Stránka 1 z 2

21043 nefunkční sytič

Napsal: pon pro 18, 2006 14:48
od Brabi
AHOJ, Mám 21043, první majitel odpojil automatický sytič, nedá se to teď v klidu nastartovat, musím to držet v točkách než se zahřeje. Nevíte kde to mohl ,,odpojit,, nic nezapojenýho jsem nenašel. Díky za příspěvky Brabi

Napsal: pon pro 18, 2006 15:19
od Jelen
pokud to neni 21043i tak ta nemá automatickej sytič... (myslim), tam je snad obyčejnej 1500 motor a ty maj sytič mechanickej pod palubkou... (myslim, klidně mě opravte pokud se mílím)

Napsal: pon pro 18, 2006 15:33
od dusin
No,jestli je na tom namontovanej třeba solex,tak ten myslim měli i takovou vymoženost,jako je automantickej sytič.Ale nechci kecat,myslim že byl bimetalovej a netušim,jak by se dal odpojit.Ale taky se můžu plýst já.

Napsal: pon pro 18, 2006 15:36
od Jelen
Já jsem teda solex vživotě neviděl a to mi prošlo rukama desítky žigulů, nejnovější však 053ka z 90týho roku... Teď nevim co je ta 043 za rok a tak ani nevim co tam je :-) co takhle to upřesnit.

Napsal: pon pro 18, 2006 15:39
od Tommel
Ja mam Solexe v autě z 89 :lol: ale automatickej sytič nemam ale Drobek tady někde daval fotky Solexu s automatickym sytičem

Napsal: pon pro 18, 2006 15:49
od Jelen
Taaak a teď v tom mám dokonalej bordel... Že já jsem se snažil pomoct :-D Tady je vidět, že je třeba učit se, učit se, učit se.... Tak nezbývá než se zeptat autora: Co je to za rok, co je v tom za karbec a nemá to náhodou sytič manuální?

Napsal: pon pro 18, 2006 16:01
od gogo
v r.1994 sa prave tento zazrak vyrabal, este to nebolo "i" cko, ale uz to malo KAT. a automatycky sytic, cize ziaden bovden spod palubovky. asi to majitelovi nefungovalo jak ma (automatisticky :) ), ale mohol to vyriesit navratom prave k mechanickemuá ovladaniu. tym smerom by som sa bral ja....

Napsal: pon pro 18, 2006 18:44
od Brabi
Ahoj, je to přesně tak 1500 5-ti kvalt,cca 140 000 km, už to má kat, žádný bovden a i tak ho není na co napojit. Podle prodejny by tam mělo být něco jako elektromagnetický ventil, ale ať koukám jak koukám nic nevidím. :? Brabi

Napsal: pon pro 18, 2006 19:32
od Ivo
Vypadá ten karburátor takto?

Napsal: pon pro 18, 2006 20:40
od Pavel04
Podle me to taky bude bimeta ohrivanej vodou, ted mam takovej karb doma, tak se koukni, jestli nemas na karbu presne to co je videt v prispevku o kousek vejs. Proste dve volny trubicky. proste napoj vodu a sleduj co to bude delat...
Jo a jina vec me este napadla - nevykuchal majitel z karburatoru klapku sytice?

Napsal: pon pro 18, 2006 20:40
od Marek
Podle mého názoru se tu celou dobu bavíte o AXTECu.

Proto KAT, proto automatický termosytič.


Jestli nějaký šikula pohrabal AXTEC, chci vidět jiného šikulu, který to dá dokopy. Ono to totiž není jen tak.....

Mám na AXTEC manuál, je toho asi dvanáct stran, ale nevím, jestli se z toho dá něco poznat.

Napsal: pon pro 18, 2006 22:53
od Jelen
Tak v tom případě bych ti doporučil WEBER nebo OZON. Ale nevim, jestli tohle můžeš dát, když tam je ten KAT..

Napsal: úte pro 19, 2006 08:31
od Marek
Vyměnit AXTEC za klasický karburátor je normálně možné - z řízeného systému se tak stává neřízený, ale plně funkční.

Napsal: pát úno 02, 2007 21:56
od Lada_BV
Mám Ladu 21053 z roku 1994. Původně měl Karbec AXTEC (dvě trysky uzavírané elektromagnetem, poloautomatický sytič řízený bimetalem - sytič se zaklapne jen za studeného motoru a až po sešlápnutí plynu.) Původní majitel sytič odpojil, neboť se nevypínal. Moje první opravy po koupi nastaly až v zimě. Motor naskočil na ťuk, ale hned zase zdechl a tak dvacetkrát dokola, až byl vlažný a dalo se to udržet na plynu. A to 5x v týdnu. První jsem zpět zapojil sytič. Výsledek žádný. Kontrola na studeném motoru, vlažném motoru a teplém motoru - sytič funkční, ale auto se v podstatě zastudena chovalo stejně. Pološílený jsem tehdá v roce myslím 2003 brouzdal po netu a narazil na Marka. Karburátor AXTEC, řídící jednotka je ve sklepě a KAT nahůře. Já jsu spokojený. A začaly mi mizet šedivé vlasy. Mimo jiné díky Marku !!!

Napsal: sob úno 03, 2007 16:14
od Martin Kalenda
Systém axtec sem řešil u svý nivy, a jak mohl vidět sám mocný jelen, vyřešil sem to přestupem ke starýmu dobrýmu weberovi.Jinak je to v sekci niva.AXTEC-imperialistický nesmysl v socialistickym voze :evil: