Stránka 1 z 4
5q
Napsal: čtv dub 21, 2005 11:16
od petr
prosimvás, mam možnost koupit 5q, ale ten chlápek co ho prodává vypadá jako děsnej vekslák, tak bych nerad koupil 4q. nevíte vo nákym bezpečnym způsobu jak se pozná 5q? třeba jak je dlouhej, slyšel sem že je o něco delší než 4q. nebo náký číslo na převodovce či co. dík moc. je to originál ruská převodovka BA3
Napsal: čtv dub 21, 2005 11:23
od Wolf
Ted mne nic nenapada, to by jsi asi musel sundat zadni viko. Ale nahod tam za pet (od sebe dopredu) a pak by jsi mel poznat vetsi prevod mezi prvni a trti hrideli (vstup a vystup). A dej si pozor, aby to melo kapalinovy ovladani spojky (aby to nebyl Fiat atp.) . W.
Napsal: čtv dub 21, 2005 11:39
od Pšenda
A co zkusit jestli má fofrklacek šest poloh?
Napsal: čtv dub 21, 2005 11:40
od dmatej
Pšenda píše:A co zkusit jestli má fofrklacek šest poloh?
Pokud dlouho stála, nemusí to jít zrovna lehko...ale asi není lepší způsob vyjma "rozborky".
Napsal: čtv dub 21, 2005 11:41
od Luděk Musil
Rozdíl mezi 4 a 5-kvaltem z obrázků - hlavní je ve tvaru spodní části zadního dílu:
Napsal: čtv dub 21, 2005 11:47
od dmatej
Aha, takže při pohledu zvenčí je čtyřkvaltka vzadu dole šikmá a pětikvaltka "hranatá"?
Napsal: čtv dub 21, 2005 12:10
od Myso
presne tak, to kolecko 5.kvaltu je dost velke, tak sa musi niekam zmestit...ja mam na seatackej kvoli nemu pridanu specialnu vanicku...
Napsal: čtv dub 21, 2005 12:15
od Luděk Musil
dmatej píše:Aha, takže při pohledu zvenčí je čtyřkvaltka vzadu dole šikmá a pětikvaltka "hranatá"?
Přesně tak. Z obrázku to sice není tak patrné, ale jedná se o zešikmení spodní části
zadního dílu.
Vizuelně (vlastně i fyzicky) můžeme vlastně převodovku rozdělit na tři díly:
1. Spojkový koš
2. Tělo převodovky (uložen I. - IV. stupeň
3. Zadní díl (uložen V. a R. stupeň a řadicí páka)
L.
Napsal: čtv dub 21, 2005 12:46
od Deli
Luděk Musil píše:dmatej píše:Aha, takže při pohledu zvenčí je čtyřkvaltka vzadu dole šikmá a pětikvaltka "hranatá"?
Přesně tak. Z obrázku to sice není tak patrné, ale jedná se o zešikmení spodní části
zadního dílu.
Vizuelně (vlastně i fyzicky) můžeme vlastně převodovku rozdělit na tři díly:
1. Spojkový koš
2. Tělo převodovky (uložen I. - IV. stupeň
3. Zadní díl (uložen V. a R. stupeň a řadicí páka)
L.
Takze 5. rychlost je "cela v zadnim dilu"? Tak to by mohlo jit pridelat na 4kvalt, ne?
Napsal: čtv dub 21, 2005 12:57
od dmatej
Nene, ono to není na tom obrázku moc vidět, ale všimni si kudy jdou ty barevný čáry - tudy se přenáší energie. Hodně se to liší.
Napsal: čtv dub 21, 2005 13:00
od Deli
dmatej píše:Nene, ono to není na tom obrázku moc vidět, ale všimni si kudy jdou ty barevný čáry - tudy se přenáší energie. Hodně se to liší.
Mas pravdu. Ja snad ten petikvalt nikdy nebudu mit.

Napsal: čtv dub 21, 2005 16:36
od Drobek81
dmatej píše:Nene, ono to není na tom obrázku moc vidět, ale všimni si kudy jdou ty barevný čáry - tudy se přenáší energie. Hodně se to liší.

Jaka energie, to sou cary podle zarazenych rychl.stupnu(ktera kola sou pro ten ci onen stupen v zaberu)...Ta prevodovka se opravdu lisi v zadnim dilu.Stredni dil je stejnej, predni priruba taky.Nevim uz jak tahla, to jedine seznam dilu...
Napsal: čtv dub 21, 2005 16:45
od dmatej
Aha, já si nevšiml, že oni zpřeházeli barvičky. Tak to z toho nevidím nic.
Přes co se přenáší energie způsobující pohyb? No přes kola v záběru, takže to by souhlasilo

Akorát jsem to napsal trošku "pseudovědecky" - aspoň vidíš, jak člověka ve škole zblbnou.

Napsal: čtv dub 21, 2005 18:36
od Deli
Nema nekdo doma 4 i 5 kvalt, aby to prozkoumal?

Napsal: čtv dub 21, 2005 18:47
od Marek
Skutečně rozdíl je pouze v zadním dílu, výstižně to popsal Luděk a lépe to po drátě asi nejde. Jedině to odfotit.
Prostě bych to vyřešil asi tak - půjde-li tam klepnout pětka, je to pětikvalt.
