Stránka 1 z 3
Zvětšeni středove diry na kole
Napsal: stř bře 14, 2007 21:34
od ARMAN
umite to někdo? nebo mate někdo kontakt na někoho kdo to umi v praze? jde jen o 1mm(z 57 udělat 57.1) ale chci aby to bylo udělano symetricky ne vrtačkou nebo pilnikem
a za nějaky křesťansky peniz?
napište kdyžtak SZ nebo přimo sem
Napsal: stř bře 14, 2007 22:06
od Maysner
z 57 na 57.1 je o desetinu mm nebo se nejak pletu?
Napsal: stř bře 14, 2007 22:26
od ARMAN
jj sorry jsem se splet
když jsem kolo chtěl nandat tak to vypadalo že to pujde ale jak jsem se s tim nesral nešlo to nandat
0,1 a to děla takove problemy? zkoušel jsem 2 kola a nešly dat, plechač zas tam vlit hned
edit: zkusim se podivat jestli to neni nějaky zadělany bordelem(což by nemělo byt) ja toho nadělam s 0,1mm
Napsal: čtv bře 15, 2007 00:20
od Krwel
Zkusil bych nejdriv vzit naboj smirkem. Ale pokud by jsi chtel, tak kousek od uhrinevse je jeden strejda, kterej tyhle veci dela.
Napsal: čtv bře 15, 2007 15:39
od Majo
ja som zvacsoval 57 na 58,4 a to vrtackou symetricky
Napsal: pát bře 16, 2007 17:22
od Jiri
už jsem to psal.. s cistym svedomim pilnik...i kdybyc to uplne vyosil tak excentricita 1mm je hodnota kterou maji i nove (levne) gumy
pri trose usili se da dostat na hodnotu pod 0,2mm i pilnikem
a tady je neco ze servisniho navodu na F127
http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... apravy.htm
obvodová házivost disku nesmi byt vetsi nez 2mm
pokud ches setrit investuj do velkeho pilniku. pokud to chces mit extra presne tak investuj nejdrive do srovnani rafku a pak do vyvrtani diry na soustruhu (dle meho to za to nestoji ) vysledkem bude presna dira na nepresnem rafku u auta kde ne na nejaky ten mm nehledi
Napsal: pát bře 16, 2007 23:18
od ARMAN
diky chlapy
pokusim se to opatrně obrousit kulatym pilnikem krouživym pohybem
Napsal: sob bře 17, 2007 15:01
od radek mb
přesně,já si taky musel na svejch kolech pomoci z 58,1 na 58,6 mm a pár tahů pilníkem to zpravilo
Napsal: pon bře 19, 2007 20:28
od Cory
A co takto dat do vrtacky brusiaci špak?
Napsal: úte bře 20, 2007 11:58
od Hnojar
Nevím jestli jsem blbej ale nechápu proč řešíte házení disku v souvislosti se středovou dírou......disk se přece nevystředí nasazením "díry" disku na náboj ale utažením kolových šroubů, které mají kuželový tvar v místě kde se dotýkají disků.......
Napsal: úte bře 20, 2007 17:06
od Jiri
Hnojar píše:Nevím jestli jsem blbej ale nechápu proč řešíte házení disku v souvislosti se středovou dírou......disk se přece nevystředí nasazením "díry" disku na náboj ale utažením kolových šroubů, které mají kuželový tvar v místě kde se dotýkají disků.......
Bejvavalo
disk se dnes nasazuje klibrovanou středovou dírou na kalibrovaný trn - je to přessnější
Napsal: úte bře 20, 2007 17:36
od Hnojar
Jiří: Takže si znovu gratuluju k tomu že mám auto s koncepcí 40 let starou
Napsal: stř bře 21, 2007 11:31
od radek mb
Hnojar píše:.disk se přece nevystředí nasazením "díry" disku na náboj ale utažením kolových šroubů, které mají kuželový tvar v místě kde se dotýkají disků.......
žiješ ve velkym omylu člověče,pouhým dotažením šroubů to nikdy nevystředíš
Napsal: stř bře 21, 2007 14:26
od slavoj
radek mb píše:Hnojar píše:.disk se přece nevystředí nasazením "díry" disku na náboj ale utažením kolových šroubů, které mají kuželový tvar v místě kde se dotýkají disků.......
žiješ ve velkym omylu člověče,pouhým dotažením šroubů to nikdy nevystředíš
Presne tak, ono to casom zacne hadzat ked si sruby sadnu. Ta stredova diera tam nieje len tak na ozdobu aby ti tam vosiel chromovany klobucik krytky naboja
Napsal: stř bře 21, 2007 22:32
od Hnojar
Tak mě ukamenujte...........