Stránka 1 z 2
Blikající světla
Napsal: ned pro 03, 2006 19:38
od zeek
Nazdárek...tak jsem tu s dalším problémem...
Když nastartuju a otáčky se zvednou nad cca 1200 tak mi začnou blikat komplet světla a palubovka...zkoušel jsem vyměnit regulátor napětí a dal jsem tam elektronickej a začalo to blikat ještě víc než předtím....už to bliká vážně hodně moc...
Nevíte někdo co s tím je
Napsal: ned pro 03, 2006 21:33
od Nemo
Uhlíky v altíku? nedotažené/zoxidované svorky na altíku, ? baterce?
Napsal: ned pro 03, 2006 22:14
od radek mb
mě to dříve dělalo na 05 a bylo to docela nepříjemné,hlavně v noci.Po důkladném poklepání altiku kladivem problém zmizel
Ale chtělo by to proměřit,jak hodně to napětí kolísá
Napsal: pon pro 04, 2006 14:24
od tek
Na mojí nulapětce se to děje taky. U mne je to způsobeno s největší pravděpodobností špatným kontaktem jednoho drátu, co vede do alternátoru. Furt mi vypadával, když jsem ho tam zastrčil (je to takový hranatý plastikový konektor), tak to fungovalo správně, ale jak jsem s tím asi furt šachoval, tak se asi porušil nějak kontakt v tom konektůrku a je vymalováno.
Napsal: úte pro 05, 2006 20:12
od Marcel
tam cvakni konektor novej a jeto
Napsal: úte pro 05, 2006 20:24
od zeek
Tak jsem to měřil a na baterce tam je bez zapnutejch světel 15,5 voltů stabilně při 2tis ot. když zapnu světla tak cca 14,9 voltu...což je troche moc:(
Taky když mám 2 tis ot. a nemám nic zapnutýho tak začne blikat kontrolka dobíjení a cvaká to její relátko....(jinak jak jsem psal že blikaj světla tak stejně působí i třeba větrák..kolísá rychlost slyšitelně....)
Napsal: úte pro 05, 2006 21:13
od Marek
Systém Ti přebíjí !!! Pozor na to, zničí to baterku.
Před lety jsem měl stejný problém - blikala mi kontrolka dobíjení a kolísalo napětí v palubní síti až k 17 V (rozmězí 13,5 - 17 V). Hledal jsem to opravdu dlouho, přes výměny alternátoru a relátek dobíjení a nevímco ještě.
Nakonec jsem to našel úplně náhodou - uvolněná pojistka č.9 (na modelu 2103) v nožích.
Napsal: úte pro 05, 2006 21:27
od Dusan
No dost blba vec ..tahali tu štavu cez pol auta
a neda sa to poriadne regulovať lebo vznikaju ubytky na kably od baterky k regleru
Napsal: úte pro 05, 2006 22:49
od Marek
Dusan píše:No dost blba vec ..tahali tu štavu cez pol auta
a neda sa to poriadne regulovať lebo vznikaju ubytky na kably od baterky k regleru
V Octavii II je skoro 9 kilometrů drátu a nebliká to. V délce vedení to není. Problém je jinde.
Re: Blikající světla
Napsal: stř pro 06, 2006 08:09
od EMI
zeek píše:Nazdárek...tak jsem tu s dalším problémem...
Když nastartuju a otáčky se zvednou nad cca 1200 tak mi začnou blikat komplet světla a palubovka...zkoušel jsem vyměnit regulátor napětí a dal jsem tam elektronickej a začalo to blikat ještě víc než předtím....už to bliká vážně hodně moc...
Nevíte někdo co s tím je
Já to mam taky: Mě to ale dělá regulátor - ten původní MADE IN CCCP drží napětí nejlíp, ale občas nesepne a nedobíjí to, tak jsem ho vyměnil za českej, se kterým to napětí kolísá, měl jsem tam i polovodičovej, ten měl největší skok -1V +1,5-1,8V. Alterntorem to neni - ten jsem měnil za generálkovanej!!! Tak asi takhle je to u mě...
Napsal: stř pro 06, 2006 08:15
od EMI
Marek píše:
Nakonec jsem to našel úplně náhodou - uvolněná pojistka č.9 (na modelu 2103) v nožích.
Pojistka?? To jsem nezkoušel... je ale fakt, že to uchycení pojistek neni 100%. Já je mam podložený vyřezanýma jasanovýma klínkama - wood tuning
Já mam ale max. napětí 15,8 V, tak nevim?? Třeba je to něco jinýho...
Napsal: stř pro 06, 2006 12:45
od Marek
Regulované napětí nesmí překročit naprázdno 14.4V, jinak to poškozuje baterku.
Napsal: stř pro 06, 2006 14:49
od Dusan
takto...bez svetiel je na baterke 13,8V zo svetlami 14,7 V.... na regleri pri rosvieteni svetiel poklesne napetie a preto si ho zvysi...reisenim by bolo natiahnut pre regler napete priamo z baterky ale len pre snimanie napetia.... tj u skodovackeho pripojit na lavu krajnu svorku.
Napsal: stř pro 06, 2006 16:48
od zeek
Napsal: stř pro 06, 2006 18:48
od Marek
Paranormální jevy!!!
Ještě, že jsem si vzpomněl........