Stránka 1 z 1

Nevypínající spínačka

Napsal: pát pro 22, 2006 09:58
od Křečík Barbuška
Jen bych se zeptal, zdali se někdo z vás setkal s jevem neustále seplé spínačky i s klíčkem mimo ni. Je zajímavé, že po odpojení a následném připojení baterky je vše v pořádku. Závada se projevuje tak 2x z pěti vypnutí, tedy je nestálá. Napadá mě nějaké slepování kontaktů vlivem tekoucího proudu.

Napsal: pát pro 22, 2006 10:34
od Drobek81
jj je to obcasny jev, kontakty zustanou "svarene"...neco jako obvykla zavada opalenych kontaktu(pro startovani) spinacky.Staci vymenit jen ten orech...

Napsal: pát pro 22, 2006 11:00
od Křečík Barbuška
Ano, měnit se bude, ale moc se do toho nechce, ale bude to lepší než neustále odpojovat kabely zapalování a baterky. :roll:

Napsal: pát pro 22, 2006 11:32
od Nulašestka
Něco podobného jsem měl taky,po rozdělání spínačky se vysypala polovina kontaktů,to mě zase jednou běhal mráz po zádech.... :lol:

Napsal: pát pro 22, 2006 12:24
od Luděk Musil
Koko Loko píše:Ano, měnit se bude, ale moc se do toho nechce.... :roll:
Investice několik korun a vlastní výměna - několik minut. :idea: L. :)

Napsal: pát pro 22, 2006 12:25
od George DeLorean
Joo ten orech musi ven,neni zase tak drahej cca 150Kc.

Napsal: pát pro 22, 2006 13:33
od Křečík Barbuška
Investovat se nebude, bude použita součástka ze žluťáka :P .

Napsal: pát pro 22, 2006 14:21
od JmJ
Koko Loko píše:Investovat se nebude, bude použita součástka ze žluťáka :P .
... zustane dlouho v nas ... :-)

Napsal: sob pro 23, 2006 17:04
od Křečík Barbuška
JmJ píše:
Koko Loko píše:Investovat se nebude, bude použita součástka ze žluťáka :P .
... zustane dlouho v nas ... :-)
No, asi ne neb ten oříšek v mé 07 je jiný než ten 05kový, ale oproti pětkovému se dá do něj nahlédnout a vyčistit. Koneckonců i samotný zámek je v mé sedmičce s označením 2101-xxx oproti 2105-xxx ze žluťáka, asi dali co měli po ruce. Nicméněž to spínačkou nebude neb motor vrčí i po odpojení patice, začal jsem tedy odpojovat relátka, pojistky atd. . Až jsem se dotkl přerušovače blinkru došlo teprve k odpojení zapalování. Po nahlédnutí do palubky jsem zjistil, že je k přerušovači přišroubováno ještě jedno relé, které jak se domnívám je ovládáno spínačkou a po jeho sepnutí se teprve aktivuje zapalování. Pravděpodobně relátko "lepí" či je jiným způsobem poškozeno. Bohužel je nyní třeba jiných věcí než se drápat v ingotu, tudíž se omezím na poklep pod polubkou, který způsobí vypnutí zapalování, možná by bylo vhodné začít vozit hasící přístroj :lol: .

Napsal: úte led 02, 2007 06:55
od Drobek81
Ten orisek je u 05/07opravdu jiny,neni to tim ze by dali co meli zrovna na sklade...Prisel sem na to pri vymene palubky z 05 za palubku 07...Matne si vybavuji ze tam asi opravdu je relatko pod palubkou,neresil sem nikdy na co je...asi jsi na to prisel, dekuji Vam 8)