Stránka 1 z 3
sportovy vyfuk
Napsal: úte dub 19, 2005 17:43
od čmelák
tak som stale pri tej istej otazke...
aky vyfuk? rozmyslam nad nim uz dlho a chcem neco poriesit ale
madar 2rura uz to mate vsetci neviem ci ho chcem ale vyzera to tak ze pri nom asi aj skoncim...
lenze mam moznost postavit vlastny vyfuk teda koncovy tlmic... na strankach som (madarskych) som videl navod na stavbu telesa tlmica co na to hovorite?
myslite ze je velky rozdiel medzi medzi madarom(ako absorbcny tlmic) alebo tlmic made in home ktory bude vlastne na tom istom principe?
bude to poznat ci tam mam madara alebo neco ine? nechcem zadny uni piciak to je jasne preto rozmyslam nad madarom alebo nad robenym tlmicom ale podla navodu... kvoli priemerom a dlzke aby to malo aj nejaky spatny proti tlak nie len daka ryna a bude to hucat ako blbe a motor pojde srat...
tak ako?
Napsal: úte dub 19, 2005 17:44
od dmatej
Hehe, doufám, že tě mé nevím potěšilo
No, ale udělat si tlumič doma není tak blbej nápad....jenom mít výbavu, asi bych to zkusil. Minimálně kvůli odolnosti vůči korozi a trošku si s tím vyhrát....
Napsal: stř dub 20, 2005 08:21
od Luděk Musil
Doufám, že mé nevím tě také potěšilo.
Ale alespoň přidám můj názor na maďarské či jinak "tuněné" laufy:
V podstatě nic proti nim nemám, přidám se do tábora (jak to někdo trefně nazval) "sraček" a zůstávám u klasického originálního výfuku - mám rád v autě ticho rušené maximálně hudbou nebo zprávami.
A navýšení výkonu či pružnosti motoru? Tomu sice věřím, ale na druhou stranu je to určitě vykoupeno nějakou nevýhodou. L.
Napsal: stř dub 20, 2005 08:55
od dmatej
Já mám spíš nutkání udělat si doma napodobeninu originálu, protože ty rezavějící šmejdy, co se tu prodávaj, nestojí za nic.
Ale říkám, chce to vybavení a ánung o tom, jak přesně to má vypadat - vím, že kvůli rezonancím záleží na přesných rozměrech (pravda je, že i v tomhle ty prodávaný stojej za prd - teď nemám na mysli maďary, ale seriový).
Napsal: stř dub 20, 2005 08:58
od Roman
Ked je k dispozici ohybacka, skruzovacka a slusny aparat na zvaranie, tak to nie je problem.A ked zozenies nerez material tak mas vyfuk na vecnost.Ja som volakedy take moznosti, okrem nerezu, mal a spravil som komplet tlmice vyfuku na Daciu, priecky som mal z 3mm plechu a aj ked po siestich rokoch obal prehrdzavel tak nebol problem ho zaplatat. Horsie je to s trubkami a ich ohybanim. Dacia mala velku vyhodu v tom ze trubky boli zvlast a tlmice zvlast. Tie trubky som vzdy kupoval.
Napsal: stř dub 20, 2005 12:37
od Jiri
Souhlas Ludku.. proste ticha jizda
mam seriovy autak a tak chci taky seriovy tlumic. Kdyby se dal poridit z nerezu.. bylo by to mile
no nerezovemu bych mozna trochu zvyseny hluk odpustil
Jenze to by ten vyfuk musel byt z nerezu jiz z fabriky. ted po vymene se mi to moc nevypalti
Napsal: stř dub 20, 2005 12:58
od Wolf
I ja jsem pro co nejtissi provoz, neni nad to, kdyz zvuk motoru je jenom vzdalenou kulisou pri jizde. W.
Napsal: stř dub 20, 2005 13:37
od Myso
Wolf píše:I ja jsem pro co nejtissi provoz, neni nad to, kdyz zvuk motoru je jenom vzdalenou kulisou pri jizde. W.
tak to je dost o hovne...to potom ani neni jazda, ved tam nieco chyba! to jak keby som nemal v ruke volant...
Napsal: stř dub 20, 2005 14:27
od JmJ
Myso píše:Wolf píše:I ja jsem pro co nejtissi provoz, neni nad to, kdyz zvuk motoru je jenom vzdalenou kulisou pri jizde. W.
tak to je dost o hovne...to potom ani neni jazda, ved tam nieco chyba! to jak keby som nemal v ruke volant...
covece ty musis byt dobre odolny proti hluku
znamy ted prodal sve upravene bmw a kupil "obycejne". nemuze si vynachvalit, jak to krasne hladce jede a jak ho po 50km neboli hlava. a to je to nadseny automobilista
.
Napsal: stř dub 20, 2005 14:30
od Myso
JmJ píše:
covece ty musis byt dobre odolny proti hluku
28 000km s 2rurovym madarom za prdelou urobi svoje...
Napsal: stř dub 20, 2005 14:42
od dmatej
Miluju šepotající motor! Jenže čím novější výfuk koupím (seriový), tím větší kravál dělá - byť pro Myša by to asi byla s*ačka. A ještě tím kratší dobu vydrží...
Napsal: stř dub 20, 2005 16:00
od čmelák
ach yo neco musim sosnut... ja som asi rozhodnuty a spravim to po svojom a basta
lebo zvuk musi byt to asi na mysovej strane ja neznasam ked sa ide potichu...
slo mi len o to ze ci spravit svoj alebo kupit madara ale vyzera to tak ze spravim svoj...
ak tak v tt bude ak nebude tak potom bude no asi nie tak skoro
Napsal: stř dub 20, 2005 22:57
od Števo
Ja sa tiez priklanam k Mysovej strane.
Pri jazde mi nieco chybalo. Motor isiel aj ,ked nemam zatlmeny interier strasne po tichu. Po namontovani dvojrurovky sa to vyriesilo
Napsal: čtv dub 21, 2005 08:15
od Myso
v autoskole som jazdil na filcke, obcas na oktavke, ale na konecnu jazdu som isiel novucickym renaultom cliom, kde si instruktor dobre vypeckoval radio...ideme si tak po meste 60, rovna cesta, tak reku skontrolujem aj ine budiky okrem tachometra, kukam co je to tu vpravo take vylomene...aha otackomer...ja som isiel na 2ke...tak som tam bachol za 4 a instruktor si to ani nevsimol...
Napsal: čtv dub 21, 2005 16:24
od čmelák
to myso
ja radim az ked je intruktor nervozny a zacne sa tak divno hybat
inak otazka ma velkost koncovky na vyfuku vplyv na neviem co? vykon alebo ako to je? je jedno aku koncovku dam? ked bude velka nebude to spatne ? ked bude mala? ide o to aby bol tlmic dost dlhy?
aka ma byt dlzka tak ako povodny? alebo?
dlzka rury co ide na koniec z tlmica ma byt ako dlha? tak ako povodny len trochu hrubsia?
odpovedzte mi dakujem