zvisle predne capy:)
Napsal: stř lis 29, 2006 17:09
...tak myslel som ze ma uz malo veci prekvapi, no mylil som sa
menil som predne zvisle capy (koli vrzganiu, inak boli dobre-podla stavu nemali ani pol roka, auto predtym stalo a ja ho mam asi 2 mesiace). prac.postup pomaly rutina, najviac som sa obaval presviedcania stareho capu aby vysiel von, no aplikacia WD 10 min. vopred nikdy neni na skodu (odporucam vzdy). po dvoch uderoch capik odskocil, co bolo dobre. nove som namazal, rozchodil vo zveraku a isiel nahadzovat. problemy boli len s tym, ze ako je cap zlisovany, tak samozrejme si nesedeli proti sebe otvory na tie 3 sroby co ho drzia o rameno. teraz sa ukazala vyhoda dvora, zverak, vrtacka a bolo. Asi by som inak nadaval, keby na to pridem pred panelakom, naradie rozhadzane, ziadna vrtacka......
ALE preco pisem: normalne som si neni isty ci som spodny cap (ten s maznicou pre lajosov) dal spravne. dal som ho tak ako bol stary, cize na spodne rameno smerom odspodu. A to je moja otazka, ci to tak ma byt, nakolko vrchny cap ide vlozit do ramena zvnutra, cize tlak ho teoreticky zatlaca do otvoru v ramene a cap "nema kam vypadnut". Logika mi hovori dat takym istym sposobom aj spodny cize vlozit ho zvnutra, prisrobovat a hotovo. Ibaze ja som ho mal zvonku, tak som dal aj novy (mozno zle, preto sa pytam), pokial to menil dedko predomnou, akoze aj ano, kludne sa mohol pomylit a dal ho uz on naopak.......takze neni som si celkom isty. Trochu ma v tomto zneistuje aj geometria predku, ked naprava vyzera jak zadna na S-120 (ale mozno su len unavene pruziny)
Takze vdaka vopred. Uz som aj chcel popozerat, no jak napotvoru ziaden zigul v okoli neni a potme sa valat niekomu pod autom by nemuselo dobre skoncit. Aspon ja keby som videl niekoho klacat pod mojim prednym kolesom, mal by dotycny co vysvetlovat, ak by to stihol pred kopancom do gebule
menil som predne zvisle capy (koli vrzganiu, inak boli dobre-podla stavu nemali ani pol roka, auto predtym stalo a ja ho mam asi 2 mesiace). prac.postup pomaly rutina, najviac som sa obaval presviedcania stareho capu aby vysiel von, no aplikacia WD 10 min. vopred nikdy neni na skodu (odporucam vzdy). po dvoch uderoch capik odskocil, co bolo dobre. nove som namazal, rozchodil vo zveraku a isiel nahadzovat. problemy boli len s tym, ze ako je cap zlisovany, tak samozrejme si nesedeli proti sebe otvory na tie 3 sroby co ho drzia o rameno. teraz sa ukazala vyhoda dvora, zverak, vrtacka a bolo. Asi by som inak nadaval, keby na to pridem pred panelakom, naradie rozhadzane, ziadna vrtacka......
ALE preco pisem: normalne som si neni isty ci som spodny cap (ten s maznicou pre lajosov) dal spravne. dal som ho tak ako bol stary, cize na spodne rameno smerom odspodu. A to je moja otazka, ci to tak ma byt, nakolko vrchny cap ide vlozit do ramena zvnutra, cize tlak ho teoreticky zatlaca do otvoru v ramene a cap "nema kam vypadnut". Logika mi hovori dat takym istym sposobom aj spodny cize vlozit ho zvnutra, prisrobovat a hotovo. Ibaze ja som ho mal zvonku, tak som dal aj novy (mozno zle, preto sa pytam), pokial to menil dedko predomnou, akoze aj ano, kludne sa mohol pomylit a dal ho uz on naopak.......takze neni som si celkom isty. Trochu ma v tomto zneistuje aj geometria predku, ked naprava vyzera jak zadna na S-120 (ale mozno su len unavene pruziny)
Takze vdaka vopred. Uz som aj chcel popozerat, no jak napotvoru ziaden zigul v okoli neni a potme sa valat niekomu pod autom by nemuselo dobre skoncit. Aspon ja keby som videl niekoho klacat pod mojim prednym kolesom, mal by dotycny co vysvetlovat, ak by to stihol pred kopancom do gebule