Stránka 1 z 3

Sportovní vzduchový filtr

Napsal: pon dub 02, 2007 20:00
od krtek
Má někdo na ladě takovýto filtr jestli ano tak jak fo má te vyřešený popřípadě jestli můžete dát foto
Děkuji

Napsal: pon dub 02, 2007 21:51
od Pool
Já míval na ladě GREEN stejných rozměrů jako originál filtr a k tomu ořezaný box, ale myslím že lepší by byl kónus natažený někde bokem, kde je dobrý přívod chladného vzduchu. Ono si to takhle sálo teplý vzduch z výfukových svodů, hlavně při delším stání (v kolonách) a stalo se mi párkrát, že přestával jít volnoběh, až se to zachlastalo a nešlo natočit.

Napsal: úte dub 03, 2007 21:09
od Křečík Barbuška
U mě GREEN v kombinaci s celoořezem funguje v pohodě i na volnoběhu. Nárůst výkonu tam nějaký je i když myslím, že jde z větší části o placebo efekt. Při ořezaném sání je trošku nevýhodou větší hlučnost (sykot) a špinivost.

Napsal: stř dub 04, 2007 05:46
od Pája
To syčení je na tom uplně to nejlepší!!!

Napsal: stř dub 04, 2007 06:35
od Wolf
Pája píše:To syčení je na tom uplně to nejlepší!!!
:) No, mne by to rozcilovalo, asi bych stale utahoval "povoleny" karburator :D . Ale bez legrace, rozcilovala mne i prasklinka na gumove hadici sani Barci. Ale jiz jsem ji nasel, i kdyz byla mrska schovana v ohybu (harmonice). W.

Napsal: stř dub 04, 2007 06:49
od JmJ
Pája píše:To syčení je na tom uplně to nejlepší!!!
jo jo, zigul ma pak na volnobeh zvuk jako Interceptor V8 z filmu Mad Max :lol:

Napsal: stř dub 04, 2007 08:01
od Little Red Riding Hood
je to normální že u ozona sičí děsně ten volnoběžnej ventil ovládanej podtlakem??. (dofám že sem se vymačkl)

Napsal: stř dub 04, 2007 08:21
od JmJ
Little Red Riding Hood píše:je to normální že u ozona sičí děsně ten volnoběžnej ventil ovládanej podtlakem??. (dofám že sem se vymačkl)
jo jo, nevim jak to ma weber, ale ozon, pokud shodis filtrbox, tak na volnobeh fest syci. jak sem psal vys, je to ten sam zvuk, co vydava Ford Falcon V8 8)

Napsal: stř dub 04, 2007 08:53
od Luděk Ondrůch
Little Red Riding Hood píše:je to normální že u ozona sičí děsně ten volnoběžnej ventil ovládanej podtlakem??. (dofám že sem se vymačkl)
Není, přisává si někde vzduch.

Napsal: stř dub 04, 2007 13:53
od Little Red Riding Hood
hmm.. když ucpu tu podtlakovou hadici co vede k němu (tomu ventilu), tak to přestane, ale logicky spadnou otáčky a volnoběh je out... nicméně dělá to i novej ventil.. asi tam dám místo podtlaku pružinku a udělám to natvrdo...

tak se chlapy ale domluvte.. :P

Napsal: stř dub 04, 2007 15:15
od JmJ
Little Red Riding Hood píše:hmm.. když ucpu tu podtlakovou hadici co vede k němu (tomu ventilu), tak to přestane, ale logicky spadnou otáčky a volnoběh je out... nicméně dělá to i novej ventil.. asi tam dám místo podtlaku pružinku a udělám to natvrdo...

tak se chlapy ale domluvte.. :P
tak jestli jde kvileni vylozene z toho ventilu, tak to by nemelo :-)

normalne zdechni motor a potahni usty vzduch smerem od karburatoru tou hadickou, co vede od pneuventilu do krburatoru. nesmi tama jit sat vzduch. pokud jde, pak netesni nebo je poskozena membranka, co je v ekonomizeru, nebo je spatna hadicka :-)

tou soustavou musi jit vzduch smerem OD ekonomizeru pres pneuventil DO sani motoru. ale opacne ne. na strane ekonomizeru to nesmi propoustet vzduch. pri volnobehu nebo jen zapnutem zapalovani a stojicm motoru, musi tesnit soustava: hadicka mezi sanim a pneuventilem+pneuventil+hadicka mezi pneuventil a ekonomizer+ekonomizer. pricemz ve stejny okamzik musi byt pruchozi soustava obou hadicek+pneuventil.

Napsal: stř dub 04, 2007 18:55
od Little Red Riding Hood
JmJ píše:normalne zdechni motor a potahni usty vzduch smerem od karburatoru tou hadickou, co vede od pneuventilu do krburatoru. nesmi tama jit sat vzduch. pokud jde, pak netesni nebo je poskozena membranka, co je v ekonomizeru, nebo je spatna hadicka :-)
psal sem přece že je novej... dechovou zkoušku už sem na něm zkoušel.. :lol: :lol:
JmJ píše: tou soustavou musi jit vzduch smerem OD ekonomizeru pres pneuventil DO sani motoru. ale opacne ne. na strane ekonomizeru to nesmi propoustet vzduch. pri volnobehu nebo jen zapnutem zapalovani a stojicm motoru, musi tesnit soustava: hadicka mezi sanim a pneuventilem+pneuventil+hadicka mezi pneuventil a ekonomizer+ekonomizer. pricemz ve stejny okamzik musi byt pruchozi soustava obou hadicek+pneuventil.
tak ještě abych tam dával takovíhle hovadiny.. :ANAL: mam zapojenej ventil přimo na sání.. :mrgreen:

Napsal: stř dub 04, 2007 19:19
od JmJ
JmJ píše: tou soustavou musi jit vzduch smerem OD ekonomizeru pres pneuventil DO sani motoru. ale opacne ne. na strane ekonomizeru to nesmi propoustet vzduch. pri volnobehu nebo jen zapnutem zapalovani a stojicm motoru, musi tesnit soustava: hadicka mezi sanim a pneuventilem+pneuventil+hadicka mezi pneuventil a ekonomizer+ekonomizer. pricemz ve stejny okamzik musi byt pruchozi soustava obou hadicek+pneuventil.
tak ještě abych tam dával takovíhle hovadiny.. :ANAL: mam zapojenej ventil přimo na sání.. :mrgreen:[/quote]

no ventil je vzdy primo na sani :-) myslis spis ekonomizer, ne? tedy pneuventil tam nemas, da?

tak proc tam mas ten ekonomize? :roll: :wink:

Napsal: stř dub 04, 2007 19:28
od Křečík Barbuška
Psané slovo někdy evidentně nestačí.

Napsal: pát srp 07, 2009 16:28
od O@F
Dobrý den,někde nemůžu sehnat vzduchový sportovní filt nevíte kde by se dal koupit?
a neptejte se proč! :D