Stránka 1 z 7
Trysky do karburátoru
Napsal: čtv bře 10, 2005 07:35
od Tomáš
Zdar chcu se zeptat jestli sou do karburátoru OZON, v mým případě motor 1500ccm vhodný trysky pro 1200/1300 2105 nebo ponechat trysky 1500/1600 2107,jak se to projevuje na spotřebě a na výkonu,když budu volit jednotlivý možnosti
Napsal: čtv bře 10, 2005 07:59
od Luděk Musil
Je to otázka spíše pro Marka nebo Wolfa.
Obecně bych řekl tolik: tryskama z 12ky či 13ky tu patnáctku tak dobře nenakrmíš, takže v důsledku budeš možná , ale opravdu jen možná mít menší spotřebu, ale taky ti ta kára nepojede, menší zrychlení, menší síla, menší maximálka. L.
Napsal: čtv bře 10, 2005 19:27
od Tomáš
No Marek už mě mocktát v tomto poradil za to mu děkuji
naposledy se v emailu zmínil,v tom smyslu,že trysky do motorů 1500/1600 sou moc předymenzovaný...něco podobnýho mě už říkal Drobek na srazu....ale zdá se mě že to musí bejt něčím vykoupený,asi tou pružností motoru??
Napsal: čtv bře 10, 2005 20:54
od Majo
trysky pre 1500 - na prvu komoru 107, na druhu 120 - 140, vzdusniky - na prvu 150, druhu 170-190. To sa mi osvedcilo najviac...
Napsal: čtv bře 10, 2005 22:48
od Marek
Majo píše:trysky pre 1500 - na prvu komoru 107, na druhu 120 - 140, vzdusniky - na prvu 150, druhu 170-190. To sa mi osvedcilo najviac...
Zvláštní osazení - zejména vzdušník II.stupně (spíš pro účely rallye než běžné užití..........). Ale dejme tomu....................
Napsal: pát bře 11, 2005 08:30
od Luděk Musil
Marek píše: Zvláštní osazení - zejména vzdušník II.stupně (spíš pro účely rallye než běžné užití..........). Ale dejme tomu....................
Vítej v síti. L.
Napsal: pát bře 11, 2005 19:34
od Majo
Marek píše:Zvláštní osazení - zejména vzdušník II.stupně (spíš pro účely rallye než běžné užití..........). Ale dejme tomu....................
ale jazdi to super a malo to zere(7,2 na mojej 1,6ke)
Napsal: pon bře 14, 2005 22:56
od Marek
Proto záměrně píšu "dejme tomu..........".
Napsal: úte bře 15, 2005 08:38
od Myso
Majo píše:Marek píše:Zvláštní osazení - zejména vzdušník II.stupně (spíš pro účely rallye než běžné užití..........). Ale dejme tomu....................
ale jazdi to super a malo to zere(7,2 na mojej 1,6ke)
hmmmmmm
Napsal: úte bře 15, 2005 20:07
od Majo
Myso píše:hmmmmmm
Napsal: stř bře 16, 2005 15:16
od Myso
Majo píše:Myso píše:hmmmmmm
ze zavidim a ked zmeram spotrebu mojej 1600 tak to podla teba asi pretryskujem
Napsal: stř bře 16, 2005 21:10
od Majo
Myso píše:ze zavidim a ked zmeram spotrebu mojej 1600 tak to podla teba asi pretryskujem
ze by som bol jediny? Lebo aj Jaanovi som robil motor, rovnako ako moj(ak nie lepsie) no a karbec tam ma tiez taky aj tak natryskovany a vravi ze mu to zere cez 10l a ani neotvara druhu komoru! Neviem ako by to bolo mozne, hoci ten karburator je pekne na r.t! Su s nim problemy, ale ze by az take
Myso a Tebe vychadza aka spotreba? Teda ak to neni tajomstvo
Napsal: čtv bře 17, 2005 11:21
od Jaano
Napsal: čtv bře 17, 2005 11:49
od Wolf
Ja uz jsem to kdysi psal, ale je to jiz dlouho ... kazdy karburator ktery se dovezl at jiz v namontovanem, ci nenamontovanem stavu je unikat. Kdysi jsme to zkouseli na motorech se shodnym serizenim a spotreba vychazela vzdy jina, nektere kusy proste nesly seridit na malou spotrebu. Ale cim to je, nevim, snad jen tim, co vzdy rikam i u jinych dilu - co kus, to original. W.
Napsal: čtv bře 17, 2005 16:27
od Dusan
No jasne karbec najkomplikovanejšia vec na LAde
Bud to ide super alebo sa to neda nastaviť
na malu spotrebu