Stránka 1 z 3

karburátor...jako obvykle zase problém:(

Napsal: pát lis 17, 2006 17:55
od zeek
Nazdárek...tak mám opět problém....jak jinak než s karburátorem:( (06 webr)
Vzhledem k tomu že auto jelo divně (což jak jsem později zjistil bylo špatným předstihem) tak jsem ho z auta vyndal, do auta dal ozona a na něj jezdil asi tak měsíc a webra jsem měl v kufru...jenže ozon tak ňák začal hodně zlobit a aniž jsem stihl cokoliv s webrem udělat jsem ho musel dát zpět...jenže zde nastal problém. Na plyn sice fungoval ale na benzín ne...benzín totiž vubec nešel z plovákové komory dál:(...nu což řekl jsem si že to bude třeba někde ucpaný jak to leželo v tom kufru a za veliké pomoci Aleše (ladalover) jsem celý karburátor rozebral, Aleš kompletně celý profoukal injekční stříkačkou plnou ňáké hořlavé čistící sra.... krásně to všude protékalo a vypadalo to že bude fungovat...tak jsme ještě daly všude nová těsnění a daly ho do auta...jenže jaké bylo naše rozčarování když karburátor po přepnutí na benzín opět nefungoval. Volnoběh držel až při vytočení šroubu směsi skoro ven a po dotknutí se plynu okamžitě chcípnul:( Když jsem rukou pomalinku zatáhl za plynové táhlo tak se mi podařilo dostat pomalinku motor na 2000ot. ale pak opět chcípne...vážně už nevím co s tím....mohl by někdo poradit nebo ještě lépe pomoci?
Do zimy potřebuju aby to na benzín fungovalo:(

Napsal: sob lis 18, 2006 00:11
od Křečík Barbuška
Máš správně nastavený plovák a řádně, ale ne kravsky utažené šrouby co drží spodní a střední díl u sebe, nepřisává si to někde kolem té distanční vložky vzduch? Když tak zkus ještě jednou vyčistit ten karburátor, já osobně nejdřív celý rozdělám do mrtě (jediné co mi nejde je vytažení emulzních trubiček) pak to celé vyperu a vyštětečkuji v benzínu, nechám vyschnout, přesunu se do koupelny kde to hadicí od sprchy tlakem horké vody propláchnu, načež důsledně vyfoukám kompresorem. Nevím jestli je to způsob dobrý, ale zatím mě nezklamal.

Napsal: sob lis 18, 2006 09:39
od Majo
robim to takisto ako Koko-Loko akurat namiesto benzinu pouzivam Arvu. Benzin je prilis mastny, zle sa umyva vodou, ale v zasade je to asi najlepsi postup

Napsal: sob lis 18, 2006 11:51
od Křečík Barbuška
Většinou se ke mě dostávají karburátory úplně zahnusené a ARVA mě nepřesvědčila, benzín je podstatně účinnější. Zapoměl jsem dodat, že před tou sprchou to ještě štetečkuji jarem a máchám ve vodní lázni.

Napsal: sob lis 18, 2006 11:58
od zeek
Dotažené je vše tak jak má být...myslím že plyn je tady na to dosti náchylnej a kdyby to někde přisávalo tak by se to projevilo i na něj:(
Aleš už karbec párkrát takto opravoval a čistil ale tohle se mu taky ještě nestalo:(

Napsal: sob lis 18, 2006 18:43
od Vašátor
Co jehlový ventil nad plovákem? Nepropouští? Nebo není ucpaný? A co sítko u přívodu paliva? Jde tam vůbec dostatek benzínu? :D Se Zikem jsme řešili problém, proč se auto po chvilce jízdy v otáčkách zadusí... bylo to tlusté těsnění mezi palivovou pumpou a motorem ... taková blbost. Prostě nedávala dostatek paliva.

Napsal: sob lis 18, 2006 19:17
od zeek
benzín v plovákový komoře je....na druhej karbec to se stejným víkem kde je chycenej plovák jelo v poho...no spíš jsem přemýšlel že vyhodím plovák a nechám to tlakem palivovýho čerpadla profouknout...to by mohlo fungovat ne?

Napsal: sob lis 18, 2006 20:05
od Vašátor
Ještě mě napadlo..co Akcelerační pumpa? Když koukáš do karbecu a zataháš za plyn, stříká řádně? Jo a není vrh karburátoru křivej? Že by nesedělo víčko...

Napsal: ned lis 19, 2006 10:08
od zeek
Akcelerační pumpa srříká krásně....ta je na 100% o.k. A jak už jsem psal...ten vršek karbecu fungoval na jiném karbecu v poho(je rovnej...)

Napsal: ned lis 19, 2006 15:07
od Vašátor
zeek píše:A jak už jsem psal...ten vršek karbecu fungoval na jiném karbecu v poho(je rovnej...)
A vršek těla karbecu? (ne víčko, ale tělo)

Napsal: ned lis 19, 2006 15:24
od zeek
To je taky v poho...karbec není nikde přihlej...kdyby jo tak by to na plyn jelo hodně špatně....

Napsal: ned lis 19, 2006 20:19
od Vašátor
Hmm...no, budu přemejšlet a kdyby mě ještě něco napadlo, dám vědět :wink:

Napsal: ned lis 19, 2006 20:50
od Křečík Barbuška
Kdyby ti to šlo aspoň nějak vytočit více a pak to při otevřených klapkách ucpat rukou to by si teoreticky podtlakem něco vysálo, ale takhle asi budeš muset znovu rozebrat a vyčistit. Nepřeházel jsi třeba trysky nebo nezůstalo ti něco při rozborce? A co ten elektoventil není přicpaný nebo nefunkční i když to by pak asi nešlo úplně. A ty podložky pod jehlovým ventilem a u těla akc. pumpičky jste tam dali zpět?

Napsal: ned lis 19, 2006 21:14
od Vašátor
No, kdyby nefungovala akcelerační pumpa, motor vytočit půjde, dokonce to i pojede, pouze při akceleraci tam bude díra jak hrom. Viděl bych to na neprůchodnost někde u trysek...ale kde? :?

Napsal: stř lis 22, 2006 17:44
od zeek
mno...zítra zkusím vyndat ty dvě trubičky co jsou uprostřed karbecu pod těma dvouma šroubkama...jak voni se jmenujou :oops:
no to je jedno....mluvil jsem s jedním človíčkem a ten říkal že měl kdysi taky takový problém a bylo to v nich...