Stránka 1 z 3
Emise
Napsal: pon kvě 09, 2005 08:32
od capodrak
Tak sem byl na Emisích a neprošel sem kuli 2x věčí mu obsahu CO poraďte co stím ? jetli vyměnit karburátor nebo stačí vzduchovej filtr
Pomohl by karburátor z 13ky ? s podtalkovím spínašme volnoběhu
Napsal: pon kvě 09, 2005 09:09
od Wolf
Vzduchovy fitr na emise vymen v kazdym pripade. Jinak neni potreba menit karburator, staci to seridit, jeste jsem neslysel, ze by nektery karburator LADY nesel seridit na emise, obvykle s velkou reztervou vyhovuje (vzhledem k veku). W.
Napsal: pon kvě 09, 2005 10:12
od Pato
Ak by bol velky problem stiahni bohatost - staci ze sa to bude plazit, a po emiske to daj nazad

Napsal: pon kvě 09, 2005 11:34
od capodrak
Pato píše:Ak by bol velky problem stiahni bohatost - staci ze sa to bude plazit, a po emiske to daj nazad

To am ten dotičnej technek šteloval
Moch by na to mít vliv vzduchovej filtr ?
Napsal: pon kvě 09, 2005 11:44
od Wolf
capodrak píše:Moch by na to mít vliv vzduchovej filtr ?
Urcite a velikej. Laicky receno, je to jako spojita nadoba, motor si vezme urcite mnozstvi vzduchu a urcite mnozstvi paliva. Pokud se mu neceho nedostava (treba tim, ze filtr vzduchu je ucpany), snazi si to kompenzovat tim, co je dostupne. Bohuzel to neni k dobru veci. Ale mozna by nebylo marne i profouknout vsechny kanaly karburatoru a jeho procisteni. W.
Napsal: pon kvě 09, 2005 11:47
od capodrak
Wolf píše:capodrak píše:Moch by na to mít vliv vzduchovej filtr ?
Urcite a velikej. Laicky receno, je to jako spojita nadoba, motor si vezme urcite mnozstvi vzduchu a urcite mnozstvi paliva. Pokud se mu neceho nedostava (treba tim, ze filtr vzduchu je ucpany), snazi si to kompenzovat tim, co je dostupne. Bohuzel to neni k dobru veci. Ale mozna by nebylo marne i profouknout vsechny kanaly karburatoru a jeho procisteni. W.
Karburátor sem šteloval nedávno (vyměna trisek atd)
Napsal: pon kvě 09, 2005 16:47
od Števo
ja by som typoval tiez na vzduchovy filter. Zmes je ochudobnena o vzduch. Tym padom je tam viac benzinu. Pricom je zvysenie emisii. Ak je karbec dobre nastaveny.
Napsal: pon kvě 09, 2005 17:17
od čmelák
s CO som mal problem aj ja motor isel ako hodinky super spotreba parada ale CO sa nedalo nastavit lebo mi kokot mechanik na EK dojebal srob s velkym srobovakom piciak jeden ale uz je to OK
myslim ze to trochu stiahnes a na EK dojdes

Napsal: pon kvě 09, 2005 17:38
od capodrak
diky za rady skusím snad všechno aby to jelo
Napsal: pon kvě 09, 2005 20:48
od Majo
ja som to robil na emisnej tak, ze som pristavil auto ku kontrole, chlapik pozapajal pristroje, strcil sondu do vyfuku a povedal, nech ho necham nastartovane a siel kamsi dozadu. Tak som kukol na pristroje, vytiahol sroubovak a pekne nastavil hodnoty CO na 0,9, ostatne vysli tiez dobre. Chlapik prisiel, hodil okom na cisla, zahlasil dobre a sli sme uz len vyplnit papiere.
Ovsem niekedy sa to nastavit nemusi dat, napr. ak motor zere vela oleja a pod.
Napsal: pon kvě 09, 2005 20:57
od dmatej
Mě to žralo 1l oleje na tisíc a emisema jsem prošel OK

. A legálně!!! Mám i výpis.
....Jo, já už vím, ono to asi žralo olej jen při větší zátěži.... to bude tim.
Napsal: pon kvě 09, 2005 21:41
od Marek
Pánové - nejdůležitější a naprosto samozřejmou věcí při seřizování emisí je odpojení hadice odvětrávání klikové skříně !!!
Jde o to, že olej sám o sobě je sorbent, absorbuje a rozpouští v sobě spoustu věcí - tedy je-li starší, obsahuje rozličné chemické látky (kyseliny, soli, výpary z benzinu, vodní páry, a jiné), které se odpařují a tím velmi zásadně ovlivňují složení směsi. Vsadím se, že když na emise přijedeš s odpojenou hadicí odvětrání klikové skříně, projdeš s bohatou rezervou!!!
Ovšem odpojit hadici odvětrání, to by měl udělat mechanik při vlastním měření, je to součást měřicího postupu (jsem "emisák", můžete mi věřit).
Napsal: pon kvě 09, 2005 22:01
od Števo
Super aspon budem vediet do buducna. Lebo u nas to robia tak, ze tam smaria sondu a hotovo.

Napsal: pon kvě 09, 2005 22:04
od Marek
Čím je starší olej v motoru, tím víc "bordelu" obsahuje a vypařuje do prostoru airboxu, kde to nasává karburátor. Pak není problém naměřit i pětinásobné hodnoty nad limit!!! Potom mechanik karburátor uškrtí a vám mašiny nejedou a nestartujou a žerou a jste z toho nasraní a ................................. A přitom stačí tak málo

Napsal: stř kvě 11, 2005 14:34
od capodrak
Marek píše:Čím je starší olej v motoru, tím víc "bordelu" obsahuje a vypařuje do prostoru airboxu, kde to nasává karburátor. Pak není problém naměřit i pětinásobné hodnoty nad limit!!! Potom mechanik karburátor uškrtí a vám mašiny nejedou a nestartujou a žerou a jste z toho nasraní a ................................. A přitom stačí tak málo

No tak to budu muset koupit volej měl sem ho měnit už před 600Km
Kolik stojí litr voleja do žigula ?
Jak mam odpjit hadici ? když tam mám přímej přívod odvětrávání z kliky ?