Stránka 1 z 1
Ako dat motor 1500 do 2101 co najlacnejsie.
Napsal: čtv pro 21, 2006 22:51
od Pisty
Napsal: čtv pro 21, 2006 22:59
od JmJ
Pokud je to klasicka zigulacka 1500, pak hadam ze vsechno bude pasovat, jedine misto karbecu pro 1200/1300 bys mel uzit karbec pro 1500 a blok 1500 vyzaduje rozdelovac tusim s delsi hrideli nez pro motor 1200/1300.
Napsal: čtv pro 21, 2006 23:15
od Pisty
Motor je komplet len bez altiku. startera, karbecu a rozdelovaca.
Tak asi budem musit zohnat aj rozdelovac a karbec.

Napsal: čtv pro 21, 2006 23:20
od Pavel04
starter stejne musis vyndat, pri vymene motora, no a altik je taky lepsi pri vymene uklidit.
Nic na tom neni, jenom si do toho nenech dat nejaky svinstvo, pri tech vymenach a hlavne poradne utesni vodu!!!
Napsal: čtv pro 21, 2006 23:22
od Pisty
Vsetko budem robit ja. Motor pochadza od cmela. Ale ma trapi ten karbec a rozdelovac.
Napsal: čtv pro 21, 2006 23:42
od George DeLorean
Ahoj, jestli mas 1500 motor tak vsechno sedi. Jen v pripade nouze tam muzes nechat karbec z 1200. Sice ten motor degradujes ale pojede...

Obecne se rika ze rozdelovac bez podtlaku 2101 je ostrejsi nez s podtlakem 2103, 2106. Jo pozor na sani
2101 nema posilovac (original) a jestli tam mas sani z 1500 tak zaslep diru pro podtlak.
Nebo prehod z 1200....

Pisty píše:Ale ma trapi ten karbec a rozdelovac.
Napsal: pát pro 22, 2006 07:09
od Pisty
Motor budem mat az po sviatkoch. Potom vlastne uvidim v akom je stave a co ma a co zase nie. Ten moj mi dosluhuje a nemozem si dovolit byt bez auta. Urcite by sa dal zreparovat ale na to nieje moc casu. Ked bude ta 1500 chodit tak ako 1200 tak bude dobre. Ja vobec mepotrebujem vykon ale aby ma odnieslo tam ci tam.

Napsal: pát pro 22, 2006 07:13
od Pavel04
ja bych podtlak nezaslpovala a radsi dal posilovac brzd
Napsal: pát pro 22, 2006 11:25
od Dusan
Definuj dosluhuje ?

Napsal: pát pro 22, 2006 12:00
od Luděk Musil
Vše bylo popsáno výše. Takže shrnu:
Alternátor a startér jsou stejný.
Vodní pumpa je bez mechanické vrtule, ale pumpy můžeš přehodit.
Karburátor můžeš v případě nouze nechat (ale nebude to mít výkon - nebo musíš přetryskovat)
Rozdělovač potřebuješ v každém případě jiný (s delší tyčkou)
Podtlak pro brzdy (pokud je tam sací potrubí pro 2103) musíš zaslepit.
Připojení na spojku/převodovku je bez problémů.
Osazení do karoserie je bez problému.
Snad jsem na nic nezapomněl. L.
Napsal: pát pro 22, 2006 12:22
od George DeLorean
.... nasel jsem to karbec na 2107 s podtlakem. Tak kdybys mel zajem je tu.
Pisty píše:Motor je komplet len bez altiku. startera, karbecu a rozdelovaca.
Napsal: pát pro 22, 2006 12:33
od Vašátor
Luděk Musil píše:
Vodní pumpa je bez mechanické vrtule, ale pumpy můžeš přehodit.
Luďku, já myslím, že stačí našroubovat vrtuli. Nic víc. Rozdíl je akorát v délce uchycovacích šroubů vrtule.
Co se týká karburátoru, tak těleso karburátoru Weber pro 1200 a 1500 je defakto stejné. Takže stačí akorát správně natryskovat, seřídit škrtící klapku první komory, popř. vyměnit přechody...atd, dle knížky.
Napsal: pát pro 22, 2006 13:10
od Pisty
Dusan píše:Definuj dosluhuje ?
Takze - zere oleju viac ako benzinu, nema vykon ani po zriadeni ventilov a karburatoru. ked startujem motor sa zastavuje a nieje to starterom ani baterkou.
ma zasebou velmi zlu udrzbu - to jest nic viac ako benzin, olej a vodu skoro bez nemrznucej zmesi.
Dal som nanho plyn a jazdil 1rok skoro bez problemov. Obcas niake skubanie pri vykone, zdochynanie ked bol tepli a voda v oleji. menene tesnenie pod hlavou.
Asi prasknuty blok lebo voda sa sporadicky objavi a potom zase zmizne.
Prejavuje sa hlavne v zime. Meneny olej 2krat do roka kvoli vode - mam ho zadarmo M7adx.
Kedze na benzin skoro nejazdim tak by ten karbec nevadil. Difuzor je predsa pred karburatorom.
Keby vas nieco este napadlo sem stym. Rad sa nieco priucim.
