Stránka 1 z 1
Zapojenie budikov z 2103.
Napsal: pát bře 02, 2007 19:58
od Marek89
Viete nájsť zapojenie budíkov z 2103 ? myslím ktorý vodič sa kde pripája apod.
Re: Zapojenie budikov z 2103.
Napsal: pát bře 02, 2007 20:52
od Vašátor
Puma17 píše:Viete najst zapojenie budikov z 2103 ? myslim ktory vodic sa kde pripaja apod.
Zapojení budíků KAM??? Do původní elektroinstalace 2103 nebo snad do 2101, 2105...?
V první řadě je důležité, abys měl hlavní svazek sdružující všech 5 budíků do dvou koncovek. Pak je nejlepší vzít elektro měřák, vše proměřit a propojit. Barevné označení ne vždy sedí. Nicméně oranžová je plus
Napsal: pát bře 02, 2007 21:46
od Marek89
Chcem ich namontovať do 2105, len je tam veľa drôtov a niektoré si nie som istý kde sa zapájajú.
Napsal: sob bře 03, 2007 17:46
od Matej
http://ladaklub.com a daj techniku/knihovnu
Toto ti može pomoct
Napsal: ned bře 11, 2007 10:55
od Marek89
Hľadal som schému tých prístrojov (ktorý drôt je čo) ale nenašiel som. Ak viete nájsť, tak by som poprosil o schému prístrojov z 2103 a 2105. Ďakujem
Napsal: ned bře 11, 2007 12:20
od Vašátor
Předpokládám, že pokud se vyznáš ve schematu, vyznáš se i v elektrice ....
jak jsem již psal, vem měřák, odpoj přístrojovku, změř si co kterej drát je a máš jasno. V palubce moc drátů není ... pouze dvě koncovky, což zase tak moc drátů není ... I kdybys to měl dělat metodou odpojování drátů po jednom a koukat se co na přístrojovce zhaslo ...
Oranžová by měla být plus, bílo-černá je u mého vozu kostra.
Že bude souhlasit barevnost drátů dle schematu docela pochybuju ...
Napsal: ned bře 11, 2007 13:13
od Marek89
Tak mi aspoň poradte čo znamenajú rôzne písmena na budíkoch.
na otáčkomeri sú napr. HR, S,C,M,BH,H
na teplomeri je B,BH,H
na ukazovateli paliva su B,BH,S,O,H
Napsal: ned bře 11, 2007 19:03
od Vašátor
Co znamenají ty písmenka nevím. Pokusím se to vysvětlit jinak:
Plusový pól až po zapnutí klíčku.
Otáčkoměr:
1.drát (oranžová) - plusový pol
2. drát - kostra
3.drát - vede od kontaktu číslo 1. indukční cívky
pak tam jsou ještě dráty od žárovek, to poznáš. Kostra je pouze jedna - společná.
Teploměr:
plusový pól
kostra
drát od čidla teploty v hlavě motoru
Olejoměr
plus pól
kostra
drát od snímače tlaku oleje
kontrolka - drát od čidla oleje
Palivoměr
plus pól
kostra
drát od snímače stavu paliva
kontrolka - drát od snímače rezervy
Tachometr
zapojení kontrolek poznáš snadno
V první řadě si sveď dráty od všech budíku do jednoho svazku (kostra a plus pol společný pro všechny budíky). Po té se podle barev (nebo proměř) podívej který drát ti vede na co a popiš si koncovky (u 2103 jsou dvě pro všechny budíky). No a po té akorát zjistit co je jaký drát u budíků 2105 a přestrkat dráty v koncovce ...