Stránka 1 z 4
hodiny
Napsal: pon úno 19, 2007 19:22
od radek mb
Jeden polský kolega vznášel ne mě dotaz,zda se analogové hodiny v Ladě 110 dají vyměnit za digitální a jestliže ano,kde se dají sehnat.Uvítám případně i odkazy na stránky,kde se to dá zjistit.
Napsal: úte úno 20, 2007 20:16
od Jarda
Bohužel nevím, kde to zjistit, ale jsem přesvědčen, že s výměnou nebude problém - stejný rozměr, stejný konektor. Doporučil bych zakoupit rovnou PP.
Napsal: úte úno 27, 2007 22:01
od rudo.
Radek, pripájam sa ku Jardovi. Keď pôjdeš na UA, môžeš si vybrať aj veľmi lacný počítač, ale naj lepšie na tom je, že už do 2000 sk tam môžeš kúpiť počítač, ktorý dokáže urobiť diagnostiku elektroniky motora. A toto je naozaj bomba! Zatiaľ čo som načítal, tak to chápem tak, že aj keď RU elektronika je možno od rovnocennej západnej menej kvalitná, ale pri poruche nepotrebuje drahé pripojenie v servise na počítač, ale urobí to počítač v aute za tú istú cenu. Takže zdá sa, že na tomto aute si môže opraviť človek všetko sám! Super hračka! Ale možno sa mýlim, rád sa nechám poučiť.
Napsal: stř úno 28, 2007 21:31
od Jarda
Neskutečně bohatý výběr PP je zde:
PP LADA 211X
I ten nejobyčejnější
MK-10
umí spoustu parametrů, včetně diagnostiky motoru. No a když ti PP poví, které čidlo je vadné, není problém ho koupit a vyměnit.
Napsal: čtv bře 01, 2007 15:56
od zelvotron
Jarda píše:I ten nejobyčejnější MK-10
umí spoustu parametrů,
A má výhodu že má jen číslicovej displej, takže k jeho ovládání netřeba ovládat azbuku
Zaujala mě tahle malá
věcička co montuje místo čudlů okolo ovládání topení, moh by někdo jazykově vybavenější napsat co to všechno umí? Jsou tam toho asi 4 typy, zastavěný je to
tady.
Napsal: pát bře 02, 2007 19:34
od rudo.
celková spotreba paliva, zostatok paliva, momentálna spotreba za jazdy aj na mieste, priemerná spotreba, teplota chladiacej kvapaliny, meria napetie z čidla úrovne paliva, rýchlosť auta, čas prebiehajúci, poloha škrtiacej klapky v percentách, otáčky motora, spotreba vzduchu kg/hod,napetie vnutornej el. inštalácie, kody chýb riadiacej jednotky vstrekovania, signál o prehrievaní motora, signál o napetí el. inšt. mimo normu, môžme regulovať udaje o spotrebe priemernej aj momentálnej kôli dodržaniu presnosti, nastavenie hodín, kontrola rýchlosti za poslednú minútu, zrýchlenie z0 na 100 v sekundách, môže pracovať sám, ale aj siným počítačom zapojeným v zásuvke diagnostiky počítača (režim Slave), nastavenie kalibrácie nádrže je automatické, má dve obrazovky. V ruštine nie som stopercentný. Takže ak by ma niekto v niečom opravil, budem len rád.
Napsal: pon bře 05, 2007 11:16
od zelvotron
Rudo dík, tak to je celkem slušný, umí to prakticky všechno jako to co máme (AMK211000).
Napsal: pon bře 05, 2007 20:49
od rudo.
