má stěna zrovna 5mm?
Napsal: úte dub 17, 2007 10:34
od Luděk Musil
Pája píše:Teoreticky to je vypočítáno v pořádku Luďku, ale jak si to zjistil, že má stěna zrovna 5mm?
Já ten blok (2103) neřezal ........... ale montér Kolja ano

(právě kvůli zjištění tloušťky stěny). L.
Napsal: pát dub 20, 2007 06:09
od Pája
Takže jaký je výsledek tohoto tématu? 1500 lze bez problémů vrtat na 1600, 1600 na 1700 a 1700 na 1800? Je to tak správně?
Napsal: pát dub 20, 2007 09:57
od Leguáán
podle mě je pro 1500 a 1600 stejný odlitek - ale nevim jetli je na originál bloku 1600 taky nálitek BA3 2103 (kdyžtak ať mě nekdo z majitelů 2106 opraví) a lze do něj krajně vyvrtat i 1700 (82 x 80) ale rapidně to zkráti jeho životnost
blok 2121 má určitě silnější stěnu válců než 2103 takže by se do něj mělo vejít 84 - vznikne 1800 (přibližně 1770)
a ještě by mě zajímalo jak je to s blokem 2131 jestli je to jen převrtaná 2121 a nebo ještě další odlitek?
http://www.tuning.cz/ladaauto/2131.html
pro klid duše ještě jednou o víkendu naměřim a nafotim rozdíl mezi převrtanou 1500 a sériovou 1700
Napsal: pát dub 20, 2007 13:53
od Majo
2103 a 2106 su rozdielne bloky a kazdy ma aj vlastny naliatok.
76 ide bezpecne prevrtat na 79
79 udajne na 82
82 by mal ist na 85, ale viac ako 84 sa velmi nevrta
a 2131 je blok 21214 s rovnakym vrtanim 82, akurat to ma vyssiu kluku(84mm)...
Napsal: úte dub 24, 2007 09:23
od Leguáán
Aha tak to sem nevěděl, a prosimtě jaký je ten nálitek na 16ce?
Napsal: úte dub 24, 2007 13:08
od Nemo
Takový: