Stránka 1 z 2
změna motoru v TP
Napsal: stř led 17, 2007 22:23
od Little Red Riding Hood
kdo mi poradí jak postupovat při přepisu
typu motoru v TP??.. moje situace: vaz 2101 chci si nechat napsat motor 21011... slišel sem spoustu famů, tak prosim váš názor.. LEGALiZACE!!!
Napsal: stř led 17, 2007 22:26
od Křečík Barbuška
Myslím, že Teepee tu někde umístil tabulku implantovatelnosti motorů do jednotlivých verzí, nebo odkaz na ni. Jestli ti jde teda o tohle.
Napsal: stř led 17, 2007 22:30
od Little Red Riding Hood
diyk kolo loko.. o tabulce vim.. zaměna je možná.. ale mě jde spíše o to jak postupovat papírově.. atd..
Napsal: čtv led 18, 2007 08:33
od Marek
Mně bylo před nedávnem na referátu dopravy řečeno, že záměna typů motorů legislativně možná není. Prostě pokud je v autě z výroby motoru 2101, musí tam zůstat až do nejdelší smrti auta, žádný zákon neumožňuje změnu.
Například u škodovek nebo VW dnes existuje mnoho případů, kdy motor je naprosto (podotýkám naprosto) shodný a má jiný motor kód. Ani v tomto případě změnu provésti NELZE !!! Jedná se například o motor s kódy AZE a AZF (Fabia 1,4MPi / 44 kW). Rozdíl je pouze v softwaru řídicí jednotky, a přesto to nejde.
Napsal: čtv led 18, 2007 09:36
od Drobek81
nedalo mi to a zavolal sem kamaradovi ktery mi resi veci ktere ve Znojme na magistrate sou nadlidske ukony...proste je to asi o penezich...
k veci...ptal sem se na tu zmenu, rikal ze na to nejaka tabulka existuje, ze by ji mozna i nasel ale prestavby zigulu nejsou az tak bezne(jeste ze udrzuju stavy
) a tak to muze byt nekde zalozene.Pokud takova tabulka nekde na magistrate neexistuje, je mozne zavolat na dovozce, ktery pokud vyda prohlaseni ze se jedna o nahradni dil (napr u 2105 se k nam vozily 1300/1500 motory) tak je zmena jednoducha, provede se jen zapis do TP(tusim stoji 50kc)...No a pokud toto dovozce neschvali tak se da udelat tzv. prestavba coz je prej slozitejsi a nevim na kolik to prijde, ale jde to...Tot vytah ze zdroje z Magistratu ufff
Napsal: čtv led 18, 2007 11:29
od EMI
asi jediná cesta je tam mít motor "na černo" Stačilo by vybrousit typ motoru na bloku a zvenku se ani tak nějak nepozná, jestli je to motor 01 nebo 011. Navíc tady je to docela jednoduchý i by stačilo tu 1 na konci ubrousit a je stoho hned 2101
Napsal: čtv led 18, 2007 11:39
od Tommel
Ja jsem pro sebe zjišťoval vyměnu u 2105 1,3 za motor 1,5 a lze to legalně vyměnit a zasat do tp, akorát že jestli si dobře pamatuju ( je to nějakej ten patek co jsem to zjišťoval
) tak se musí udělat stk
Napsal: čtv led 18, 2007 13:37
od Vašátor
S kamarádem jsme dávali motor škoda 120 do škody 105 a nebyl žádný problém. Já bych to osobně řešil výmazem motoru. Typově pak motor musí souhlasit. Alre nějaká jednička navíc ...
Nejjednodušší bude asi zajít na odbor dopravy a zeptat se, ne?
Vono se to totiž pořád mění a tak tu asi těžko někdo řekne přesně jak to má být nyní.
Napsal: čtv led 18, 2007 13:41
od Teepee
Myslím že to sem kdysi daval Wolf, ale nejsem si moc jistý. Ale jistě to mám na PC, takže:
Napsal: čtv led 18, 2007 14:10
od Drobek81
Mira151 mi poslal mejl kde je odkaz na tyto stranky(nejde mu prihlaseni na Ladaklub).Tyto tabulky by meli mit k dispozici na magistratech...
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... yrobcu.htm
Napsal: čtv led 18, 2007 23:33
od George DeLorean
....z 1200 na 1300 toje snad skoro jedno ne. Mnohem horsi asi je z 1200 na 1500 nebo 1600. Samozrejme oficialne. Jinak prehodit a vymazat motor z tp a hotovo.
Jinak byse mel na 1200 dodat posilovac. Pac by to na stk neproslo. Mam pocit......
Napsal: čtv led 18, 2007 23:44
od Tommel
Vymaz čísla motoru má smysl v připadě vyměny za stejný typ motoru protože, když vymažeš číslo motoru a nenecháš si zapsat jiný typ motoru ( pokuď tam jde legalně ) tak to nemá velký smysl
Napsal: pát led 19, 2007 00:57
od Little Red Riding Hood
děkuji všem za odpovědi.. jen tak dál.. chci si nechat napsat tu 1300, protoo že z ni budu dělat 1700, kdybch chtěl motor kterej tam nemá bejt, tak si tu 1700 rovnou koupim a neseru se s tim... to je to same jak ten posilovač, kdyby si se na technické zmínil že si ho tam dodělal aby to lip brzdilo, tak tě pošlou do kelu.. stejně jak s 1500, 1600, 1700 a 1300 řemenem.... vymaz čísla je mi k ničemu, protože ti smažou jakože seriové číslo motoru, ale typ ti tam furt zůstane ne snad??.. navíc v malém TP máš objem...
Napsal: pát led 19, 2007 11:16
od Malda
No kdyz vymazes cislo motoru, tak by se s nim nemuseli srat, resp. by ani nemuseli otvirat kapotu a to, ze by patrali po nalitku by pak nemuselo hrozit ...
Napsal: pát led 19, 2007 12:08
od Drobek81
Malda píše:No kdyz vymazes cislo motoru, tak by se s nim nemuseli srat, resp. by ani nemuseli otvirat kapotu a to, ze by patrali po nalitku by pak nemuselo hrozit ...
asi by ses divil co dokaze pojistovna jen aby nemusela nic platit v pripade nejakeho pruseru...myslim ze to nestoji zato...to jen tak okrajove...