Zelvotron, a ako je to s tou diagnostikou motora? Ten tvoj AMK 211000 dokáže úplnú profesionálnu diagnostiku motora, tak ako to píšu RU napr. o Prestige, ktorý má Jakub N? Je to naozaj taká super vec, ako sa to javí? Možno sa pýtam tro
cha hlúpo, tak prepáč. Ale práve vďaka tým počítačom a práve kôli tej diagnostike motora začínam naberať k tej Lade zasa kladný vzťah. Kladný-slabé slovo:super hračka§
Napsal: úte bře 06, 2007 09:52
od zelvotron
super hračka§
Jo to je pravda, a navíc ten počítač je jedna z mála věcí na tomhle autě co bez problémů funguje
(brát s nadsázkou!
). Jediný co mě na tom štve je že sme to pořídily v Mělníku, čili dost draze
. Diagnostiku elektroniky motoru to umí, jestli komletní to nevim. Na téma "palubní počítač" sem posílal přeloženou tabulku závad z návodu k PP tak se na to koukni a můžeš posoudit na kolik je ta diagnostika kompletní. Najdeš to
tady. Navíc to umí i vymázávat paměť závad, čímž vyzkoušíš jestli to chybu nahlásilo náhodně a pak už se neopakuje, nebo jestli je nějaký čidlo opravdu rozbitý - pak by to kód závady hlásilo opakovaně. Navíc umí zobrazovat parametry z ŘJ a v tabulce souhodnoty , který to má mít, čimž se daj taky nějaký čidla přezkoušet, např. váha vzduchu. Takže závěr: Palubní počítač všem doporučuju jako dobrou investici, jazykově zdatnější si můžou pořídit nějakej lepší s grafickym displejem co "mluví" azbukou
, ostatním bych doporučil ten co mám já.
Připojení ,,kompijůtra,,
Napsal: úte pro 02, 2008 18:49
od FOMA
Jen dotaz za hodinami se nachází volná svorkovnice do níž vedou dráty,je to jen taková ,,plonkovní,,nebo je to to co si myslím- standartní svorkovnice pro připojení většíny palubních počítačů na řadu 110
Napsal: úte pro 02, 2008 18:55
od zelvotron
Dvě řady kontaktů, v každý řadě odhadem 5, z toho u 2 nejsou vodiče a na jedný straně má ten konektor zkosený hrany?
Jestli jo tak je to k palubáku.
Napsal: úte pro 02, 2008 19:17
od FOMA
jo O.K ,tak přesně to je ono,asi objednávám
Napsal: úte pro 02, 2008 19:23
od zelvotron
To máš celkem štěstí, obvykle je ten konektor někde zapadlej a schovanej
Co a kde budeš kupovat
nezapomeň si přikoupit čidlo teploty...
palubní počítač
Napsal: úte pro 02, 2008 20:42
od FOMA
No když zrušili to clo při objednávce přes net i z mimoevropských zemí,tak bych to chtěl zkusit přímo z RU,i s poštovným to vyjde levněji jak u nás.
A navíc ten neskutečný výběr
všech možných typů,no a pokud by se to povedlo tak bych zřejmě si udělal radost a objednal bych si zrcátka s vestavnými blikači(můžou být i komplet v el.)jako je mají na ladaonline.ru,a ještě bych rád dal rozpěru mezi př.podběhy nad motor, a na tu jsem u nás nikde nemohl narazit.Jen je potřeba vyzkoušet ten balíček z RU k nám a uvidíme.Pořád by to bylo levnější než jezdit z CZ na UA.
Co se týče komunikace většinou s nimi není problém a to ani v Angličtině.(akorát modely autíček tak s nimi mmám problém prostě na Ladu neslyší a furt mi posílají nabídky na vše ostatní jen ne na Ladu..
)
Napsal: úte pro 02, 2008 21:52
od rudo.
OU, OU !!! Už som tu čítal veľa blbostí, no len málo ktorá bola taká milá ako táto. Takto to predsa fungovať nemôže! Ale keďže nie som odborníkom, ani na colné predpisy ani na obchod, tak sa ti sto krát ospravedlním, ak to nie je tak, a veľmi rád uznám svoj omyl. Mimochodom, zdravím všetkých!